pondělí

DIY: Magnetický zápisník na lednici


Poznámkové bločky s magnetem na lednici nebývají nejlevnější... A jelikož si stále musím zapisovat, co je třeba koupit, spotřeba papírků není zrovna nejnižší. Nakonec dojde k tomu, že bloček spotřebuji a zbytek jde do koše. A tak jsem se rozhodla na tohle plýtvání vyzrát. 
Začala jsem prohledávat šuplíky v kůlně, až jsem narazila na pastičku na myš, kterou kdysi dávno koupila maminka, ale nikdy jsme ji nepoužili. A protože nemám v plánu zabíjet myši, rozhodla jsem se pastičku zužitkovat k něčemu mírumilovnějšímu, z čeho budu mít radost. :)



Co budete potřebovat?
pastička na myš bez myši! (koupíte v železářství nebo třeba v Obi)
pěknou izolepu
lepidlo (použila jsem značku Patex )
2 magnetky
sáček
nůžtičky


1. Horní část pastičky si polepíme izolepou.
2. Poté oddělíme od bubáka a medvídka magnety, které si za pomocí nůžtiček očistíme.
3. Přichází na řadu lepení. Podle návodu nanesu lepidlo jak na prkýnko, tak na magnety a nechám 10 minut odležet.
4. Po uplynutí doby magnety umístím na prkýnko a pár sekund podržím. Poté už jen nechám asi půl hodiny schnout. :)

A tramtadadá, držák na papírky je na světě. :)
Snad se Vám tento jednoduchý nápad líbil. Přeji Vám hezký den!


Také si píšete nákupní seznamy, abyste náhodou na něco nezapomněli? 
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Jeeej, to je super! To musím skúsiť spraviť :)
    Ja si píšem zoznamy všetkého, nie len nákupu :P

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj, tak toto si hneď urobím :) Ďakujem za nápad :)

    OdpovědětVymazat
  3. to je krásny Ceady! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní22/7/13 10:52

    Ahoj, hezký nápad :) Já si určitě seznamy píšu, protože bez nich se vrátím s polovinou věcí. Ovšem dost často se mi stává, že už i na ten seznam zapomenu aspoň jednu věc napsat :D (samozřejmě vždy tu nejvíce podstatnou :) Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Přesně, to je můj případ. Ráno jsem si šla sepsat seznam, co koupit v obi a až po deseti minutách jsem přišla na to nejzásadnější věc.

      Vymazat
  5. Super nádpad :) Asi ho brzy vyzkousím, taky si potřebuji pořád něco zapisovat a hlavně tak, abych to měla co nejvíce na očích.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý nápad, ale nejvíc mě dostala prví fotka s myší :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se to líbilo i před tím, ale samozřejmě jenom s plyšovou hračkou. :D
    Je to dobrý nápad, který určitě využiji až si přestavím pokojíček. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Konečne nezabudnem na dôležité veci :D Je to super nápad :)
    colorful thoughts

    OdpovědětVymazat
  9. Seznamy, to je moje, dám do seznamu úplně všechno :D A moc hezký nápad :)

    OdpovědětVymazat
  10. vyzerá to ako skvelý nápad! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Ta myš je vtipná :D tyhle ikeácký jsou nej, náš pes je miluje... :))

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to skvěle, super nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Můžu se zeptat, kdes sehnala ty izolepy? Viděla jsem takový pěkný jen v Ikee, ale tam je mají hrozně drahý.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©