středa

TVÁŘÍ V TVÁŘ


V poslední době fotím pouze kosmetiku a píšu také jen o ní. A tak mám pocit, že se z blogu stává anonymní stránka, kde čtenáři netuší, kdo je autorkou. Což je škoda. Můj život přece jen není pouze o kosmetice. Ale v poslední době jsem řešila pouze a jen školu. Ale o té se mi přece jen psát nechtělo. Není na tom nic zajímavého a navíc, když už něco napíšu o mém životě, tak se tady objeví nespočet haterů, kteří mi mají potřebu sdělovat to všechny mé nedokonalosti. Ať žijí rýpavé komentáře ve stylu:"Nechci být zlá, ale..."
 Věřte nebo ne, sebekritika mi nechybí. Ač se to tu nemusí zdát. Nejraději bych nevycházela z domu a zabarikádovala se v domě, abych nemusela strašit lidi v ulicích. Ale o tom jsem tady zrovna psát nechtěla. Jen přemýšlím nad tím, zdali má smysl teď v létě publikovat články ze života.
A abyste nezapomněli, jak vypadám...Mám tady pro Vás fotky z dnešního rána. :D


A teď se rozhoduji nad tím, jaký kousek si vybrat z Chicnova.com. Sukni nebo kraťasy? :)
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. Já stále ještě řeším školu :). Chápu to, taky mám o zkouškovém hrozně málo času... ale už se těším na ty osobní články.

    OdpovědětVymazat
  2. ta rtěnka je stvořená přesně pro tebe! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc Ti to tu sluší a s tou sebekritikou to nepřeháněj, jsi skvělá ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si ráda přečtu články z tvého života, určitě je piš :).
    Taky si myslím, že komentáře typu.."nemyslím to zle, ale.." jsou pěkně trapné.
    Mimochodem obdivuji tvoje linky, takhle dokonale si je nakreslit :)!
    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Neohlížej se na nenávistné komentáře. :) Při tolika lidí co chodí na tvůj blog se stejně vždycky nějací rýpalové najdou ať se snažíš jak se snažíš. ;) Piš o tom co chceš, ať už je to o životě nebo kosmetice, je to přece tvůj blog. :)

    OdpovědětVymazat
  6. těším se opět na tvé články ze života...většina teď nějak řeší školu, ani já nejsem výjimkou, mám toho nad hlavu, nevím co se učit dřív, skoro nikam nechodím, ani nevytáhnu paty z bytu, aby mi učení náhodou neuteklo, hrůza...takže si kritické komentáře vůbec neber k srdci...tvůj blog je super a pokud se jim tvoje články nelíbí, tak at jdou kritizovat někam jinam:)

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduju tvůj blog už hodně dlouho, jen jsem spíš takový ten tichý čtenář. :):D Články ze života budou fajn. :) Hateři tady vždycky byly a budou, ale kašli na ně! They makes you famous! :D

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou xichtíky :-) určitě jich sem dej víc ať víme co děláš venku ;-) a ano, je to Tvůj blog.

    www.theclarkysworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní12/6/13 13:06

    No.. já jsem Ti nikdy kritický komentář nepsala, ale já si tedy nemyslím, že všechny komentáře " nemyslím to zle, ale.." jsou vždy trapné, mně se zase třeba obrací žaludek z děsně nekritických a přeslazených komentářů, když polovina sotva náctiletých přispěvovatelek píše " bože tobě to ( křestní jméno v zdrobnělém stavu :-) táák sluší ať si oblečeš, co si oblečeš... - což samozřejmě je i u jiných blogerek

    Ono třeba když si holka s tlustými lýtky ( tak je má, jistě no a co) vezme hrozně humplácké boty, co jí dělají ještě lýtka výrazně tlustší a čeká, že jí nikdo nic nenapíše ( pochopitelně slušně).. tak jenom proto, že má blog, ještě neznamená, že spolkla veškerou modní moudrost světa.. konec konců, blog píše proto, aby tam lidi chodili, četli a vyjadřovali se..vulgární a nenávistné "komentáře" ( pokud se to dá vůbec nazvat komentáře) jsou samozřejmě něco jiného a já bych je vůbec nezveřejňovala a rovnou mazala

    OdpovědětVymazat
  10. Na osobní články se moc těším :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Joo ceady, dělej víc osobních článků. Outfity, videa, přítel, akce! :-) ..Mám to nejradši! :-) ..Těším se na to <3

    OdpovědětVymazat
  12. Nechci být zlá, ale sluší ti to :D

    OdpovědětVymazat
  13. Rtěnka ti k těm vlasům jde :-)

    OdpovědětVymazat
  14. super fotky:) budu začínnat s ale, ale ty komentáře, které začínají nechci být zlá, tak si myslím, že jsou napsané slušně ve většině případů a autor se podepíše. Spíš aninym, který se nepodepíše vůbec, tak je podle mě mnohem horší. :)
    za mě články ze ivota urřitě piš :)

    OdpovědětVymazat
  15. Veľmi pekne si to napísala. Mať fanúšikov, ktorí si nájdu čas na to, aby si prečítali nejaký nový príspevok, ktorý vytvoríš je super, ale stresovať sa kvôli tomu, ako niečo napísať, aby sa to každému zapáčilo a nedostala si žiadnu kritiku je zbytočné. Blog je o tebe, o tvojich pocitoch, náladách, radostiach a nie o tom, aby si písala to, čo chcú čítať iní ľudia. Ostaň sama sebou, si skvelá! :)
    http://quidogirl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. Ja milujem články z tvojho súkromia :). Tí čo dávajú škaredé komentáre majú nejaký problém so sebou alebo len závidia :). Podľa mňa si krásna a obdivujem tvoj štýl :3 !

    OdpovědětVymazat
  17. Jsi krásná! Co bych dala za tvoje vlasy a rty! :)

    OdpovědětVymazat
  18. na články 'ze života' se moc těším! a na těch fotkách jsi neskutečně nádherná, fakt že jo :))

    OdpovědětVymazat
  19. si krásná :)
    si trubka,
    nemáš důvod se někde zabarikádovat, ser na ně :)
    Nás ostatní to zajímá,
    takže jen přidávej i o sobě :)

    OdpovědětVymazat
  20. Na ostatní kašli, piš o tom, co tě baví, je jen na každém jak k tomu bude přistupovat, ať se jim to líbí nebo ne. :) .. Hrozně jsem si tvůj blog oblíbila! :))

    somethingofmylifestyle

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Ceady :) ráda bych tě pozvala ke mě na giveaway

    OdpovědětVymazat
  22. na hatery prď, oni za to nestojí! vůbec k sobě nemusíš být kritický Ceady :) a pokud se rozhodneš přidávat články ze života, tak se na ně opravdu moc těším, ráda se o tobě dozvím něco nového a tak :)

    OdpovědětVymazat
  23. Určitě jsem pro! Ne, že by to tu teď bylo nějak jednotvárné, ale vždycky je fajn trocha změny a osvěžení :)

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní13/6/13 18:00

    Na třetí fotce vypadáš jako klaun. Nebo spíš jako křeček :D
    Proč trochu na tom buclatém obličeji nezamakáš? Stačilo by upravit jídelníček a on mi by ti trochu zhubl.

    OdpovědětVymazat
  25. Ach, ta škola ;) Také mě deptá ;))
    Prosím, buď svá a vykašli se na některé negramoty, kteří si do pusy nevidí, mají sami se sebou problém, jo na netu je každý za borce.
    Jsi nádherná, takže zveřejňuj fotky jako divá! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Škola mě teď taky hodně štve. Sice si asi všichni řeknou ''Základka, to nic není..'', jenže jsem v osmičce a jsem hrozně vynervovaná z toho, abych měla dobré vysvědčení, protože se to už bude počítat na přihlášky na střední školy a tak jsem z toho úplně.. :/ Budu mít asi jednu 3 a dvojek tak sedm.. :/
    Jinak, určitě bych uvítala více článků o tobě. :) A ty fotky jsou úžasné, hrozně ti to sluší!!:))

    OdpovědětVymazat
  27. Tá farba vlasov! Neskutočná.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©