úterý

Jedno parné odpoledne v Hairborn



Minulý týden jsem byla pozvána společně s dalšími blogerkami na akci do kadeřnického salonu Hairborn, které se nachází kousek od Václaváku v Myšák Gallery. Po dlouhé době jsem se objevila na nějaké akci. V poslední měsících jsem se necítila dobře, takže jsem se většině událostem vyhnula. Fotoaparát byl mým nepřítelem a když už jsem uviděla svoji fotku někde na blogu, okamžitě jsem jako hysterka psala autorce, zda by kvůli mě fotku nesmazala. A tak jste tady ty poslední měsíce mohli vidět pouze kosmetické příspěvky. Ale chtěla bych to napravit. Teď už nemám takové mindráky (třikrát hurá), které jsem ještě před půl rokem měla. A tak jsem se akce zúčastnila s přítelem a vůbec jsem se nelitovala. Právě naopak. Jsem ráda, že jsem tohle pozvání neignorovala. S holkami jsme prokecaly hodiny o všem možném i nemožné. Snad všechny si nechaly vytvořit na vlasech kreativní účes, kromě mě. Já jsem tentokrát do žádné extravagance nešla. Namísto toho jsem si chtěla užít to, že jsem si doma, po hodině stříkání vlasů oleji a krémování balzámy, upravila vlasy do výsledné podoby. :D V těch tropech mi i při dvojitém nánosu jednoduše kosmetika nezabírá tak, jak jsem zvyklá. Takže jsem byla šťastná a na sebe hrozně pyšná, že nevypadala hůře. :D Taky máte pocit, že v těchto teplotách máte čím dál horší vlasy? :)
Ale dost o mých vlasech. Neskutečně se mi líbily výtvory, které vykouzlili holkám na vlasech kadeřníci. Jednoho z nich bych potřebovala domů. A ještě k tomu maskérku filmových hvězd. 





Kromě vážných debat třeba o tom, která verze tangle teezeru je lepší, se pilo alko i nealko, jedlo se vše, co bylo po ruce, až se z čerstvých veganek stávaly vegetariánky. :D 
A nakonec se pózovalo v dřevěných brýlích, protože je to přece hrozně cool. Já jen, kdybyste to nevěděli. :D :)




Ták a takhle proběhla akce s blogerkami v Hairborn. :)
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. Už jsem to viděla u Johanky na blogu a ten interiér mají opravdu krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten drdol, co má ta vietnamka, se mi strašně líbí, ale pořád si ho nedokážu na hlavě udělat. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásné šaty. Škoda, že nejsou vidět celé.
    K tvé otázce ohledně vlasů: Moje odbarvovači vysušené vlasy jsou teď z toho sluníčka a vody vysušené ještě víc, takže moje osvědčené kombinace na hladké lesklé vlasy absolutně nefungují. Musela jsem vytáhnout těžší kalibr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní31/7/13 09:42

      Muzes zaskocit do hairbornu a poradit se s nima, jsou pto odbornici :)

      Vymazat
  4. Anonymní30/7/13 11:22

    Na první fotce je Rendy? Proč nechtěla být vidět na fotce? Jinak je to super, že jsi se vrátila a přispíváš:)

    OdpovědětVymazat
  5. vyzerá to ako skvelá akcia! :) inak ty máš megasuper vlasy!! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky! Ty tvoje šaty mají skvělé barvy :)). Tááák lituju, že jsem s vámi nedebatovala o verzích Tangle Teezeru! :D Příští akci už si ujít nenechám, práce nepráce :))

    OdpovědětVymazat
  7. Hezky si to tam vyfotila!:) Bylo to moc fajn.:)

    OdpovědětVymazat
  8. Svedčí ti to! Ja by som určite neodolala a nechala si nejaký účes vytvoriť :D Ale problémy s vlasmi v tomto teple poznám, tiež mi na nich nič nepomáha :D

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní30/7/13 19:07

    Teda já moc nechápu tvoji návštěvu v kadeřnickém salonu, když jsi na sebe nenechala sahnout :-) Tak snad ses aspoň dobře najedla a napila :-)
    Chudák přítel, ten se tam musel unudit k smrti.
    Přidáš informaci, odkud jsou ty šaty (jestli jsou to šaty)? Doufám, žes to nezabila creeperskama!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já se hlavně těšila na setkání s holkami. :)
      A většinou když měl někdo vlasy kudrnaté a sušší jako já, tak je jen vyžehlili, o což jsem tedy nestála. :) Tak proto.
      A náhodou přítel se neunudil. Proč by měl?
      Šaty se tu ještě objeví v outfit článku. :) A tohle opravdu nejsou šaty ke creeperskám, nejsem slepá.

      Vymazat
  10. Juuu to muselo být hrozně fajn :)

    P.S. Ještě jednou ti moc děkuju za pomoc s blogem, už ho mám hotový a teď už jen vesele přispívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Ti přeji, aby Tě to blogování tady na blogspotu bavilo. :)

      Vymazat
  11. ten drdol omotaný zapleteným copom je úžasný, nevidela si nejaký návod naňho na youtube?

    OdpovědětVymazat
  12. Co je to za značku dřevěných brýlí? Ty červený jsou přesně takový, který hledám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. najdeš je na http://funforsun.cz/ :)

      Vymazat
  13. Co je to za značku dřevěných brýlí? Ty červený jsou přesně takový, jaký hledám.

    OdpovědětVymazat
  14. pěkný fotky a sluší ti to, ale tím žes musela odstranit Rendy u mě dost klesla. pokud jí není příjemný být na fotkách tak ať s tím něco udělá, ne? takhle se nechat vymazat je dost ubohý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ale to je zbytečné psát, že u Tebe klesla. Rendy by to určitě mrzelo. Jednoduše chápu, že když se člověk sám sobě nelíbí, tak nechce, aby ho někdo vystavoval. Sama se děsím všech svých fotek, které náhodou uveřejní blogerky z akcí. :D Takže Renču jedině chápu.
      I když si myslím, že právě na této fotce jí to moc slušelo. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©