pondělí

Video: Oblíbenci poslední měsíce


Dnes mám tady pro Vás videopříspěvek, ve kterém bych Vám ráda ukázala své oblíbence uplynulého měsíce.
Můj projev je tragický, ale určitě za to může jedině to, že točím videa v podkrovním pokoji, kde je v těchto dnech přes čtyřicet stupňů. :D To se Vám rázem zavaří mozek a nejste schopni přijít na to, co jste chtěli před chvílí říct. :) Ale co už. Řekla jsem si, že na druhý pokus už jednoduše nemám. :D
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. pěkné video :) nějaký make-up od MAC chci už dlouho vyzkoušet, ale zatím na něj nemám finanční prostředky, tak třeba časem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi tak boží a opravdu hrozně milá :) Působíš na mě přirozeně a jako holka, která si na nic nehraje. Ten make-up od Macu vypadá vážně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké video, působíš moc příjemně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Úchvatný top, Evi! A mluvíš čím dál líp, ráda tě sleduju! :*

    OdpovědětVymazat
  5. super video:-))))

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Je super, že zase točíš. :) Jinak ta rtěnka mi nepřijde zas tak extravagantní (možná to bude tím, že mám výrazné věci ráda a je to u mě už normální :D). Moc ti sluší! Celkově ti to sekne, jak jsi se celá sladila s barvou vlasů. :) Moc fajn video.

    OdpovědětVymazat
  7. ty si vždy taká zlatá v tých videách! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  8. Jó konečně videa :) Toč víc, moc ti to sluší a líbí se mi tvůj projev :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, já vyzkoušela mnoho olejů, ale na suché konce, krepatění a zejména jako ochranu před vysoušením během foukání a žehlení nejlépe funguje Absolute Oil od Davines. Ten mohu s klidným srdcem doporučit, neboť moc dobře vím, co jsou suché vlasy zač :)
    Recenze zde : http://slecnajahodova.blogspot.cz/2013/02/olejova-kouzla-pro-vase-vlasy-od-avonu.html

    OdpovědětVymazat
  10. Moc jsem si tvoje videa oblíbila. Působíš hrozně mile :)

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní29/7/13 19:31

    ahoj, není třeba se podceňovat, tohle video se ti povedlo moc. A musím ocenit tu hudbu, co je zač?
    kristeen

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní29/7/13 19:32

    Perfektní video, rtěnka mi vůbec nepřijde moc výrazná, vlasy máš hezké!
    Chtěla bych vidět v nějakém dalším příspěvku ten top, co máš na sobě, vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D A já se bála, že se všem zdát na mně výrazná bude. :)
      Určitě jej brzy v nějakém outfitu uveřejním. :)

      Vymazat
  13. Chjo, chtěla bych mluvit jako ty. Máš skvělou slovní zásobu a moc dobře se posloucháš. Díky za typ se sérem od Gliss Kur :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Ti nevím. :D Myslím si, že je to právě naopak. Mám pocit, že má slovní zásoba je značně omezená. :D
      Ale pokusím se Ti věřit. Jsi moc hodná, děkuji! :)

      Vymazat
  14. Anonymní30/7/13 17:10

    Nechceš namluvit nějaké pohádky? Že bych si je pouštěla před spaním. Máš tak milý hlas, a tak krásně se tě poslouchá... :o) Jinak určitě budu muset vyzkoušet to sérum na vlasy, taky je furt žehlím a jsou jak seno. :-/ P.

    OdpovědětVymazat
  15. Me vzdycky mrzi, kdyz vidim ten popisek pod videem, kde se hrozne shazujes. Vsichni jsme nejak zacinali a u tebe je hrozne videt pokrok. Mas dobrou slovni zasobu a nepouzivas vycpavkova slova (jako treba ja, ehm :D). Trochu si ver, holka! ;)

    Mam par pripominek ci navrhu - kdyz mluvis o nejakem produktu, tak ho treba ukaz trochu vic. Me by treba zajimalo, jaky ma ta rasenka kartacek nebo jakou barvu a konzistenci ma ten peeling od Lushe.
    A zkus treba rict takove obecnejsi veci o produktech, treba jestli je rtenka od Clinique matna nebo leskla, jestli to je tak vyzivny jako balzam a tak..pro lidi, kteri Chubby sticky nevlastni.

    Jinak dobry video, uz jen trochu sebevedomi a bude to o 100% lepsi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://thelifeofceady.blogspot.cz/2013/06/moje-makeupy-od-macu.html

      http://thelifeofceady.blogspot.cz/2013/04/recenze-rasenka-false-lash-wings.html

      http://thelifeofceady.blogspot.cz/2013/06/peeling-rub-rub-rub-od-lush-mixa-gel-na.html

      :-)
      Už mi to holky psaly na youtube, do příště tohle napravím. :) Moc děkuji za rady, co zlepšit, Adélko.

      Vymazat
    2. Vsak ja vim, ty produkty sama znam, ale predstav si, ze jsou lidi, kteri nahodne narazi na tohle video a nemaji ani paru o tom, ze mas nejaky blog nebo ze jsi uz psala podrobnejsi recenze na vsechny vyrobky.
      Myslim, ze jen letma zminka urcite pomuze. Nebo muzes zminit, ze podrobnejsi receze mas na blogu a pod video dat odkazy :) Precijen sis s nimi dala praci, tak by byla skoda na ne neupozornit ;)
      A nemas zac, jsem rada, ze sis to nevzala nejak osobne :)

      Vymazat
    3. Odkazy mám i pod videem. :)

      Vymazat
  16. náhodou Ceady, Tvůj projev je dle mého lepší než kdy předtím :) prošla si docela významnou změnou a Tvůj projev má opravdu vysokou úroveň! voděodolné řasenky bohužel nepoužívám, takže neporadím :/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©