čtvrtek

OUTFIT: 24/7/2013


Přeji Vám krásnou středu. Zrovna včera jsem se dozvěděla od paní domácí, že nás do konce prázdnin vystěhuje. Když jsem si četla sms, vypadala jsem takhle děsivě jako na první fotce. :D Nejvtipnější na tom je, že to ví už delší dobu. Ale kdyby nám to oznámila dříve, odstěhovala bych se jí natotata, takže by přišla o výdělek. Přes prázdniny totiž v Praze nejsem, takže jak říká maminka, vyhazuji peníze oknem. No co nadělám?
 Teď namísto procházek budu mít na práci sezení u notebooku a hledání bytu. A pokud nenajdu v Praze podnájem, můžu žít v lese nebo třeba v parku. Už k tomu mám i outfit, se kterým splynu s přírodou. :D


   A na zlepšení nálady jsem se nacpala domácí banánovou buchtou. :)



Kdyby to někoho zajímalo: Svetr je z Gatu, Šortky z H&M, stejně jako brýle

Přeji Vám krásný den. :)
SHARE THIS POST

42 komentářů:

  1. Tak to je nepříjemné..ale věřím že určitě něco najdeš, držím Ti pěsti :)! Moc Ti to sluší! Zbožňuju tu Tvou panenkovskou tvář a ty krásný vlasy!

    OdpovědětVymazat
  2. To je škoda :-( ale určitě si najdeš podobné super bydlení :-) držím palce!

    OdpovědětVymazat
  3. Hledání bytu je nejhorší věc na světě :D

    OdpovědětVymazat
  4. To Ti tak neuvěřitelně sluší!!! Ty kraťasy jsou parádní :)

    OdpovědětVymazat
  5. mas tu krasne vlasy :) Urcite sa to nejako vyriesi.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc, moc ti to sluší. :-) Krásné fotky a prázdniny si užij co nejvííce!
    L.

    OdpovědětVymazat
  7. Tvoje vlasy jsou tak nádherné! A moc se mi líbí ty šortky :)
    To bylo od paní domácí tedy hezké :/ Přeji hodně štěstí při hledání nového bytu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty červené rty ti moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Hladanie podnajmov je katastrofa.Drzim palce!

    OdpovědětVymazat
  10. Sluší ti to :) Přeju hodně štěstí s hledáním nového bytu!

    OdpovědětVymazat
  11. Takhle barva prostě k zrzkám krásně sedí a je dobře, že to víš! ;)*

    OdpovědětVymazat
  12. Máš krásné vlasy. :) Zrovna řeším podobnou situaci. :D Taky hledám podnájem, jinak si asi ustelu na karimatce před fakultou. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Takéto výrazné pery ti pristanú 100krát viac, ako tie nude :) aj vlasy tu máš naozaj veľmi pekné.

    OdpovědětVymazat
  14. krásny outfit :)
    pozývam ťa na môj nový blog :)
    http://ilovefashion-sima.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné fotky. Jsi moc krásná baba. Kyrkys :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ten poslední odstavec mě pobavil. Ale sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
  17. lesní barva se mi líbí :) a za dva roky mě čeká to samé. chci taky do prahy :D a to s tím bytem je mi líto a doufám že najdeš byt ještě lepší :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ceady, tahle barva ti neskutečně sluší :) Takový kontrast s tvými vlásky.. úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  19. ty vlásky <3 a přeji úspěšné hledání!

    OdpovědětVymazat
  20. ty si krásna! :O :) hľadám palce pri hľadaní bytu!
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Moc ti to sluší a tahle barva ti přesně sedí :)

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní24/7/13 13:40

    si krásne namalovaná :)

    OdpovědětVymazat
  23. Od září se stěhuju do Prahy a tak hledám bydlení, takže hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  24. krásná jsi ! .) miluju tvoje vlasy :) a ta buchta ♥

    OdpovědětVymazat
  25. hodně štěstí v hledání nového bytu :) krásné šortky! <3

    OdpovědětVymazat
  26. Muselo dost naštvat tak ať si seženeš pěkné bydlení:))

    OdpovědětVymazat
  27. tak to je blbý,že vás takhle chce nchat vystěhovt,ta ksnad najdeš brzo nové bydlení,moc ti to sluší,jkao vždy :)

    OdpovědětVymazat
  28. no tybrďo, já právě byt po měsíci intenzivního hledání našla a tohohle se teda taky děsím. A taky hodlám přes prázdniny vyhazovat peníze oknem:D jinak to asi nejde no. jinak jsi teda krásně namalovaná:)

    OdpovědětVymazat
  29. určitě si něco najdeš, neboj:) a outfit je skvělý!:) moc ti to sluší! Máš krásný vlásky:) a Opravdu splýváš s přírodou:-D

    OdpovědětVymazat
  30. dúfam že niečo nájdeš. ja hľadám tiež, no Praha to nie je. ;D a inak ti to veľmi pristane v tejto farbe! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  31. ty šortky jsou moc pěkný:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  32. sluší ti to :) s bytem hodně štěstí, určitě něco seženeš a třeba ještě lepšího ! ;)

    OdpovědětVymazat
  33. Máš ty nejúžasnější vlasy.Kdybych měla takové já,tak si pískám! :)

    OdpovědětVymazat
  34. Hrozně ti sluší výrazné rtěnky! :)

    OdpovědětVymazat
  35. Na tý druhý fotce máš vážně nádherný vlasy!

    OdpovědětVymazat
  36. Asi to má paní domácí v hlavě v "pořádku", no:D.
    Máš hrozně KRÁSNÉ VLASY. oh.(:

    OdpovědětVymazat
  37. Ono ještě vyměníš bytů. Já už jsem ve čtvrtém :D.

    OdpovědětVymazat
  38. Ty vlasy na jednu stranu vypadají moc pěkně, určitě to takhle nos častěji :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©