úterý

Čím hydratuji pokožku


1. Doposud jsem používala krémy vždy po sprše a nanášela je ihned po osušení pokožky. A tak když se objevila reklama na tuhle novinku, jednoduše jsem neodolala a zaběhla si pro ni. Pokud si reklamu pamatujete, k dostání jsou dvě verze. Já zvolila pro normální pokožku, ač jsem měla původně vyhlídnutou verzi pro suchou. A proč? Protože mi tahle více voněla. :)
Krém se aplikuje ještě ve sprše po umytí pokožky klasickým sprchovým gelem. Poté si natřete tělo krémem a následně spláchnete. Poprvé jsem to přehnala s množstvím a zrovna nadšená jsem z této novinky nebyla. Ale pak přišlo další a další sprchování, až jsem postupně tomuto mléku přišla na chuť. :) Po šupinkách ani stopa. A nejlepší zkušenosti s ním mám po holení nohou, kdy mám krásně jemnou kůži. Takže právě v tomto případě můžu říct, že jsem si ho oblíbila. :)
Cena mléka v této menší 250ml verzi vychází na 90 korun v Rossmannu, což je slušná cena. (Alespoň já ho za ni koupila.)

hodnocení: 8 z 10 

2. Mým stálým oblíbencem, kterého jsem doposud používala a dopoužívala, je Atoderm krém od Biodermy. Jak vidíte, podařilo se mi u něj rozbít víčko. Ponaučení pro příště...Produkty s pumpičkou už nikdy nenechávat na pračce.
Tohle je mé, pokud se nepletu, čtvrté balení. Od Biodermy jsem vyzkoušela už několik tělových krémů, jak parfemované, tak bez parfemace. A tento neparfemovaný mi vyhovuje jednoznačně nejvíce. Je určen pro suchou pokožku, takže je opravdu hodně mastný. 
Přesto není důvod se bát toho, že byste si rázem umastily oblečení, protože se ihned vsákne. Jak už jsem zmínila, tento krém je pro mě od Biodermy tím nejlepším. Zároveň je to můj nejoblíbenějším krém vůbec. :) 
Zvláště proto, že pokožka je po něm jemná opravdu dlouhou dobu. U jiných krémů po pár hodinách netuším, že jsem je použila. Ale v tomto případě to vím i druhý den.
Cena není zrovna nízká, ale jak už jsem nedávno psala, dají se vychytat slevy, takže rázem máte dva produkty za cenu jednoho. Pokud nenarazíte na akci, cena se pohybuje okolo 400 korun.


hodnocení: 10 z 10


Máte s těmito krémy zkušenosti? Čím hydratuje pokožku Vy?
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. jo po holení je ta Nivea super, ale jinak mi nesedla :( lepí a hydratace nic moc

    OdpovědětVymazat
  2. To Nivea tělové mléko do sprchy si chci taky koupit ! :) v Elle byl vzoreček a tak jsem ho hned použila .. a pěkně po tom mám jemnou pokožku <3

    OdpovědětVymazat
  3. Včera jsem si taky koupila to tělové mléko do sprchy. Sice jsme se sestrou říkaly, jaká to je blbost, ale když to bylo ve slevě, tak proč to nezkusit. :) Uvidíme, co to přinese. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. To mléko do sprchy mám taky a je super..:) ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní23/7/13 10:47

    Mám jak tu Biodermu, tak Niveu a s oběma produkty jsem spokojená. Takže s těmito tipy se jedině ztotožňuji. Pěkný článek, C. :-) <3

    OdpovědětVymazat
  6. Až pojedu do města kouknu po te Nivei, dost mě láká i z reklam:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já si tu novinku od Nivei snad taky pořídím, i když mě ze začátku vůbec nelákala, tak teď jak o ní furt čtu, tak to chci aspoň zkusit! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nedá se nic dělat, vážně tu Niveu musím vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak už zase letím na nákupy :D

    OdpovědětVymazat
  10. Mňa to nejako moc nezobralo hydratovať pokožku fakt nepotrebujem, ale ak mám nejaké suché miesto tak nakrémujem a hotovo.. super recenzia Ceady!!:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Zatak tu pokožku nepotřebuju hydratovat ale nivea nevim no používám to spíš jako pěnu na holení nebo něco takovýho a jako dobrý, ale zastak takový vynález to neni když vylezu tak se jako čerstvě nakrémovaná opravdu necítím..

    OdpovědětVymazat
  12. Tu novou Niveu bych moc ráda vyzkoušela. Jinak jsem věrná právě klasické Nivee jak v plechu tak v pixle na tělo :)

    OdpovědětVymazat
  13. díky za pochvalu!!.) jsem moc rád, že se fotky líbí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní23/7/13 13:25

    Já hydratuji denně, takže určitě zavítám do drogérky na nákup

    OdpovědětVymazat
  15. ja som si tiež už raz pokazila pumpičku na kreme ale mojim pričinenim :)))

    OdpovědětVymazat
  16. To tělové mléko do sprchy je momentálně mojí jedničkou a must have! :) Jsem ráda, že už nemusím čekat, až uschnu, až se budu moct konečně nemaazat a ještě čekat, až zaschne tělové mléko :))

    Také jsem kupovala v Rossmannu, za super cenu..budu muset běžet pro další..

    OdpovědětVymazat
  17. Tu Niveu mám, ale ještě na ni nepřišla řada, tak jsem zvědavá :-)

    VELKÁ giveaway

    OdpovědětVymazat
  18. Jsem ráda, že píšeš o té novince od Nivea, uvažuji o tom a tak teď už vím, že můžu jít směle do toho :)

    OdpovědětVymazat
  19. Bioderma Atoderm créme je můj životní zachránce a moje láska :-). Jako ekzematička jej velebím už šest let. Vyzkoušela jsem více výrobků z té řady, ale Atoderm créme je pro mě nenehraditelný. Zajásala jsem tedy nad tím, že jej začali dělat bez parabenů :-). Jinak souhlasím s každým Tvým slovem, hend se vsákne, hydratuje dlouho, já jej tedy používám jak na tělo, tak i na obličej /to většinou na noc/. Je to pro mě zkrátka skvělý univerzální krém! Tu Niveu jsem zatím nezkoušela.

    bourjoisgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. já tu niveu měla ve vzorečku a přišla mi super, plánuju plné balení. :) Věřím, že Bioderma může být vážně dobrá, ale já bych si to za 400 nekoupila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto doporučuji hlídat si ty akce v lékárnách, takže máš dvě půllitrovky za 400 korun. Navíc je to půl litru, což není zase tak malé množství. :)

      Vymazat
  21. ten jsem nezkoušela :) já také používám niveu a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jo ta nivea je super pokud ti nevadí, že na sebe patláš soli hliníku, díky kterým právě krém drží na těle i po sprše..soli hliníku se používají i do většiny deodorantů, ale zdravé zrovna nejsou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiki, děkuji za informaci. Složení u většiny kosmetiky ani nezkoumám.

      Vymazat
    2. jen jsem to chtěla podotknout, protože to může vyvolávat i alergie a moc lidí o tom neví...mě se třeba po deodorantu s hliníkem dělal hnusný lepkavý nános v podpaždí, který nešel smýt za žádnou cenu :D

      Vymazat
    3. Já jsem jedině za takováto upozornění ráda. Na čtení ingrediencí jsem lajdák.
      A to, co popisuješ, se mi taky u některých deodorantů stalo.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©