neděle

Vysvětlení


Moc se omlouvám za to, že posledních pár dnů nepřispívám. Začalo mi zkouškové. A tak se nechci ničím rozptylovat. Chci se věnovat jen učení. Tak se na mě prosím nezlobte. :)
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Anonymní2/6/13 10:48

    nezlobíme :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní2/6/13 10:52

    Jasně že se nezlobíme :) každej má taky svůj život, hezky se uč, přeji hodně úspěchů a určitě ti všechno výjde!

    OdpovědětVymazat
  3. My si počkáme =) Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní2/6/13 11:02

    Také mám zkouškové a státnice :( Musíme to zvládnout, držím palce ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palce, ať to všechno zvládneš! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Každý, kdo má taky zkouškové to určitě chápe! :) Ať se daří zkoušky :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  7. Jen se uč,jen se uč.My na tebe počkáme a přejeme Ti hodně štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  8. my to chápeme :) ani ja teraz nemám veľa času na blog, koniec školského roka :)

    OdpovědětVymazat
  9. nehnevám(e) sa a držím(e) ti palce! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Držím palce! Ja sa učím teraz na prijímačky a tiež blog zanedbávam :/

    OdpovědětVymazat
  11. Držím palce, to zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jen se uč :) ať to vyjde :)

    OdpovědětVymazat
  13. určitě se na tebe nikdo nezlobí :) hodně štěstí ve zkouškách!!! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Držím ti palečky u zkoušek :) V.

    OdpovědětVymazat
  15. Pekná fotka a v škole držím palce! :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  16. Tak přeju hodně štěstí!

    a zvu tě na svou giveaway!
    http://silvie-art.blogspot.cz/2013/06/tak-je-to-tady.html#more

    OdpovědětVymazat
  17. Moc Vám všem děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Hodne stesti:)

    PS: Na mem blogu je letni giveaway, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/06/summer-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  19. Úplně ti rozumím, bohužel zrovna také bojuju se zkouškovým:) Tak at se dari:)

    OdpovědětVymazat
  20. Ať ti vše dobře dopadne ;))

    OdpovědětVymazat
  21. Já už mám zkouškový skoro za sebou, chybí mi jen několik zkoušek :)

    Tak hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  22. jen se uč, držím palce na zkoušky! :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©