úterý

Dárek pro chlupaté příživníky - BOX4PET



Ahoj, ahoj, ráda bych Vám ukázala boxík, který mi tento týden dorazil. Nejedná se o žádnou krabičku krásy, ale krabičku pro domácí mazlíčky, konkrétně pro psy a kočky. Asi před dvěma měsíci jsem v emailu objevila nabídku od Box4Pet, zdali bych nechtěla jejich box zrecenzovat. Do té doby jsem o této nápadité myšlence obdarovat naše mazlíčky neslyšela.
 Ač mám doma dva mazlíčky a tahle krabička mě lákala, nebyla jsem si jistá, jak byste na článek reagovaly vy, čtenářky. Nabídku jsem probrala jako malá nerozhodná holka s kamarádkami a všechny mi řekly, že bych ji měla přijmout. Ale ještě než jsem nabídku přijala, uveřejnila jsem i dotaz na facebooku, abyste mi poradily. Nakonec rozhodla většina, která mi potvrdila, že by  ji článek zajímal. A tak jsem s nabídkou souhlasila a krabičku (nebo spíše krabici) už mám doma. A musím říct, že toho rozhodnutí vůbec nelituji. A o to více Vám děkuji, že jste za mě takto rozhodly. Krabička je tedy spíše krabicí a Bajča i Adélka byly z dárečků nadšené. Dokonce nadšenější, než když jejich panička rozbaluje balíček krásy. A to byste měli vidět, jak bývají zvědavé u Ladyboxu. Kocour mi vždy nenápadně krade vzorky a roznáší mi je po celém domě.

Ale v tomto článku jsem nechtěla hodnotit krabičku krásy. Tahle krabice mě ohromila svou velikostí. A ještě více jsem byla překvapena, když jsem zjistila, kolik se toho skrývá uvnitř. Kocour samozřejmě neváhal a krabici zalehl, jakoby věděl, že balíček dorazil jemu.

Tento nápad se mi zdá zajímavější nežli všechny krabičky krásy dohromady. 

Asi si teď budete říkat, že jsem blázen, ale tento nápad mi přijde jednoduše zajímavější, nežli všechny krabičky krásy.
První, co mě trefilo do očí, bylo věnování, které bylo ručně psané. Přece jen to působí mnohem lépe, než kdyby se jednalo o předem vytisknuté kartičky se jmény.  I když takové drobnost ocení opravdu jen páníček. Další, co ocením zase jen já, jsou časopisy. Musím se přiznat, že časopisy o zvířatech jsem si kupovala naposledy na základní škole. To jsem doma ještě neměla žádného mazlíčka a protože jsem si ho hrozně moc přála, vynucovala jsem si vždy namísto časopisu Witch nebo Bravíčka časopisy o zvířatech, abych dokázala mamince, že se o zvířata zajímám a dlouhodobě... Tím jsem jí samozřejmě chtěla dát najevo, že mě mazlíček jen tak ze dne na den neomrzí. A nakonec se to pročítání a vyprávění jí o tom, co jsem se dočetla, vyplatilo. :) Byla jsem ve čtvrté třídě, když jsem si jela vybrat svého pejska, Bajču, ze které je dnes už psí babička.


A přestože je Bajča už v pokročilém věku, své plemeno nezapře, protože je stále hravá jako by byla štěnětem. Zuřivou hračku jsem využila na umístění pamlsku, který Baruška rázem vydolovala a hračce vylepšila úsměv, jak si můžete všimnout na fotce níže. :D
Jak konstatoval přítel:"Ta hračka vůbec nic nevydrží." :D Ale kdybyste viděli, jak se s ní rvala a jak jí cupovala než ji zničila... :D
A já jsem se hned začetla do článku o boxerech, zatímco si kocour pečlivě očichával jednu věc po druhé, aby zjistil co je a není jeho. Nakonec ukořistil vítězoslavně myš. Jenže rozdováděná Bajča (ještě ze své hračky) rázem zbystřila, myšičku mu z tlapek vyrvala a během několika sekund ji rozcupovala. :D 


Jak už jsem napsala, tenhle nápad za 299 korun, se mi moc líbí. Myslím si, že je to skvělý dárek k narozeninám Vaše mazlíčka nebo třeba k Vánocům....a nebo jako vtipný dárek pro milovníka psů a koček. :)
Lépe si aktuální box a jeho jednotlivé položky včetně cen můžete prohlédnout tady. A není to tak jako u Ladyboxu, kdy je rázem vyprodáno. Objednávat aktuální vydání můžete až do 25.srpna.

Jak se líbí tento nápad Vám?
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. Je to super :)
    http://styl-in-my-live.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Hah ,je to bomba! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Poněkud drahé... Pro naše dva ohaře navíc nic zajímavého :(

    OdpovědětVymazat
  4. Je to pěkný nápad. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je super nápad, Já si objednala taky,ale pro psíka..tak jsem zvědavá co tam bude :D
    Koukám že kočička je spokojená :)

    http://petrusha1992.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. To je fakt úžasný nápad! Mám doma dvě naprosto báječné kočičky Nelly a Madlenku a pejska Fida (beagle), takže jim krabici určitě objednám, tohle je fakt lepší než ladybox.

    OdpovědětVymazat
  7. ja plánujem toto kúpiť mojmu psíkovi na vianoce, myslím že sa to naozaj oplatí :)
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych ho ráda zkusila, ale bohužel psa ani kocoura už nemáme....škoda, že není nějaké vydání pro hlodavce :D

    OdpovědětVymazat
  9. No, to je skvělý nápad! Už koukám na stránky a určitě něco objednám.

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Ceady, jsem moc ráda, že jsi nakonec nabídku od box4pet přijala. Recenze od Tebe nepostrádá vtip ani informace ;-) Jen nechápu jak se Bajce povedlo tu příšerku rozlousknout :-D A doufám, že boxik budeš také odebírá dál.

    www.theclarkysworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Páni, to je fakt dost vymakané. Krabičky krásny už jsou tak trochu klišé, tohle je nový super nápad ! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tohle mě neskutečně zaujalo :O Tento nápad je úžasný, originální a jak vidím co všechno v té krabici je, tak mám jasno. Sice mám doma dva pejsky, takže nevím co bych dělala s těmi kočičími věcmi, ale i tak do budoucna určitě objednám, protože se mi to moc moc líbí :) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, to nejdůležitější jsem opomenula. A to, že si můžeš vybrat, zdali chceš jen pro psa, pro kočku nebo pro psa a kočku. :)

      Vymazat
  13. Vypadá to pěkně:) škoda, že mému králíkovi by ale psí granule asi dvakrát nejely..:))

    OdpovědětVymazat
  14. Jéé to vypadá skvěle! Škoda, že ta moje Micka je teprv koťátko, hned bych jí to objednala :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní14/8/13 08:29

      Já mám taky dve kotata a objednala jsem. V tom profilu mazlicka jde zvolit i kote nebo dospela kocka :)

      Vymazat
    2. Jéé opravdu? Tak to děkuju mooc, toho jsem si nevšimla.. :))

      Vymazat
  15. Tak už vím co dostanou pod stromeček :D

    http://my-beauty-jotter.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Můžu se zeptat v čem přidáváš ty popisky na obrázky? :-) předem děkuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám grafický tablet a pak už je jedno jaký soubor na úpravu fotek vlastníš, já třeba fotky upravuji ve Photofiltre :).

      Vymazat
  17. Hezké fotky. Jsem tu spíše, abych Ti pochválila videa. Narazila jsem na ně dnes na Youtube, a klobouk dolů. Máš nádherný projev a zatím jsem nenašla lepší blogerku, točící videa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ále, určitě budou lepší. Ale přece jen mě ta chvála těší, to ne že ne. :) Moc děkuji.

      Vymazat
  18. Jééé ta hračka rozhryznutá :D

    OdpovědětVymazat
  19. Možeme si to kúpiť aj normálne bez toho aby nám dali ponuku ? :) A keď si to chcem kupiť zo Slovenska im mám zaplatiť v českých korunách alebo možem aj v € ? :) A ešte vlastne posielaju to aj na Slovensko ? :D Ďakujem za odpoved :))

    OdpovědětVymazat
  20. Karolína B.18/8/13 20:54

    také jsem ho kupovala té mojí šelmě a těšila jsem se na to snad víc, než na nějaký Senzabox :D :) už z něj ale nic moc nezbylo :D je to fajn věc, časem možná znovu objednám :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©