pátek

Friday makeup: Jen růžová to může být


Je tady pátek a s ním další jednoduchý makeup, který je růžovo-fialový. Musím se přiznat, že jsem se těchto barev hodně dlouhou dobu bála. Až mě jednou v MACu nalíčila vizážistka fialovo-růžovými stíny v kombinaci s fialovou rtěnkou. Uvědomila jsem si, že je nesmysl se této kombinace bát, a tak jsem si zanedlouho pořídila color tatoo v růžovém odstínu. Musím uznat, že tyhle stíny se jednoduše Maybelline povedly a jakmile budu mít náladu zase trochu experimentovat s barvami, pořídím si další odstín. Asi si říkáte, proč píšu experimentovat. Vystačila bych si totiž jen s hnědými stíny všech možných odstínů. Jakýchkoli dalších barev jednoduše bojím.
A pokud se pamatujete, jak jsem tady chválila asi před rokem krémové stíny od Clinique, tak color tatoo se jim hravě vyrovnají a dokonce se mi i s Maybelline lépe pracuje. :) Takže jsem vážně z těchto stínů nadšená. Ale dost už vychvalování.


Použila jsem stíny Color Tatoo od Maybelline, jak na oči, tak na tváře, ( už ve videu opěvovaný ) makeup od MAC Studio Sculpt, řasenku Extra-Volume Collagene (jedna z mých nejoblíbenější od Lorealu), řasenku na obočí od MAC, Chubby Stick Intense odstín 03 od Clinique
Vystačila jsem si se dvěma štětci... od MAC 130SE a od Zoeva.
P.S.: A konečně můžete vidět, že vůbec nemám dokonalou pleť, jak si většina z Vás myslí. :)

Přeji Vám hezký začátek víkendu. :)
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Moc Ti to pristane :) Ja som sa ružovej tiež dosť dlho obávala, ale skôr to bolo tým, že som si v najpubertálnejšom období kúpila najkrikľavejšie ružové tiene, ktoré na mne vyzerali otrasne, holt, nie je ružová ako ružová :) ale na Tebe vyzerá krásne :)

    http://eldormovitz.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní2/8/13 11:22

    Moc Ti tahle kombinace slusi! A barev se neboj, uplne Te rozzarily!

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní2/8/13 11:38

    ta rtěnka ti moooc slusi :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jemné, přirozené, hezké :-))

    OdpovědětVymazat
  5. krasna pasuje ti, a tak jasne dokonalu pleť nema nikto:)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda tobě tahle růžová na očích moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Osobně si myslím, že máš pleť ve velice dobrém stavu . Ty růžovo fialové tóny jsou na Tobě trochu nezvyklé, ale působí elegantním dojmem. Jen tak dále!

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, jak dlouho ti color tattoo na oku vydrží bez slévání? jinak moc pěkný přirozený make-up :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem ho celý den a neměla jsem problém. Jednoduše ztuhne jakmile jej nanesu. :)

      Vymazat
  9. Moc ti to sluší :) Asi něco podobného vyzkouším, začínají se mi líbit výrazné rty a naopak nevýrazné oči, třeba jen řasenku nebo tělové stíny :)
    http://diamond-katty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. je škoda, že si nějak nezvýrazníš obočí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš číst. Použila jsem řasenku na obočí, normálně nemám hnědé chloupky, ale zrzavo-blonďaté. :)

      Vymazat
  11. Anonymní2/8/13 15:20

    Perfektní a krásná pleť :-)

    Chubby sticks jsou příjemné a hezké, ale mně tedy na puse vydrží jen chviličku..:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se sice ty intenzivní taky obtisknou, ale stále je barva na rtech. Někdy mi vydrží i celý den. :)

      Vymazat
  12. Máš dokonalou pusu!!! A ty stíny ti vážně sluší :) ta barva se mi líbí ...

    OdpovědětVymazat
  13. máš opravdu moc pěkný tvar rtů, já mám problém s výraznějšími barvičkami, protože nemám úplně jasně definovaný tvar a chce to si s tím pořádně vyhrát, pak se ale kousek setře a vypadám jako klaun :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji si vzít tužku, kterou vykreslíš celé rty a až poté naneseš rtěnku. :) Pak máš vyhráno.

      Vymazat
  14. si strasne krasna! to je tvoja prirodzena farba vlasov ? lilianalovely.blogspot.sk :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasy mám přirozené. :) A děkuji Lili.

      Vymazat
  15. Za sebe musím říct, že na takových typech jako jsi ty, mi použití make-upu vůbec nepřijde jako vhodné rozhodnutí (ať vybíráš jak dlouho chceš, nikdy se ti nepodaří vybrat ten správný - jednoduše proto, že neexistuje), vzbuzuje to totiž až nepřirozený dojem.
    Vzhledově jsi bezpochyby výjimečná slečna, která si na kráse nemusí přidávat (ubírat) takovými nesmysly, stačí zvýraznit oči, rty a nebát se ukázat pihy :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já se za pihy nestydím, ale za akné ano. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©