čtvrtek

DIY: Ušijte si vlastní sešit


Šití bločků mi nikdy nešlo. Po nějaké době mi došlo, že jednoduše jehlou jen tak silnou vrstvu papíru neprošiju, a tak jsem výrobu vlastních "deníčků" ukončila. Nakonec jsem doma mezi kladívky objevila šídlo. Takový malý zázrak, který mi rázem pomohl. Od té doby si bločky nekupuji, ale vyrábím si je sama.



Co budete potřebovat?
tvrdý barevný papír
 10 listů papíru, bavlnku
jehlu s velkým očkem
nůžky
 šídlo
 prkýnko
 kladívko
 fixu


1. Papír si přeložte napůl, stejně tak jako tvrdé desky/barevný papír
2. Poté je k sobě zasponkujte, aby Vám desky náhodou neujely
3. Položte si papíry na prkýnko, uchopte do jedné ruky šídlo a druhé kladívko... a můžete se pustit do dírkování
4. Jakmile máme prodírkované papíry skrz na skrz, vezmeme si jehlu a bavlnku a začneme šít tak, abychom měli linku jak na rubu, tak na líci. :) (Pojmy z šití si nepamatuji, takže děkuji za radu Evičce... Jedná se o zadní steh.)
5. Následuje už jen dokreslení přední a zadní stránky dle libosti a umístění bločku mezi dvě knihy, aby hezky držel tvar a neotvíral se.


Šijete si vlastní sešity nebo si je kupujete? :)
SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. Jéé, dělala jsem teď podobný. Jen jsem líná teď na blog psát. Děti doma, přítel dovolená, tak pořád cestujeme :) ale povedlo se ti to ...

    http://angel-fashion-inspiration.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Možná by se mi více líbilo, kdyby se to "šití" na deskách opravdu také ušilo než takto malovalo:) Ale nápad dobrý!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je skvělé ! By mě nikdy nenapadlo. Jediné, co občas dělám je to, že si koupím nějaký obyč jednobarevný sešit a nějak si ho dozdobím. Nejvíc si ale ulítávám na sešitech značky Pignanature, kolekce Flowers !!
    Mohla bys nějaký sešit pro čtenáře vyrobit a udělat giveaway :) Dělat si ve škole zápisky do sešitu "od Ceady" by bylo fajn !

    OdpovědětVymazat
  4. Sabisish1/8/13 10:05

    Tak to je perfektní!!!

    OdpovědětVymazat
  5. To je super, aspoň letos ušetřím za sešity.

    OdpovědětVymazat
  6. Super nápad! Já jsem na sešity maniak, papírnictví naprosto miluju, jsou to vlastně asi moje nejoblíbenější obchody! Ale vlastní sešity jsem si nikdy ještě nevyráběla, takže jdu sehnat šídlo;)

    OdpovědětVymazat
  7. Zatím jsem všechny sešity kupovala ale určitě bych si nějaký vlastní chtěla udělat taky :)

    OdpovědětVymazat
  8. da sa aj bez sitia. spravime dierky a vopchame do nej rucne spinku zo zosivacky. a inak dolezite poznamka - ked robite dierky, ci rezete papier nezabudnite na podlozku. ja som si vyrabanim zositov takto znicila stol

    OdpovědětVymazat
  9. jej peknee, ja som si nešila zošity mala som aj dosť starych vždy, ale určite to poteši keď si niekto urobi niečo sám:))

    OdpovědětVymazat
  10. jeeej,je to super nápad a zošity vyzerajú veľmi pekne :)

    OdpovědětVymazat
  11. super typ, ale pro mě by to nemělo smysl

    OdpovědětVymazat
  12. Výborný nápad! vyzerá to krásne, keď budem mať viac času hneď sa do toho pustim :)

    WerushBerry

    OdpovědětVymazat
  13. to kladívko v první fotce mě rozesmálo :D:))

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý návod určitě ho uplatním :)!

    OdpovědětVymazat
  15. Wau .. veľmi zaujimavé .. to by ma nenapadlo :) L a - S i s s i

    OdpovědětVymazat
  16. Kam na to sakra chodíš? :D To jsou super nápady :)

    OdpovědětVymazat
  17. Dělám sešity v japonské vazbě - a dírky předvrtávám nejtenčím vrtákem na klasickou vrtačku :-)

    OdpovědětVymazat
  18. to skvělý tip :)
    http://b-delicious-b.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherna!!! :) Určite vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  20. Povedly se ti :) Já do teď kupovala, s tvým nápadem to asi končí :D
    http://diamond-katty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní3/8/13 10:42

    Sešívala jsem hlavně různé materiály do školy, které měly obvykle i víc stránek, a zjistila jsem, že na propíchnutí se dá dost dobře použít i šicí stroj. (Možná by to šlo strojem i přímo prošít, ale chce to nastavit hodně dlouhou délku stehu, aby místo sešitu nevzniknul trhací blok.)

    OdpovědětVymazat
  22. moc pěkné, já si na pěkné sešity potrpím. je to moje velká úchylka :D

    OdpovědětVymazat
  23. Nápad moc pěkný, ten steh se jmenuje zadní :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkný tip, ten steh se jmenuje zadní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Děkuji. Hned to opravím. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©