úterý

Jeden rok s Ladyboxem - srpen 2013

Včera jsem se vrátila z Moravy a doma na mě čekalo již od pátku narozeninové vydání Ladyboxu, na které jsem se opravdu těšila. Poslední balíček mě potěšil. A tak jsem si i hodně slibovala od tohoto výročního vydání.


Nejprve na mě vykoukla krabička, která měla jiný, zajímavější, vzhled, než jsem byla doposud zvyklá. A tak jsem si hned začala stavět vzdušné zámky a spekulovat nad tím, co by na mě po minulém vydání mohlo tentokrát vykouknout pěkného. "Je to přece narozeninové vydání" řekla jsem si. Jenže jsem měla velké oči a při otevření se nedostavila reakce jakou jsem očekávala. Myslela jsem, že budu nadšená jako minule a třebaže ještě víc. Ale zase takové nadšení, ve které jsem doufala, se nekonalo. Dokonce bych řekla, že jsem byla v první moment zklamaná.



Jakmile jsem nadzvedla průvodní kartičku, měla jsem pocit, že z krabičky snad něco vypadlo. Ale jakmile jsem si přečetla, co by se mělo uvnitř skrývat, došlo mi, že nemám žádné vadné balení, ba naopak. 
Jsem hrozný hamižník, a tak na mě krabička opravdu působila prázdně, a tak nějak chudě. Některé z Vás možná ocenily, že už krabička neobsahovala plné balení mýdla nebo sprchového gelu, ale já jsem názoru, že těchto produktů není nikdy dost a že je vždy využiji. :) Proto jsem taky byla z minulého vydání tak nadšená. "Tolik produktů, které zužitkuji."
 A to ba naopak jednoduše sedí, protože při čtení kartičky jsem zjistila, že jsem vlastně dostala tu lepší možnou variantu, co Ladybox tento měsíc poslal. 

Možná jsem byla zpočátku příliš skeptická a viděla jsem to opravdu tragicky... To ale posuďte samy.

1. Co mě řekněme zklamalo, byla pasta na zuby Marvis, která se v Ladyboxu objevila snad už potřetí. Neříkám, že tahle pasta je špatná, to vůbec ne. Dokonce ji s chutí využiji zase na dalším motosrazu. Ale... Jednoduše od beauty boxu očekávám něco nového, abych mohla pátrat po tom, co mi sedí a co ne... A tahle pasta mi vyhovovala už napoprvé, takže by nebylo třeba dalšího pidi balení na zkoušku. Když už by byla pasta opakovaně, tak rovnou ve velkém balení. Takhle to působí jako zbytkové zboží z minulých balíčků. 

2. Zbylé produkty vlastně extra tragicky hodnotit nemůžu...

3. I když... ještě se najde jeden produkt, který mě neoslovil... Lak na nehty měl opravdu pro mě ošklivou barvu. Ač na nehtech nosím růžovou, díky tomuto odstínu laku jsem si uvědomila, že tedy jen tak nějakou růžovou na nehtech nenosím, ale nosím starorůžovou, která vypadá decentně a přirozeně. Kamarádky sestřička, která je ještě na prvním stupni, byla z laku ohromena, takže jsem jí ho hned věnovala. Říkám si, že tak alespoň splnil účel a udělal někomu radost. :)

4. Pure Fiji šampon a kondicionér s kokosovým olejem mě potěšily, protože kokosový olej miluji a během mytí vlasů jej používám pravidelně.  Takže uvidíme, jak se tyto dva produkty osvědčí. Přece jen už jsem si zvykla používat obyčejný šampon, mezitím si dám na vlasy kokosový olej, zase šampon a nakonec kondicionér. :) Navíc Fiji kondicionér a šampon zase nejsou žádnou novinkou.

5. Ale když jsme u těch nenovinek a novinek... V balíčku se objevila značka Korres, kterou mám moc ráda. Mám radost, že jsem v balíčku neobjevila lesk na rty od Korres jako jiné, ale balzám. Ulepené rty od lesku jednoduše ráda nemám, takže bych při objevení lesku byla asi zklamaná. Ale štěstí mi přálo. Balzámy od Korres jsem měla vždy moc ráda, ale musím se přiznat, že jen ty v tyčince. Takže tohle je pro mě novinka a uvidíme, jak se s tím patláním prstů vypořádám. Nemám to totiž v oblibě. Za celý život jsem měla jen dva balzámy na rty takového typu a vždy to nedopadlo dobře a zase jsem se vrátila ke klasice.

6. Balíček obsahoval dva vzorky od italské značky TMT ve velikosti, kterou objevíte nalepenou v časopisech... tedy vlasový olej ve 3ml verzi a 6ml vlasového mléka. U těchto produktů bych ocenila větší balení (namísto Fiji šamponu a kondicionéru) a rázem bych byla z balíčku nadšená. Tak třeba se příště dočkáme.

7. Co mě nezklamalo byl Ryor mátový ulovňující gel... S tímto produktem už mám zkušenosti a mohu říct, že jsou pozitivní. Je skvělý na večer k odehnání komárů, přitom nesmrdíte, takže partnera neodeženete, krásně chladí spálenou pokožku od slunce, ale také hojí štípnutí.
Ale i tak bych měla výhradu vůči zařazení produktu do srpnového vydání, protože bych tento produkt uvítala už v měsíci červnu, protože tohle je ideální produkt na léto... A já mám pocit, že už je tu podzim.

Sečteno podtrženo... Jsem hrozný kritik... Vím, že tohle je opravdu hodně individuální a asi si budete klepat na čelo. Ale působilo to na mě, jakoby byla krabička alespoň z poloviny sestavena ze zbytků z předchozího roku a ne jako výroční vydání. Takže kdybych si box koupila za 319 korun, byla bych zklamaná. Takhle mě to nemusí trápit, protože jsem měla možnost dostat balíček zadarmo. A tak i když vše nevyužiji, tak část jednoduše rozdám těm, kteří to ocení... :)

Možná jsem až příliš zhýčkaná z předešlých měsíců, co myslíte? Jak jste spokojené se svým Ladyboxem Vy?
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Popravdě jsem byla taky zklamaná, když jsem ho otevřela a viděla spíš vystlanou krabičku, tak mě to zklamalo a to ještě s přítelem bojuju, protože říká, že jsou to zbytečně vyhozený peníze (kupovat si vzorky, když je mám dostat zadarmo) a tohle se mi obhajovala špatně..

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu se jen zeptat, jaký jsi dostala odstín balzámu od Korresu?Všude jsem viděla pouze odstín Plum, ale ten tvůj vypadá na fotce spíš do červena jako Wild rose, ale možná mám jen špatný zrak :D kdyžtak pak dej vědět jaký je ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Angela Donava27/8/13 10:59

    So great!

    Love your nails!!!!!!!!!!!!
    Have a nice day!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpovědětVymazat
  4. Ta pasta byla jako narozeninový bonus a bylo víc produktů, které se v boxech objevily :) radši bych teda pastu, než peeling :)

    OdpovědětVymazat
  5. neobjednávala jsem si ho a ani nelituji.. popravdě mě tentokrát moc nezaujal.

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som mala ten isty co ty, som ale spokojna :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ceady, víš, jak vypadá hrozný kritik? Koukni ke mně do předposledního
    článku "Co mě nas.." do podkapitoly LAdybox =D Já totiž navíc vychytala
    tu leskovou variantu boxu a popravdě, tímto už jsem s boxem fakt
    skončila. Štve mě teď to jejich spojení ještě víc, protože už nemám jiný
    box, ke kterému bych se mohla přesunout =/ Zdraví, Mitsuuko =)

    OdpovědětVymazat
  8. Romy Page27/8/13 16:34

    ja by som bola spokojna keby mam len ten lip butter Kores.)

    OdpovědětVymazat
  9. :D A já myslela, že budu jediná, kdo si bude stěžovat.

    OdpovědětVymazat
  10. :D Já jsem za pastu ráda... Spotřebu mám ohromnou.

    OdpovědětVymazat
  11. Taky bych o výročního vydání čekala něco víc. Ale líbí se mi ten gel od Ryoru a i ten lak :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ano, je to Wild rose. :)

    OdpovědětVymazat
  13. ten Ryor vyzerá sľubne :)

    Zuzana

    BeautyAndStyleUpdate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem byla spokojená, když jsem četla recenze, většinou negativní, tak jsem byla ráda, že mě vše vyhovuje :-)

    http://ms-janik.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©