čtvrtek

Jak nenakupovat draze


Kosmetika dostupná v lékárně, jako je Bioderma, Vichy, La Roche-Posay, není zrovna nejlevnější... Pro někoho se zdát být nedostupná, a tak nakupuje pouze v drogériích. Avšak u mě to bývá tak, že i nákup v drogérii se mi lehce vyšplhá vysoko. Ale to jen proto, že když vidím, jak je vše znatelně levnější, házím do košíku bez rozmyslu to, co mi právě padne do oka a jsem nadšená s kolika produkty nakonec odcházím domů. 
Když nakupuji kosmetiku v lékárně, nenakupuji bez rozmyslu. Vždy mám předem nastudované a "pečlivě" vybrané produkty, takže si domů odnáším většinou jeden až dva kousky. Ale i ty dva kousky mě nemusí vyjít draze. Stačí jen trochu přemýšlet, nebýt zbrklá a hlavě být trpělivá. Když už si doma pečlivě vybírám produkty, které bych si chtěla pořídit, sepíšu si vždy nákupní seznam, takový beauty wishlist, který si vystavím na nástěnku. Ten poté využiji, až když dojde na nějaké "super" akce, kdy si koupím například dvě micelární vody od Biodermy za cenu jedné... Což je podle mě adekvátní cena, za kterou by si micelární vodu od Biodermy člověk koupil, ale za normálních okolností jednoduše ne... :) A když vidím další akce ve stylu dárek k nákupu zdarma, jednoduše vyrážím na nákupy a mnohdy nakupuji i do zásoby... Co kdybych se snad nedočkala další akce. :D Přesně jako v tomto případě. :)
Takže pokud se trápíte nad vysokými cenami, není nic jednoduššího, než si počkat na akci, díky které pro Vás tahle kosmetika nebude nedostupnou. Proto doporučuji pečlivě sledovat facebook stránky všech možných značek, kde informují o všech akcích dopředu. :)


Stejně tak to mám i s nákupy u těch ještě dražších značek, jako je Clinique... Jednoduše zahlédnu-li na facebooku akci, vyrážím na nákupy. :)

facebook stránky:
Bioderma
Clinique
La Roche-Posay
Vichy

Také nakupujete kosmetiku do zásoby, když je v akci?
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. Je značka La Roche-Posay dražší než Bioderma a Vichy? Ani nevím že je dostupná v lékárnách, tak děkuji za informaci. Jinak máš pravdu, koupila jsem si první Biodermu na zkoušku micelární vodu 250 ml za 390,-Kč to je prostě strašný....takže budu to dělat stejně jako Ty :) Děkuji za Tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zase není. Ale přece jen značky v drogérii mi přijdou levnější :).

      Vymazat
  2. Právě čekám na 1+1 micelárky od Biodermy a jestli něco takového bude i na micelárku od Vichy, protože jsem slyšela, že je o trošku lepší, než ta od Biodermy. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní25/7/13 11:07

    Taky nakupuji zásadně v akcích a ještě do zásoby.

    OdpovědětVymazat
  4. Bioderumu jedině v akcích :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám pocit, že momentálne pri Bioderme človek na akciu ani čakať nemusí, stále majú nejaké 1+1 akcie:)

    OdpovědětVymazat
  6. Používam šampón na vlasy od Vichy, ktorý je ale dosť drahý, tak vždy, keď príde akcia bežím do najbližšej lekárne a kúpim do zásoby :)
    colorful thoughts

    OdpovědětVymazat
  7. nedávnou akci na micelárku od biodermy jsem také využila, jinak než 1+1 ji ani nekupuji :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám to dost podobně. :) Micelárky teda nenakupuji, ale dělám si nákupní seznam s přesnými cenami, abych se tak nějak orientovala a nerozházela peníze jen tak. ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Já myslím, že každý ví, že existují akce na kosmetiku...neřekla bych, že je potřeba psát článek s radou - "počkejte si na akce"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, asi neví. Protože stále poslouchám, jak jsou tyto značky drahé a nedostupné a že musím vydělávat spoustu peněz, abych si ji koupila. Takže je to taková odpověď na všechny ty dotazy.
      A rada je sledujte facebook stránky, kde značky informují o akcích, ne počkejte si na akce. :)

      Vymazat
    2. Já si myslím že je to dost výstižné téma. Mě to třeba dalo hodně.

      Vymazat
    3. Romčo, to jsem ráda, děkuji. :)

      Vymazat
  10. v neděli jsem vyrazila nakupovat a koukla do lékárny, jak je na tom cenově můj oblíbený BB od LRP, tak teda, normální BB stál 360, s čistící pěnou 299, nechápala jsem, ale vzala si ten s tou pěnou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Klasika. Tohle už se mi taky stalo.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©