neděle

INSTAntní týden


Přeji Vám krásnou neděli. Ráda bych se rozepsala, ale včerejší domácí party se protáhla až do svítání, takže jsem toho moc nenaspala a vůbec mi to nemyslí.
Neupečte se mi, ani nespalte. Zůstaňte někde v chládku u vody a nebo pokud budete u počítače, tak si zapněte větrák.  :)
P.S.: Pokud mě chcete trochu více šmírovat a vědět, co každý den dělám, koukněte se na tento odkaz: http://instagram.com/thelifeofceady
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. Anonymní28/7/13 09:31

    S nohama na palubce jezdí (nebo stojí v koloně) jen sebevrazi. Přečti si někde, jak se tělo v takové poloze chová při bouračce, a příště už si takhle nesedneš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si v autě neprotahuješ nohy? :) Ale je pravdou, že během Těch pár sekund se může taky stát cokoli. Ale pokud předpokládáš za každých okolností to nejhorší, tak bys nemohla vyjít ani na ulici. :) Největší sebevrazi jsou podle mě pak rodiče, kteří s sebou vozí své uřvané a kopající ratolesti, nemyslíš? :)

      Vymazat
    2. Anonymní28/7/13 11:27

      Když si chci v autě protáhnout nohy, zastavím. Ať už jako řidič, nebo spolujezdec. Nepředpokládám to nejhorší, chovám se zodpovědně. Poslouchala jsem pořad s dopravními experty, kteří před takovýmto sezením důrazně varovali. Ty třeba jezdíš nepřipoutaná? To je ze stejného soudku. Anebo patříš mezi ty "nesmrtelné", kterým se nic nemůže stát?

      Souvislost s rodiči a jejich dětmi v tvém příspěvku nechápu.

      Tak příště už jedině s nohama dole, hm? ;-)

      Vymazat
    3. Neodporuju, to vůbec ne. :) Já jen, že mě napadlo, že v autě je mnoho riskantního, jako děti, díky kterým se můžeš vybourat a vezmeš je do auta. To samé, že si jednou za čas protáhneš nohy.
      Ale už jsem si to i navíc našla a máš naprostou pravdu. :)

      Vymazat
    4. To se mi tak líbí, jak lidé pečují o Tvé blaho! =D Ty vado, možná by se mělo i zakázat takovéto fotky vystavovat veřejně na internetu, aby nedocházelo k navádění!! I když, myslím, že EU směrnice pamatovaly i na takovéto případy a už mají i vyměřenou centimetrovou míru povolené vzdálenosti nohou od sebe =D Já padám. Ceady, doufám, že sis výlet užila a gratuluju k trpělivosti, které máš očividně víc než já ;) M.
      Jo a nějak nerozumím "tomu" na plechu.. to je to fazolové z kuchařky? takhle barevně to vypadá jak skvosty z keramické dílny =D

      Vymazat
    5. Já vím, vypadá to hrozně. Dělala jsem fazolové brownies jako muffiny a málem jsem na ně zapomněla v troubě. Tak mi kraje zčernaly, ale naštěstí jen navrchu. :D
      Ale hlavní je, že hostům chutnaly. :)

      Vymazat
    6. Ne, nevypadají hrozně, jen umělečtěji, než jaké jídlo kdy vypadalo =) jestli se to i dalo jíst, tak je to skvělé a dělala bych to od teď úmyslně ;)

      Vymazat
  2. Bez větráku by to ani nešlo! :D Jede na plný koule...

    OdpovědětVymazat
  3. já mám nohy na palubce furt. taky si říkám, jak bych asi dopadla, ale kor v takových vedrech je to prostě tak příjemný...akorát teda jenom bosky, za boty bych od přítele schytala :D

    OdpovědětVymazat
  4. tyhle brýle ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pořád přemýšlím, jestli jsi ta Ceady, se kterou jsem před pár lety "spolupracovala" na mém starém blogu. :)

    www.lucyhubne.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ta mňamka dole vypadá jako meteority.Ha ha.
    Sluší ti to s těmi slunečními brýlemi! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Na připalování jsem expert
      Alespoň vím, jak příště nazvat takové muffiny. :)

      Vymazat
  7. Anonymní28/7/13 16:17

    Není to Kuchařka pro začátečníky? :-D Nebo tak nějak se jmenuje. Modrý obal, kreslený chlápek, co se při smažení vejce dívá na hodinky? Před lety mi ji mamka koupila, téměř netknutá leží zastrčená ve skříni v kuchyni. Aspoň někomu na něco je. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je. :) Není moje. Právě přítelova sestra podle ní vaří a peče často, tak jsem jí prolistovala a objevila v ní pár zajímavých a hlavně lehkých receptů. Tak jsem si je hned vyfotila. :D

      Vymazat
  8. No jo, já si to myslela. :) I já měla stránky na blog.cz. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Za podporu budu vděčná. :) Přeci jenom i tvoje podpora mě kdysi pomáhala. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©