úterý

Pudrový štětec od M.A.C

Pamatujete si na supr jupr akční soutěž s MACem? Pokud ne, soutěž probíhala asi týden a tři z Vás, které jsem vylosovala, si mohly vybrat jeden produkt od této profi značky. A právě Martinka, která byla jednou z výherkyň, mi právě před pár dny poslala své hodnocení štětce, který si vybrala.
Sama mám od M.A.Cu doma sadu štětců. Ale o recenzi se s Vámi podělím možná někdy v budoucnu. Teď si přečtěte recenzi na pudrový štětec od Martinky. :)



"V květnu jsem se zúčastnila soutěže „Májová nadílka od M.A.C“ a měla jsem obrovské štěstí, protože jsem byla mezi třemi vylosovanými. Už si ani nepamatuji, kdy jsem měla možnost něco vyhrát a rozhodně mě tato výhra mile potěšila – a to zejména nabídkou vybrat si libovolný produkt od značky M.A.C. Já jsem se rozhodla pro štětec na pudr č. 134, protože jsem si chtěla na vlastní kůži ověřit, zda je M.A.C. taková štětcová hvězda, jak o nich celý blogerský svět nadšeně pěje ódy. Štětec mi přišel v „bublinkové“ obálce s razítkem Estée Lauder. Jediný problém, který mě ze začátku trápil, byla oddělující se dřevěná rukojeť od zbytku (hlavice s štětinami). Silou jsem ale štětec zarazila zpátky do kovové hlavice a problém se již nevyskytl. Štětec jsem testovala a používala zhruba dva měsíce a to pravidelně při každém líčení. Stal se mým favoritem mezi štětci na pudr, ale nejen mezi nimi. Černé štětiny jsou do šikma střižené a nabraný pudr krásně nanesou po tvářích, nose, čele a bradě. Já používám pudr Blot Powder Pressed (odstín Medium) a nebo Stay Matte od Rimmelu (odstín 003 Peach Glow). Moje hvězdné duo je ale kombinace M.A.C. štětce a M.A.C. pudru. Nestane se vám to co s jinými pudrovými štětci, že se štětiny jakoby úplně celé ohnou (rozumějte úplně „rozpliznou“ J). M.A.C. štětiny jsou husté a svým zastřižením se s nimi krásně nanáší pudr do všech částí obličeje. Štětiny vypadávají výjimečně, zatím jsem ho ale neprala ve vodě, ale věřím, že kvalita se mytím nesníží. S čistým svědomím můžu doporučit těm, kteří jsou ochotní si za takový štětec připlatit. Na webových stránkách www.mac.nabizi.cz za něj dáte 1540 Kč. To už je pořádná pálka za jeden štětec. A dostáváme se na scestí: buďto jste ochotni si za něj připlatit a není vám líto dát horentní sumu za štětec, kde z velké části platíte hlavně značku anebo se vydáte k levnějším (to však neznamená nekvalitním) variantám. Já se přikláním k druhé volbě. Celkové zhodnocení: kvalitní štětec, kvalitní štětiny, vysoká cena. A cena nerovná se kvalita. Anebo snad ano? Ráda bych poděkovala The life of Ceady blogu za uspořádání soutěže a za milou komunikaci při vyřizování požadavku ohledně výhry. Tvá čtenářka Martina "


SHARE THIS POST

7 komentářů:

  1. Štětec vypadá krásně a kvalitně, ale bohužel jsem student proto si ho nepořídím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, tak to má většina studentů. :)

      Vymazat
    2. Anonymní31/7/13 09:16

      Jsem na tom úplně stejně :-) Martina

      Vymazat
  2. Veľmi pekná recenzia:)
    Ja by som si ho kúpila ale nemôžem si dovoliť tak drahé veci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní31/7/13 09:17

      Děkuji :-) Sama bych si ho taky nekoupila :(

      Vymazat
  3. Vypadá skvěle, ale bohužel jsem na tom stejně jako většina lidí v mém věku, no. Mému "štětci" na pudr by se mohl jen z vysoka smát :D
    Monniss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní31/7/13 09:18

      Já před ním měla štetec od Calvina Kleina, asi za 250,-, takže M.A.C. se vedle mými štětci Real T. a Calvin K.tyčí jako hvězda :-D Martina

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©