pátek

Návrat

SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. jejda konečně, udělala si mi velkou radost!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééééj, ja som taká šťastná, že si opäť späť :P

    OdpovědětVymazat
  3. krásně sis to tady změnila, těším se na články:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem moc ráda, že se vracíš! -- Tvé články mi moc chyběly! :))

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem moc ráda, že se vracíš! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní zpráva! Vítej zpátky! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda, že jsi zpátky ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Super, že jsi zpět :-)) http://kyrkys.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Díky bohu hrozně jsem se lekla že jsi blog zrušila :))

    OdpovědětVymazat

  10. Aká zlatá si v tomto videjku. Veľmi veľmi sa teším, že si späť! ♥
    A aby som nezabudla, vzhľad bogu je úplne boží :)

    OdpovědětVymazat
  11. těším se na další příspěvky !:)

    OdpovědětVymazat
  12. Urobila si dobre! :) Teším sa a teším sa na nové články a hlavne na teba! :)

    OdpovědětVymazat
  13. :))
    Moc se těším na nové posty ;))
    Moc ti to sluší, jako vždy ;)

    OdpovědětVymazat
  14. super, že jsi zpátky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Super, moc se těším :-)

    OdpovědětVymazat
  16. jsi strašně roztomiláá! těším se na tebe zase!♥

    OdpovědětVymazat
  17. Jé, ty si krásná, taková roztomilá... Víc se směj - sluší moc...

    OdpovědětVymazat
  18. Jste na mě moc hodné. Děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  19. udělala si mi obrovskou radost :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ále. To já mám obrovskou radost, že mě tak hezky vítáte!

      Vymazat
  20. Úžasné video, jsi opravdu moc pěkná a milá :)

    Těším se na nové články a nápady ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní22/7/13 12:10

    A co prázdniny ve Francii, ty se nekonají?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak to se ještě uvidí, kdyby záleželo na mě, tak už se dovolená ve Francii konala. Ale bohužel to na mně není a to to plánuji pomalu půl roku. Aneb ať žije domluva s přáteli. Původně jsme měli jet začátkem léta, teď už se to odložilo na konec srpna.
      Takže uvidíme, co si kluci během srpna zase vymyslí.

      Vymazat
  22. "Cool, cool cool cool" as Abed says ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©