neděle

Co mi příroda nadělila



Kromě nezkrotné chuti k jídlu, mi příroda nadělila zrzavou barvu a vlnité vlasy. Jako malá holčička jsem vždy moc toužila po dlouhých loknách. Ale věčně jsem měla vlasy zacuchané nebo řekněme přímo zauzlované. A jelikož se se mnou maminka nikdy nepárala, holič u nás byl každý měsíc, aby mi uškodil, takže ze mě nikdy malá princezna nebyla. Moje délka vlasů ve školce byla minimální, díky čemuž jsem měla na hlavě afro. Při maškarních plesech jsem poté chodila za lupiče a nebo za šaška.
Jak jsem to tehdy těžce nesla. Nestačilo, že jsem byla odlišná, protože jsem byla zrzavá, ale ještě ze mě udělali kluka. Přitom jsem toužila po rovných blonďatých vláskách, jaké měly ostatní holčičky.
Když už mi během školních let vlasy postupně dorostly, navštívila jsem v novém místě bydliště milou kadeřnici, od které jsem chtěla zastřihnout konečky. A jak to dopadlo? Odcházela jsem s mikádem a kudrnatou hlavou. Obrečela jsem to a další roky se modlila, aby mi vlasy dorostly. A ony dorostly. Přece jen se to nenavštěvování kadeřnic vyplatilo. :)
Ani netušíte, jak si tuhle délku užívám. :) Tedy kromě noci, kdy u mě spí přítel, protože bez culíku (nebo bobku na hlavě) se nevyspím. :D 


Byly jste se svými vlasy vždy spokojené nebo jste s nimi bojovaly tak jako já? :)
SHARE THIS POST

46 komentářů:

  1. Jee taky se chystám na podobný článek. Mám vlasy skoro stejné, jen obyč hnědé. Tvoje jsou krásné! Taky nechodím ke kadeřnicím, zastříhávám sama, na takových se nějaká nerovnost ztratí. A taky jsem prošla různýma útrapama a nejraději mám, když jsou dlouhé.

    OdpovědětVymazat
  2. Proč si ty vlasy furt žehlíš! Takhle vlnité ti velmi sednou a sluší ti :-)
    Já jsem jeden čas strašně své vlny nesnášela, ale teď už bych je za nic nedala :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Moje vlasy sice nejsou vlnité, ale jinak jsem si prošla něčím podobným. Máti mě až do nějakých 10-11ti let nechávala stříhat na hrnec. Dokonce mám úžasnou fotku, kde ve věku 4 let stojím na pískovišti v krásných volánových šatičkách až na zem a na hlavě mám trčícího ježoura! U nás se stříhání spíš uplatňovalo jako jakýsi dukaz převahy. Nikdy jsem to nepochopila. Každopádně jako zrzka jsem si užila taky dost (a to jsem ještě nosila brýle). Jako malá jsem si umínila, že až vyrostu, budu vysoká snědá bruneta s vlnitými vlasy do pasu :-))
    No jo, tak to nevyšlo. Situace se vlastně úplně obrátila. Teď mám dlouhatánské vlasy a moji barvu mi pořád někdo chválí. Nakonec jsem ráda, že se nemusím (a ani nechci) barvit, abych byla zajímavá. Nakonec jsem tedy s vlasy uzavřela mír a vlastně jsem si je i zamilovala.

    OdpovědětVymazat
  4. Ne, nenávidím svoje kudrnaté a krepaté vlasy!! Grr.. ale asi víš o čem mluvím :) Každý chce co nemá, ty je máš ale moc hezky vlnité :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jako malinká jsem byla skoro blondýna a měla jsem lokýnky, ale strašně jemné vlasy. Potom, když jsem chodila do školy měla jsem světle hnědé a vlasy pod zadek a rovné. Potom jsem začala experimentovat a moje vlasy ztmavly na hodně tmavě hnědou. Potom jsem se nechala ostříhat dobrovolně na mikádo (teď toho hrozně lituji). A teď mám vlasy někam nad prsa tmavě hnědé, ale barvím se na zrzavo. Myslím si totiž, že mi sluší o něco více než moje přírodní tmavá barva. :)
    Tvoje vlasy jsou úžasné. :)

    OdpovědětVymazat
  6. ked som bola mala tak som mala rovne a riedne vlasky ako paperie takže som s tým moc bojovať nedalo ale bola som z toho smutná, našťastie mi v puberte zhustli a začali sa vlniť a mám vlasy aké mam :)

    a ty maš krááásne vlasy, tá tvoja farba sa k tebe hodí nikdy sa neprefarbi :D :))

    OdpovědětVymazat
  7. Asi před měsícem jsem viděla takovou zrzavou kudrnatou holčičku ! :) byla strašně roztomilá <3 Já byla/jsem se svými vlasy spokojená :D vždycky jsem je měla tmavý a vlnitý ..

    OdpovědětVymazat
  8. Tvoje vlasy su nadherne! Ja som od malicka trpela tym, ze ich mam velmi jemne a velmi malo. Aj teraz, keby som mohla na sebe zmenit jednu vec, tak by to boli vlasy. :(

    Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to jáda měla vždycky ty krásné rovné blonďaté vlásky jaké jsi vždycky chtěla :D Ale to ti asi moc nepomohlo :) Já jsem se svými vlasy spokojená, až na to že je mám strašně jemné. Nikdy jsem neměla vlasy úplně kraťoučké, ale už jsem vyzkoušela vlasy po zadek i mikádo a různé sestříhané typu ve předu kratší v zadu delší, a teďka už si asi nechám vlasy normálně narůst a stříhat už je kromě konečků nehodlám :)

    OdpovědětVymazat
  10. teraz práve nerozumiem prečo si vlasy žehlíš :OO
    máš krásne vlasy i bez toho :) keby som mala ja také tak si ich žehlím iba raz za čas :)) ..lenže ja keď ich nemám vyžehlené mne sa robia strašne veľké a pre mňa nepekné kučery :)) tak tvoje vlasy ti závidím :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je zase tak často nežehlím. Jen se jednoduše na blog nefotím, když mám vlasy vlnité. :)

      Vymazat
  11. Anonymní21/7/13 10:34

    podla mna plati zasada,ze kazda chce to, co nema, kucerava chce rovne, rovna chce kucerave, blond chce hnede a hneda chce blond :D

    OdpovědětVymazat
  12. závidím ti tu zrzavou, krásnou barvu! máš nádherné vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Ceady,vítek zpět :) jsme ráda že si to blogování nezabalila :) tak já jako malá spokojená s vlasama nebyla :D měla jsem dlouhé vlasy vlnité,ale měla jsem střiženou hrozně hustou ofinu a ta byla ještě hodně široká,takže jsem vypadala jako bych na hlavě měla přilbu,ostattním holčičkám dělali maminky copánky a culíčky,já lítala pořád s rozpuštěnýma vlasa,který byli zacuchaný a vlnitý,v létě mě mamka nechala u kadeřnice ostříhat na mikádo,a to byl 100x krát větší děs,to vypadalo že mám nahlavě paruku :D no děs,ale konečně ve 12 letech jsem chodila ke kadeřnici už sama,takže nakonec jsem měla ofinu prostříhanou,takže to šlo,teď už jí nemám a nevrátila byhc s ek ofině :) škoda že tu fotku nevidíš,asi by ses zasmála :) já jsme koukala na fotkyz tvýho dětství jak si dala do článku kdysi :) byla si fakt roztomilá jako dítě,ale teď taky :) máš krásný vlasy,barvu nádhernou,dneska se jde barvit na zrzavo,ale jako podzimní typ by mi to mělo seknout(jsem dá se říct jako ty akorád se zlatohnědýma vlasama,takže uvidím jak to dneska dopadne,drž mi palce :) měj se hezky pa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to stoprocentně budu držet palce, aby výsledek byl podle tvých představ. Ale určitě Ti to bude slušet, o tom ani nepochybuji! :)

      Vymazat
  14. Já to měla úplně stejně..když jsem byla malá a měla husté rovné tmavé vlasy tak jsem byla pořád na kluka (a taky jsem obrečela blonďaté dlouhovlasé princezny) a když už jsem si mohla konečně vlasy upravovat podle sebe tak mi vlivem hormonů prořídly a já nyní v 23 mám jemné rovné vlasy takže úprava katastrofa..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, je mi Tě líto. Ale snad se to zase postupně zlepší.

      Vymazat
  15. Svoje vlasy nenávidím. Mám jich málo a ještě strašně jemný, takže mi z nich věčně koukají uši a všichni se mi smějou, že jsem elf :D Tupírování, foukání ani lakování nepomáhá, po chvíli hned zplihnou a prostě to nevypadá dobře... A na zrzavo se musím barvit, je to moje nejoblíbenější barva, takže i když se budu asi potisící opakovat, nemáš nejmenší ponětí, jak strašně ti závidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Mně říkají, že jsem taky elf, ale to jen proto, že nemám odstáté ušní lalůčky. :D :)

      Vymazat
  16. Mám to přesně takhle taky!

    CEADY! JSEM NEJVÍC RÁDA, ŽE ZASE BLOGUJEŠ, MILUJU TVŮJ BLOG! <3

    OdpovědětVymazat
  17. Máš je teď nádherné! Rozhodně nezkracovat a ani nemusíš žehlit ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Jsou krásné a já je chci, vyměním za svoje :))) (červené se zrzovo-blonďatým ombré a lekce zvlněné, viz blog :)) )

    OdpovědětVymazat
  19. Jsem ráda, že seš zpátky Ceady :)

    OdpovědětVymazat
  20. Jako malá jsem měla přesně ten samý problém, taky jsem měla zrzavé kudrnaté vlasy věčně zuzlované a tak mě taky stříhali na kluka. Naštěstí je to přestalo v první třídě bavit a nechali moje vlasy žít svým životem. Teď mi ta zrzavá trochu zesvětlala, ale pořád mám unikátní barvu vlasů, jako nikdo jiný v mém okolí, ale nikdy je nemůžu po umytí nechat uschnout jen tak, protože by pak vypadaly příšerně, každý vlas jinam a navíc krepatá deka jako bonus k tomu :/ největší zlo je vlhký vzduch venku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím už na vlhké vlasy použít dva přípravky, aby ty vlasy vypadaly trochu schůdně. A přesně jak píšeš, vlhkost je pro mě taky zlo!

      Vymazat
  21. já jsem byla vesměs spokojená, ale taky by se našlo nějaké období, kdy jsem své vlasy nesnášela :D a ty vypadáš naprosto perfektně! toužila jsi po rovných blonďatých vláskách a celý život toužím po takových, jako máš ty! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Máš krásné vlasy, které ti každý může závidět :) Jsi díky nim vyjímečná :)

    OdpovědětVymazat
  23. taky bojuju s kudrnatými vlasy :) jsou krásné, ale vyžadují mnoho péče a času :)

    OdpovědětVymazat
  24. Náhodou mi to přijde lepší než rovné :-) Nesnáším svoje rovné vlasy, jsou jako hřebíky, co bych dala za tvé :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Asi na tom něco bude.
      Ještě, že existují žehličky a kulmy, abychom si mohli dopřát to, co nemáme. :)

      Vymazat
  25. Já jsem si vždycky přála být zrzka a v létě se jí dokonce trochu přibližuju:)No teď už dlouho přemýšlím nad tím, že bych se obarvila a aspoň chvíli jí byla.
    Taky bych si strašně přála mít vlnité vlasy, ještě víc než máš ty:)
    Ale mám jenom rovné a barva taky nic moc:)

    OdpovědětVymazat
  26. wau nádherné vlasy! môžeš byť len a len rada, že niesi taká ako väčšina :)
    WerushBerry

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná. Pokusím se si to zapamatovat. :)

      Vymazat
  27. Jak hezky je to napsané. Můžu Tě ujistit že já jsem bojovala taky. Od malinka jsem měla krásné, leské, tmavě hnědé, dlouhé vlasy až po zadek. Pak ale přišli na školu vši, které jsem samozřejmě chytla taky, byla to asi šestá třída, tak jsem se nechala ostříhat úplně nakrátko a vlasy se mi od té doby neposlušně vlní a já jsem k nim nespravedlivá tím, že je žehlím.. :D Čím je mám ale delší tím méně se kroutí, jinak je mám zase strašně suché :( a ty máš vlasy překrásný, moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  28. Máš strašně krásnou barvu vlasů, taková už se jen tak nenajde:) Vidím, že vypadají o hodně zdravěji, také si vlasy za chvíli nebudu žehlit rok a vypadají o hodně lépe:) Krásně ti porostly jde to hodně vidět jen tak dál:)))

    OdpovědětVymazat
  29. Pamatuju si ty tvoje vlásky ve školce :) A náhodou je máš ted super!

    OdpovědětVymazat
  30. Já také bojuji, teď až jsem se rozhodla nějaký čas se na nůžky ani nepodívat, protože jinak mi vážně nikdy nenarostou. Papám i nějaký vitamíny a rozdíl už jde znát :).

    OdpovědětVymazat
  31. moje přírodní barva je o trochu světlejší než ta tvoje, ale vlasy mám normálně rovný :)
    bojovala jsem hodně se střihem a s barvou, protože se mi všichni smáli.. asi proto jsem se obarvila a teď toho občas lituju, takže hlavně nedělej takovou blbost jako já a nikdy se nebarvi!!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou jsem zkusila hnědou, protože se mi jednoduše hnědá vždy líbila. A s bílým obočím (které mě ve třinácti nenapadlo obarvit) jsem vypadala jako opravdový exot. :D Už nikdy více.

      Vymazat
  32. Máš pekné vlasy :) Ja mám také vlasy po umytí, že jemne kučeravé. Ani rovné, ani kučeravé. Ale väčšinou si ich natáčam cez gumičku, takže nemám problém :) No krásne máš vlasy ! :)

    GiveAway with Oasap.com !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  33. jsem nespokojená pořád, jako malá jsem byla taky na kluka, takže nespokojená s délkou,když konečně narostly, jsem nespokojená s barvou, když jsem spokojená s barvou tak zas vymejšlim jinou barvu, nebo jinou délku, vlasy jsou moje non stop dilema a ani nevíš, jak ti závidím ty svoje zrzavé vlny, i když jak se znám, mít je, tak stejně budu pořád nespokojená

    OdpovědětVymazat
  34. Ve školce jsem měla dlouhé blonďaté vlásky a pak mě v první třídě ostříhali na kluko holku .. říkala jsem že vypadám jako sova :D Pak jsem si mohla vlasy řídit jak jsem chtěla. Chvíli jsem je měla hodně dlouhé a pak jsem si nechala udělat podkovu. Litovala jsem :D Teď už pěstuji a mám je celkem dlouhé

    OdpovědětVymazat
  35. buď za ty tvoje nádherný vlasy ráda :) vím, že každá chceme to, co nemáme, ale tu tvojí zrzavou hřívu miluju :)

    OdpovědětVymazat
  36. Anonymní26/7/13 22:28

    Máš krásný vlasy:* Mám stejnou délku jako ty, ale pro mě je to stále málo:( chci delší:(

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©