neděle

Lakování se Skinfood



Značka Skinfood je pro mě něco úplně nového, takže když jsem přemýšlela, co bych od ní vyzkoušela, (v uvozovkách jsem) "sáhla" jsem po lacích. Přece jen těch jsem vyzkoušela už pěknou škálu, abych si mohla značky srovnat a udělat si tak o této korejské značce obrázek.
Laky od SkinFood slibují dlouhotrvající výdrž, dlouhotrvající lesk a také výživu nehtů a definitivní konec roztřepeným konečkům. Je ale všechno tohle pravdou? Jak se říká:"Sliby jsou chyby." A když produkt příliš slibuje, bývám k němu skeptická.
Pokud mě čtete pravidelně a pamatujete si vše, co tady napíšu, mými nejoblíbenějšími laky jsou ty od Loreal Paris Color Riche. A tak jakékoli pro mě nové značky jako tuto srovnávám právě s nimi. Ač jsem doufala, že tyhle kouzelné obaly laků nepředčí jejich obsah, nestalo se tak. Přesto nechci tvrdit, že tohle jsou ty nejhorší laky, které jsem vyzkoušela. To vůbec ne, ale jednoduše ty od Loreal Paris nepředčily a ani se jim nevyrovnaly. 

Pojďte si přečíst mé poznámky, které jsem si zapsala během testování.
1. Laky mají zajímavé obaly, které mě upoutaly na první pohled. Jakmile mi dorazily domů zjistila jsem, že na vrcholku mají zajímavý detail - vyrytého andílka. :)
2. Laky se díky řídké konzistenci a drobnému štětečku snadno nanáší. 
3. Nezanechávají na nehtu pruhy, čehož jsem se zpočátku bála. Navíc jsou lesklejší než třeba laky od Lorealu.
4. Jako u většiny laků je třeba nanést dvě vrstvy, abyste dosáhly syté barvy.
5. Zápach laků je poněkud zvláštní. Ale můžu vás ujistit, že během hodiny vyprchá. Takže i kdyby Vám přímo zapáchal, tak pokud si nebudete hodinu držet ruku pod nosem, zvláštní vůni přejdete a nebudete se jí trápit.
6. Po nanesení není třeba dlouho čekat. Během pěti minut už se můžete zase parádit. 
7. Výdrž je právě to, co mě zklamalo. Den vydrží bez jakékoli chybičky, ale připravte se na to, že ten další už se Vám začnou konečky oprýskávat. Takže buď si nehty večer předem odlakujete a znovu nalakujete nebo si sebou vezměte do kabelky lak na rychlou opravu během dne.




Nakonec bych chtěla poděkovat bb cream shopu za tyto laky, které jsem od nich dostala a tak mohla produkty zrecenzovat, aniž bych za ně platila. Jinak by mě jeden lak vyšel na 114 korun.
Eshop nabízí celkem 41 odstínů. Což je tak akorát, abych hodinu nepřemýšlela nad tím, kterou barvu zvolit. Nakonec jsem vybrala červené odstíny, protože červená nikdy nevyjde z módy - black cherry (RE106), dark red (RE101) a neutrální lak, který vypadá úžasně a proto mi ho už stihla zcizit maminka - warm grey (GR902). Barvy odpovídaly obrázkům na eshopu. Takže nepřišlo zklamání, že by byly odstíny nějak zavádějící.
Ještě jednou děkuji a doufám, holky, že Vám bude tato recenze užitečná.


Máte se značkou Skinfood zkušenosti? 
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Anonymní11/8/13 13:22

    na prvý pohľad vyzerajú teda kvalitne a hodne natural o_O .. aspoň majú teda premakaný design

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne farbičky len škoda tej výdrže :/

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle značku vidím prvně a ty jejich obaly jsou moc krásné. Odstín grey je úžasný a to že se druhýh den loupe by mi ani tak nevadilo. Mě se loupe druhý den snad každý lak :)

    OdpovědětVymazat
  4. Značka Skinfood je má velice oblíbená, co se BB creamů na mastnou a aknózní pleť týče. Mám doma od této značky dva, přičemž mají oba právě také krásné obaly, příjemně voní, zvolené světlé odstíny jsou SKUTEČNĚ světlé a poměrně dlouho vydrží, aniž by bylo nutné je přepudrovávat (pudrem též od Skinfood, s broskvovou vůní). A jak od krémů tohoto druhu očekáváme, mají vysoký ochranný faktor (20, 25)a neucpávají póry, ba naopak mohu říci, že mají na pleť oproti běžným make-upům doslova zotavující účinky. S korejskou kosmetikou jednoduše sympatizuji, což dle mé krátké 'recenze' jistě nebylo patrné.. :-D Nakupuji jí na ebay, avšak oproti bb cream shopu je doba dodání samozřejmě podstatně delší.
    Děkuji, Ceady, za velmi pěknou recenzi, s laky, ač příliš dlouho nevydrží, jsi mě rozhodně nalomila, a to zrovna s těmito barvami, jež krásně lahodí očím.. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. warm grey vypadá krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skinfood už chci dlouho vyzkoušet, právě kvůli obalům a barvám :) Zatím jsem se k tomu ale nějak neměla, škoda. Červený jsou klasika, ale ta warm grey vypadá super, chápu tvojí maminku :D
    - T.

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, všechny barvičky se mi moc líbí. Já se teď zamilovala do tmavé červeno fialové, a asi jí jentak za něco nevyměním :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Warm grey ma teda úplne dostal :) O tejto značke počujem prvýkrát, ale celkom by ma zaujímal ten zápach, nejak si neviem predstaviť, že by lak mal iný zápach ako ten klasický lakový :D

    http://eldormovitz.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Se značkou Skinfood vůbec ne...má krásné odstíny, hlavně ten šedivý...asi se po něm budu muset poohlídnout, ale u mě teď letí letní zářivé barvy, hlavně modrá....

    OdpovědětVymazat
  10. ta black cherry je super

    http://myprettyblog48.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. túto značku vôbec nepoznám .. ale vyzerajú zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní12/8/13 10:13

    ja mam vajecny cistic pleti a je dokonalej? uzasne vycisti i cerne tecky a nadherne mi voni, objednavam z e-bay

    OdpovědětVymazat
  13. Jééé, ten šedivý (alespoň myslím že to je tento odstín :D) jsem si objednala taky... :))) Ale ještě jsem ho nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  14. škoda, že tě nenadchly. líbí se mi barvičky i samotný design laků :) už jsem na ně také párkrát narazila, když jsem listovala ebay.

    OdpovědětVymazat
  15. Já si dělám zálusk na ten vínový, ten je fakt super, na podzim ideální :) Jinak jde konečně Skinfood koupit i v ČR na www.skin-food.cz, kdyby to třeba někoho zajímalo :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©