pátek

Friday makeup: Dvoubarevná pusa


Pokud mě sledujete delší dobu, víte, že jsem milovnice chubby sticků od Clinique. Je to má nejoblíbenější a nejčastěji nošená rtěnka. A jelikož mám doma malou sbírku a občas nevím, který odstín zvolit, jednoduše nanesu oba dva, jeden odstín na dolní ret a druhý zase na ten horní. :)
V létním období, kdy se teploty pohybují nad 25 stupni, se mi nechce moc malovat, protože mi po obličeji věčně tečou čůrky potu. Proto linky a stíny nosím v létě jen minimálně, protože bych během pár minut vypadala jako panda. Takže v létě vsázím na výrazné rty, pudrové makeupy a řasenku. Žádné tekuté makeupy ani korektory. :)
Kdyby Vás zajímalo, co jsem použila:
pudrový makeup od Mary Kay (Je lehounký, nevytváří masku, jeho krytí je nižší, ale na léto je naprosto ideální.)
 řasenka Mega Volume Colagene od Loreal Paris, 2 Chubby Sticky od Clinique (odstín dole: 08 grandest grape, odstín nahoře 06 roomiest rose)



A jak se v létě malujete Vy? :)
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. Hihi ta fotka :D Nevšimla bych si, že jsou dvoubarevné, ale vypadá to bezvadně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. nenosím na to som lenivá! : )

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to gifko mě pobavilo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní26/7/13 10:56

    jeste zamaskovat kruhy pod ocima a bude to dokonaly ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) To máš pravdu. Ale bohužel v těch třicítkách mi jakýkoli korektor steče nebo ještě hůř, zaleze do vrásek. Takže přes léto vypadám stále jako bych večer před tím šla na párty a domů se vrátila až za denního světla.

      Vymazat
    2. Nic si z toho nedělej, já jsem si toho třeba vůbec nevšimla, až když jsem si přečetla komentáře, začala jsem to podrobně zkoumat :D A došla jsem k názoru, že jestli ty máš kruhy pod očima, tak já už bych radši ani neměla vylejzat z baráku :D

      A ta animace je fakt dobrá :D

      Vymazat
  5. ta barva rtěnky ti strašně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. taky bych si nevšimla,že to jsou 2 barvy rtěnek,legrační úvod :) kruhy mám teď taky z práce :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní26/7/13 19:24

    Pod oči je nejlepší korektor Clinique all about concealer v odstínu 01.

    Stačí nanést trošičku k vnitřní části pod oči ( na kruhy) a lehce zozetřít ( nedávám až do vnější části oka)

    Nezalézá do vrásek, kryje, vypadá hodně přirozeně a drží i ve vedrech.

    Zkusila jsem lecos, ale tehle je můj top.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní26/7/13 19:55

    Moc hezké barvy a sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
  9. Vtipné. :) Zkoušela jsem ten gif zaseknout, abych si mohla pusu prohlídnout v klidu, ale nepodařilo se. Taky "čubky" miluju. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc Ti to sluší :-). Já se momentálně maluju takto: fluid na obličej se SPF 50 od Biodermy, lesk na rty a sluneční brýle :).

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©