sobota

DIY: Romantický večer u moře?


Mrzí Vás, že jste u moře nemohli zůstat delší dobu nebo že se letos k moři nedostanete vůbec? Mám tady pro Vás jednoduchý návod, jak si přivolat moře domů. Nebojte, nebudu Vás nabádat k tomu, abyste vysypali do bazénu mořskou sůl a šli si zaplavat. Mám tady tip na to, jak ještě zdokonalit romantický večer s partnerem. Namísto klasických čajových svíček si zapalte ty mušličkové. :) 

Výroba svíček z mušlí není vůbec náročná. Troufám si říct, že je až příliš primitivní. Takže máte-li doma malé sourozence a chcete je zabavit, určitě tuhle snadnou výrobu mušlích svíček vyzkoušejte. Navíc nad výrobou strávíte opravdu jen pár minut a ani nebudete muset nic kupovat. Stačí si jen od moře přivézt mušle a probrat šuplíky, zda v nich nemáte čajové svíčky. :)

Budete potřebovat:
mušle
svíčky - stejné množství jaké mušlí
2 kastrůlky 
nožík
a sáček


Postup jsem Vám nafotila, ač by ani nebyl třeba. :)
1. Odstraňte knoty z čajových svíček. Pokud se Vám podaří odtrhnout knot od stříbrného podstavce, jednoduše jej zase vraťte. :)
2. Zbylou svíčku (bez knotů) vložte do kastrůlku.
3. Knoty s podstavci umístěte do mušlí.
4. Ohřejte si vodu ve větším kastrůlku, do kterého ponoříte druhý kastrůlek se svíčkami...Vytvoříte tak vodní lázeň.
5. Jakmile budete mít svíčky úplně rozpuštěné, zalijte si mušličky. Doporučuji si pod ně dát sáček, protože Vám lehce přetečou. :)
6. A když už Vám přetečou, zadní část svíčky opatrně očistěte příborovým nožem.


A poté už jen počkat na noc a můžete je zapálit. :)
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. jéééé! Tak to je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc díky za nápad, mamka má v pondělí narozky, miluje moře a taková drobnost ji potěší!:) jen najít nějaké škaredší mušle, to bude problém .)

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu super nápad, asi vyrobím mamči k narozeninám.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je krasne! :)) mrzi me, ze jsem si zádné muslicky neprivezla

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, to by mě v životě nenapadlo, a já mám doma tolik mušliček! Určitě to zítra vyrobím a rozdám je známým. Moc děkuji za super tip :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je pěkné, to možná taky vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  7. Wau, perfektný nápad určite to vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je krásný :) škoda, že jsem u moře byla jen jednou a to už kdysi dávno, takže mušličky nemám...budu muset někoho pověřit, ať mi doveze :))

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný, moc hezkej nápad :)

    OdpovědětVymazat
  10. to vypadá skvěle :) jdu to hned vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je moc pěkný, určitě to vyzkouším :) Super níápad :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mě by zajímalo, jak jsi potom dostala ten vosk z kastrůlku... Jednou jsem takhle od vosku čistila skleničku a pak byla od něj i celá kuchyň, horkou vodou se saponátem to nešlo... No že bych byla až tak nemotorná? :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zbytek vosku jsem slila a poté hrnec zalila horkou vodou a nakonec dala do myčky a vyšel čistý. :)

      Vymazat
  13. tak tohle je dokonalý, Ceady :) skvělý nápad, vypadá to vážně romanticky a kouzelně.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©