sobota

DIY: Stojánek na šperky


Dnes mám tady pro Vás návod, jak si snadno doma udělat stojánek na šperky. Není na tom vůbec nic těžkého, za dva dny budeme mít z kusu obyčejného dřeva zužitkované dřevo. :D Budete potřebovat prkýnko, smirkový papír, kladívko, barvu na dřevo, štětce, hřebíčky, bavlnky. :)

1. Pomocí smirkového papíru si vyhladíte dřevo, aby bylo jemné.
2. Poté jej natřete bílou leskou barvou na dřevo. Jakmile nanesete první vrstvu, budete muset dvanáct hodin vydržet, abyste mohly natřít ještě druhou.
3. Jakmile budou vrstvy dokonalé suché, můžete se pustit do zatloukání hřebíčků, které zatloukám ve vzdálenosti, abych na ně mohla jednoduše navléct prstýnek a aby dostatečně vyčnívaly, aby se na ně dalo zavěsit i více řetízků.
4. Jakmile máte zatlučené hřebíčky s prsty, můžete je dokola obmotat bavlnkou. Já zvolila modrou.
5. Buď můžete stojánek stejně tak jako já opřít nebo si nabarvěte ještě kus prkýnka, které zespoda přitlučte ke stojánku.
6. Nakonec na hřebíčky pověsíme řetízky a prstýnky. :)


tramtadadá


Snad jsem Vás trochu inspirovala a pokusíte se o vlastní vlastnoručně vyráběný stojánek na šperky. A věřím, že bude zaručeně hezčí nežli ten můj, protože jsem velký lajdák.
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. Romy Page24/8/13 09:31

    pekne si ho spravila keby si bola lajdak tak neurobiš ani tento:)) ja mam šperky nahadzane v jednej nadobe pretože ich nenosim ani neviem ako sa mi tam nahromadili:DD

    OdpovědětVymazat
  2. jee to je krásné, to by se mi hodilo :-) musím to zkusit

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. beauty-by-ness.blogspot.cz24/8/13 10:59

    Takové jednoduché, ale moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  4. Markéta Macková24/8/13 12:16

    No panejo! Mě to přijde senzační, mám ráda tyhle DIY projekty :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojda,
    jako inspirace je to určitě zajímavé. Dá se s tím určitě krásně vyhrát - různé tvary, různé barvy, nebo dokonce více barev. Ale určitě pozor na prsty.

    Nejsem si jistá, jestli se ještě na základních školách provozuje nějaký kutilský předmět. Chodila jsem na malou ZŠ, kde měli cca 700 obyvatel. Měli jsme tzv. "pracovky." Na podzim a na jaře jsme opečovávali okolí školy a políčka s ředkvičkami a přes zimu jsme si zalezli do dílen a kutili jsme. Určitě to bylo zajímavé. Asi takovéto předměty na ZŠ ve větších městech chybí, nebo ne?

    Jediná věc, která mě na fotkách opravdu zaskočila je barvení prkýnka na plovoucí podlaze? Tohle udělat doma, tak mě naši zabijou! Lepší je si to vzít do garáže, nebo někam ven.

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že se ti to moc povedlo :) Osobně mně se to líbí :) Ale kdybych to zřejmě vyráběla já, pověsila bych si to na zeď, jelikož v pokoji moc místa nemám a kdyby ano, pořád by mi to padalo :) Ale je to skvělý nápad!

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasný nápad. Doufám, že to taky někdy vyzkouším :) Asi by mě to nenapadlo, ale jak říká Eliza, asi bych si to pověsila na zeď

    OdpovědětVymazat
  8. :D Trochu nechápu komentář. Proč by to chybělo?
    A asi jsi přehlédla, ale prkýnko jsem na podlaze položené neměla. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Chybí to proto, že sem tvořilo - děcka se tam naučila uříznout kousek prkénka, přitlouct hřebík, apod. Jsou to detaily, ale v běžném životě se to čas od času hodí. Člověk Ti pochválí nápad a ty se mu vysměješ, super vědět.

    Ta igelitka je velmi dostačující k tomu, aby jsi zabránila poškození podlahy. (IRONIE)

    OdpovědětVymazat
  10. Ale já se přece nevysmívala. Mrzí mě, že to tak vyznělo. Špatně jsi to pochopila.
    Já jen netuším, proč by pracovní činnosti chyběly. Jsou snad na každé základní škole na prvním stupni. :) Nebo snad už ne?
    A barvu jsem nikde na podlaze neměla. Proto jsem nepochopila, proč píšeš, že by tě rodiče zabili. :) Holt někdo dokáže poškodit podlahu, ale já ne... :D
    Není přece důvod se hned začít čertit.

    OdpovědětVymazat
  11. Mu (www.lookatmu.blogspot.com)26/8/13 12:31

    Vyrobila jsem si stejný, akorát ho mám snad na metr krát metr velkém dřívku, jelikož se mi tam ani po zatlučení nekolika hřebíčku nevejde všechna moje sbírka šperků :D

    OdpovědětVymazat
  12. Helena D.27/8/13 17:13

    Supr návod. Já si akorát koupila stojánek ve tvaru stromu, takže řetízky mám vyřešené, ale potřebovala bych něco na malé naušničky, co se zavíraj na takové ty špuntíky. Nikdy jsem nenarazila na nic, co by hezky vypadalo, nezabíralo moc místa a zároveň bylo přehledné.

    OdpovědětVymazat
  13. Karolína B.29/8/13 18:56

    ty jsi neuvěřitelnej kutil! :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©