pátek

Friday makeup: Sázím na jistotu



Když mi bylo třináct, koupila jsem si své první linky. Tehdy jsem investovala své kapesné do těch nejlevnějších od Essence. Sice jejich výdrž nebyla tak dokonalá, jak jsem bych si dnes přála, ale pár hodin vydržely bez obtisknutí a na ten nácvik linek mi tehdy bohatě stačily. Zpočátku jsem stále mrkala a nebyla jsem schopna nalíčit si obě oči stejně. Ale jak měsíce ubíhaly, praxe dělala divy a já se linek nechtěla vzdát. Jenže najednou přišlo období, kdy se mi většina linek, ať už levných nebo těch drahých, obtiskla. Asi jsem měla nějaký defekt víček... a zároveň jsem se asi přehnaně potila. :D Od té doby jsem stále hledala ty pravé a jednoduše v devadesáti procentech jsem byla nespokojená, protože se mi linky obtiskly...dokonce i ty voděodolné. 
A tak jsem rázem od každodenního líčení s linkami ze dne na den upustila. K linkám se v současnosti nevracím tak často jak bych si přála, protože...mám přece onen defekt víček, díky čemuž jsou mé obavy z obtisknutí stále veliké. Přesto mám tady tip na linky, se kterými se snadno pracuje (i začátečnicím) a které považuji za své nejoblíbenější, protože vydrží mnoho, obtisknou se jen výjimečně a to když je  vedro a já se potím jako... (raději nebudu přirovnávat). S Maybelline linkami jednoduše neprohloupíte, je to má jistota. :) 




Co jsem použila?
---------------------------------
Již zmiňované linky Master Presice od Maybelline, Chubby Stick (neintenzivní) v odstínu 09 (heaping hazelnut), bb krém, který jsem dostala z BB cream shop (mockrát děkuji) a na přepudrování lehký minerální pudr od Mary Kay (původně jsem si jej pořídila jako náhradu za pudrový makeup od Clinique, který jsem vypotřebovala, ale jednoduše se ukázalo, že popisek produktu je klamavý, protože jeho krycí schopnosti jsou minimální, takže jej používám k zafixování makeupů). Pudr jsem nanesla štětcem z MAC (167SE)...A koukám, že bych málem zapomněla na řasenku. Ač není na fotce s ostatními produkty, je jasné, že na očích ji mám. Protože kdyby ne, tak jen stěží zjistíte, že mám nějaké řasy, protože jsou bílé. :D Použila jsem Extra-Volume Collagene od Lorel Paris (Pokud netušíte, o jakou se jedná, je vyfocená v předchozím článku).

TIP NA BB CREAM: 
:) Musím se  s Vámi podělit o jeden z nejlepších bb krémů, a to Skin79 Hot Pink Super Plus Beblesh Balm. Je světlounký, nemusím pod něj používat opalovací krém, krásně voní, pleť na něj nereaguje špatně, takže zhoršení pleti se jako u jiných makeupů a bb krémů nedostavilo. Jednoduše je to můj miláček, který mé citlivé pleti naprosto vyhovuje!
Já vlastním pouze cestovní balení. To klasické má 40 ml a stojí 476 korun.

Přeji Vám hezký začátek víkendu. :)
SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. Tenhle účes i makeup ti neskutečně sluší Evičko! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takhle vyčesané vypadají tvoje vlasy ještě úžasněji :) Moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Ceady, ten drdůlek ti moc sluší! :) Určitě ho nos častěji, moc se mi to na tobě líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní9/8/13 10:03

    co to mas s obocim?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pán Bůh mi nadělil kromě zrzavých vlasů i zrzavé chlupy. :D
      Obvykle si obočí barvím řasenkou na obočí od MAC (kterou mám i focenou ve friday makeupech), takže chápu tvůj šok. :D

      Vymazat
  5. Sluší ti to a ten účes ještě víc!!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní9/8/13 10:34

    Mohla bys udělat nějaký návod na ten drdol? Je moc hezký, a nikdy nevím, jak na ně. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ten drdol je strašně pěknej :) moc ti sluší, jen bych ztmavila obočí ještě ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten drdoľ je parádny :) Aj ja som si dnes taký spravila, pretože v tom teple sa asi inak ani nedá :) A použila som tu obriu gumičku aby mal objem :)
    PS : Budem rada ak si pozrieš moje 1vé VIDEO :)
    http://www.youtube.com/watch?v=pMdszOYwrvU

    OdpovědětVymazat
  9. OMG ja to nechapem tých ludi u nas u rysaviek je normalne ze mame nevyrazne rysave obocie

    OdpovědětVymazat
  10. takhle ti to moc sluší Evi :)ty tvoje vlasy tak nádherně září,jsou nádherně božské,taky chci tak krásně zrzavé vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ti to sluší, jinak já mám stejný problém jako ty, mám prostě nějaké divné víčka, takže se mi linky obtiskují a o všech těch barevných variantách nedejbože s třpytkama si můžu nechat jen zdát. Teď zkouším linky od L´oreal co byly posledně v Ladyboxu, jinak jsem byla spokojená s gelovýma od Essence :) všechny ostatní včetně těch voděodolných taktéž bohužel :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Ještě bych zvýraznila obočí, jinak je to krásné líčení :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ti sluší ten drdol!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Nice make-up tutorial! :)

    http://dreamybubblebee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Ten drdol je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  16. konečně hezký výraz :)

    OdpovědětVymazat
  17. Hezké :) Zrovna také testuji přesně tenhle BB. Ten drdol ti moc sluší :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní9/8/13 19:24

    krasny make-up, uzasny uces, si velmi zaujimava!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní9/8/13 19:32

    Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  20. tohle líčení Ti opravdu jde :) možná bych malinko ještě zvýraznila obočí, máš ho opravdu hodně světlounké. drdůlek jsem na Tobě dlouho neviděla, vypadá to moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc ti sluší vyčesané vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní10/8/13 15:05

    jsi čím dál hezčí a hezčí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já mám pocit, že vypadám čím dál hůř a hůř. :D Moc děkuji. :)

      Vymazat
  23. Já začala z linkama asi před rokem a taky jsem pořád hledala ty správné, pořád se mi obtiskávaly, roztékaly.. A pak jsem narazila na moje milované master precise od Maybelline ♥ Už je mám koupené po několikáté a hodlám v tom ještě pěkně dlouho pokračovat, pokud maybelline teda nevymyslí nějakou novou bombu :)

    OdpovědětVymazat
  24. Já souhlasím s některými, že obočí by chtělo malinko ztmavit, to by bylo pak úplně dokonalé:-). Máš ale moc krásnou barvu vlasů! :-) A linky ti opravdu sluší:-).
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní14/8/13 20:57

    Tady ti to fakt sluší, vypadáš roztomile :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©