pátek

Friday makeup: Zelené oči


Je tady pátek a s ním rubrika Friday makeup. Dnes bych Vám chtěla ukázat super snadné líčení pro zelené oči. :)
Jako podklad jsem zvolila gelové oční stíny color tatoo ve zlatavém odstínu. Poté jsem na dvě třetiny víčka nanesla zelený stín Color Infaillible, který hází sám od sebe zlatavé odlesky. Což se mi nesmírně líbí. Do vnitřního koutku jsem nakonec zvolila světle hnědý mastný stín z paletky Sleek s názvem Oh so special.
Pokud ještě nemáte zkušenosti se stíny Color Infaillible, můžu Vám je doporučit. Jsem spokojená jak se sytostí barev, tak s výdrží. Jediné výhrady mám k tomu, že při nanáší trochu opadají pod víčko, takže je třeba nanášet makeup až poté, co si namaluji oči. 
A když už volím trochu výraznější oči, vybírám jemnější tělové odstíny rtěnek jako v tomto případě.


Rtěnka z loňské kolekce Viva Glam - Gaga 2 od MACu, která toho už hodně zažila. :D


Snad se Vám tohle jemné líčení líbilo. Přeji Vám hezký zbytek dne. :)
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. Krásné oči !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Takové příjemné líčení, v tomhle případě bych se ani nestyděla vzít si do města zelené stíny :-)


    myfabstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Clarky Husáková16/8/13 09:27

    Pěkné líčení, vyzkouším na ty moje zelený kukadla :-) děkuji za tip, Ceady!
    www.theclarkysworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší, hodí se to k tobě. Odstín rtěnky je dokonalý!

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Lenka Malá16/8/13 10:30

    Co máš za řasenku? Dělá nádherný řasy :)

    OdpovědětVymazat
  6. lanciacoriandoli16/8/13 10:35

    love that lipstick!

    Love&Studs

    OdpovědětVymazat
  7. tak to ti sekne!!!!konecne make up co se k tobe opravdu hodi ta rtenka je uzasna a strasne ti slusi! kocka!! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Extra-Volume Collagene od Loreal Paris. Jedna z nejlepších řasenek, které jsem měla. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ruz sa mi moc nepaci (nemam rada nude odtiene - len osobna preferencia), ale tie tiene su nadherne a vyzeraju na tebe uzasne! Musim ich vyskusat aj ja, snad sa budu hodit aj k mojim zeleno-hnedym ociam :).

    Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  10. To jsi zvolila fakt nádherně k očím, vlasům, celkově k tobě, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  11. sarush ef16/8/13 12:46

    Jedno z nejlepších Tvých líčení
    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Toto je robené ako na teba! Strašne ti to svedčí a pekne ťa to zvýraznilo :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tereza Kohoutková16/8/13 13:58

    zelená ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  14. Extra-Volume Collagene od Loreal Paris. Jedna z nejlepších řasenek, které jsem měla. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Bože, ty jsi tak nádherná a to vůbec nepřeháním!


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Zdeňka Škodová16/8/13 18:40

    Moc ti to líčení sluší :) Color tatoo jsem ještě nevyzkoušela, tak snad na něj bude někdy akce.

    http://zdenka23.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Dominique von Dormovitz16/8/13 18:47

    Strašne moc Ti to sekne, fakt. A tá zelená Ti neuveriteľne pristane. Inak tiež mám jeden rúž, ktorý vyzerá, akoby prežil vojnu. Paradoxne je to ten najdrahší, ale stále mi dobre slúži :)

    http://eldormovitz.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  18. No právě, jedna z nejdražších a chudák vypadá tak tragicky. :D :)
    Jinak moc děkuji. Jsi moc hodná!

    OdpovědětVymazat
  19. Krásný líčení!:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Dá sa ešte niekde zohnať tá rtěnka ? :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©