sobota

Běžec roku


Poslední dobou mi neuvěřitelně chyběly procházky... Ještě na střední jsem chodívala domů pěšky a dávala si závody s autobusem, zdali dorazím domů dříve, než kdybych si na něj počkala ve městě na zastávce. :D Kromě nesmyslného soutěžení s autobusem jsem si hlavně vždy urovnala v hlavě myšlenky. A navíc jsem měla smysluplný cíl - domov. Jenže v létě mě nebaví procházky se sebou samotnou, abych se bezúčelně procházela do města a zpátky a navíc bývá děsné vedro a natotata jsem spálená. Za účelnou procházku považuji jen tu s někým a nebo třeba venčení pejska. Jenže Baruška přestává pomalu ale jistě chodit, a tak i kdyby nějaký ten kilometr ušla, bylo by to pro ni tak akorát trápení. (Vypadá to, že se ze mě stal expert na výmluvy. )
No a když mi skončila praxe, s přítelem jsme se dohodli, že každý týden podnikneme něco nového. A jelikož spolu nepodnikáme nikdy nic, kromě grilování, jedení a trávení většiny času v posteli, cokoli, co vymyslím je nové. :) Takže minulý týden jsme jeli na výlet na motorkách, tento týden jsme každé ráno běhali a příští? Uvidíme, třeba už ho konečně vylákám na celodenní výlet na kolech. Stále netuším, čeho se tak bojí. :)
No musím se přiznat, že běžec roku zrovna nejsem, ale co není, může být. Po uběhnutí vypadám jako rajče. A jelikož jsem chtěla na konci udělat fotky, tak jsem si to rázem rozmyslela, protože jsem vypadala více než hrozně. A tak jsem druhý den udělala fotky raději předem. :D Ono běhat vedle kluka, který má dvakrát tak delší krok než vy, je pořádná makačka! Ale za tu přírodu kolem to stojí.
P.S.: Asi říkáte, proč mám v tomto počasí tepláky. Já vím, teploty už jsou pomalu ale jistě zase tropické, takže je čas na to sundat tepláky a obléct si šortky. Jenže tyhle tepláky ze Stilaga jsem si tak oblíbila, že se mi z nich ani nechce. Navíc v kraťasech se mi jednoduše neběhá nejlíp. Ošoupaná stehna jsem měla jednou a už nikdy více. Takže s ohledem na mé indispozice (kterou je navíc alergie na sluníčko) běháme brzy ráno.


Moje tepláková souprava... Adidas tepláky mám ze Stilago, tílko a brýle z Hmka, boty od Adidas
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. Tyjo, to tě obdivuju... Já šla běhat jednou. Tři dny jsem nemohla chodit :D tak si radši jen tak cvičím v pohodlí domova :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já myslela, že Baruška má tak 8 let... Ale asi je to více, že?

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se občas ráda procházím, třeba se psem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš můj obdiv, já se k rannímu běhu odhodlávám asi dva týdny.:-P V kolik běháš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažíme se vyběhnout do té půl sedmé, aby ještě nebylo takové vedro. :)

      Vymazat
  5. Anonymní27/7/13 11:10

    Fakt jsi byla běhat? Vždyť vůbec nejsi červená ani zpocená, natož v těch teplákách :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čti, psala jsem to v článku. :)

      Vymazat
  6. skvelé fotky! :) behať sa stále nútim, no ešte som sa nepremohla, tak dúfam, že to už napravím konečne! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. A na aké dlhé trasy vhodíte ?? :) Popravde ja si tiež občas chodím zabehať, ale moja trasa sa mi nepáči ... Má ani nie 3km tam a 3 nazad ale to ma unavuje keď proste dobehnem na koniec, potom sa mám otočiť a ísť nazad :D asi si musím nájsť nejakú inú, súvislejšiu ktorá bude rovno viesť domov :D :)
    http://www.ourpinkhell.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní27/7/13 11:56

    jé, to je super, Ceady! já se teď už dlouho nedokopala běhat, protože musím běhat sama a to se v létě nedokopu vstát a přes den už to nějak nedávám :/ s tím pejskem to znám, taky jsem chtěla běhat/chodit s ním, ale je mu už 13, takže... jako stejně s ním hcodím na večerní procházky, které jsou třeba i na půlhodinku, ale je to tím, že chodí pomalu, ikdyž pořád rád, dědouš :D
    ranní běh je ale super, já chodím přes školní rok ráno běhat (ale fakt kousek no... :D), to se dokopu vstát si o hodinku dřív, zvláštní... :D
    tak hodně štěstí při dalších týdenní nových výzvách, držím palce! :)
    -T.

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní27/7/13 16:02

    Raní běh není niiic pro mě takže obdivuji :D a s tou alergii na sluníčko sme na tom stejně je to strašné naráz všude samé červené fleky :(

    OdpovědětVymazat
  10. chodím běhat pravidelně ale teď v těhlech vedrech bych asi omdlela :) takže se válím celý dny doma a dost mi to chybí i se psem jsem chodila pravidelně na procházky jednou denně na delší teď vůbec nemůžeme jít protože by asi dostal záchvat chudáček můj :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadáš krásně, i když jdeš běhat. Moc se mi líbí tvé vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  12. To nic nedělání s přítelem znám! Taky mám chuť být akční, ale už jsme vzdala přemlouvání a běhat chodím sama. On se občas prostě přidá. Tak držím palce, ať vám vydrží elán:)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní28/7/13 08:04

    To je supr článek. Před pár dny jsem začala taky ráno běhat. Sice je to zatím tak 50:50 s chůzí, ale nějak se začít musí, že jo :) Fajn motivace pro další rána.

    OdpovědětVymazat
  14. taky beham pravidelně a kombinuju s posilováním. v tehle vedrech spíš chodím běhat večer, kdy už je malinko lepší vzduch, ale kdyz je nalada tak si i přivstanu :) A když jdeme spolu s přítelem tak je to peklo :D Je strašně rychlí a já si pak přijdu jak hlemýžď! :D Uz se tesim na we run prague. :))

    OdpovědětVymazat
  15. Tak já jsem pro zpestření začala s O. jezdit na kole do práce - tam je to 13 km, nazpátek o krapátko víc - taa panorámata, že jo? - a rázem to dělá denně cca 35 km =) takhle jsem na kole nejezdila ani jako malá!! =D

    OdpovědětVymazat
  16. Já když doběhnu tak jsem taky jak rajče a vydržím bejt rudá asi tak hodinu. Ještě mi vždycky z obličeje kape pot, záda mám celý mokrý, takže by mě ani nenapadlo vzít foťák do ruky :D.

    OdpovědětVymazat
  17. bude to znít také jako výmluva, ale mrzí mě, že u nás není kam chodit běhat a při procházce bych si tu mohla omrknout maximálně tak šachtu nebo elektrárnu :/ máš v okolí nádhernou přírodu, já bydlím na tak blbým místě :( už se těším do Liberce na vysokou.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©