čtvrtek

Miss Pop od Loreal Paris


Nedávno  mi dorazil domů balíček od Lorealu s letní kolekcí s názvem Miss Pop. Jak už název napovídá, kolekce je ispirována Pop-artem a je určen pro mladší generaci. :) Jak jsem byla s touto kolekcí spokojená se dočtete v článku. :)

Musím se přiznat, že lesky na rty používám minimálně. A když už, tak mám své stálé oblíbence. Ale zrovna lesky od Lorealu k nim jednoduše nepatří. Důvodem ale není lepivost, na kterou si u řady lesků stěžuji. Rty jsem u těchto laků neměla po aplikaci rázem slepené, jako tomu bývá u jiných značek. Takže za tohle u mě mají palec nahoru. Také oceňuji široký aplikátor ve tvaru slzičky, se kterým se dobře pracuje. Nemluvě o zajímavém provedení, kdy se lesk skládá ze dvou částí, vrchní perleťové (na první pohled bílé) a dolní barevné.
Co mi ale nevyhovovalo a s čím mám problém je jejich parfemace, kterou cítím na ústech a která po chvilce začne dělat neplechu. Začnou mě pomalu ale jistě brnět a pálit rty...  (Že by alergická reakce?) Takže kdybych tyhle lesky chtěla nosit, mám jednoduše smůlu.  A pokud jste taky takové citlivky jako já, určitě si na to dejte pozor! Věřím, že se najdou mezi Vámi ty, kterým budou vyhovovat a nebude jim dělat takovou neplechu jako mně. Přece jen, kolik lidí, tolik chutí. :)


Odstíny, které mi dorazily mě na první pohled zaujaly. O to více mě to mrzelo, že je nevyužiji. Poté začalo testování. Oba lesky byly ve výsledku růžové. Jen jeden jemnější. Oba obsahovaly modrý shimmer, který nebude sedět zrovna všem. Samostatné na rtech vytvoří jen modré třpytky, které nevypadají hezky. Nebo řekněme, že mně se na rtech modrý třpyt ani trochu nelíbí. Takže zrovna z těchto novinek uchvácena nejsem. Ale co už.  :) Lesky poputují ke kamarádce, která není taková citlivka jako já.


Ale za to z laků jsem nadšená. Těch není nikdy dost, zvláště těch od Lorealu. Alespoň tímto pravidlem se řídím a stále se jimi zásobuji a následně je zase vyhazuji, protože jsem lajdák na zavírání a mám rázem po laku. 
Ale nemyslete si, jen tak z nějakých laků bych uchvácena nebyla. Ale jednoduše laky od Lorealu jsou ty nejlepší, které jsem doposud vyzkoušela. A že už jsem laků vyzkoušela opravdu hodně, od těch nejlevnější, až po ty drahé. Tyhle mi vydrží netknuté na nehtech pět dní, zatímco jiné značky, i ty dražší, během dvou dnů začnou pomalu opadávat.
P.S.: Nejvíce jsem si oblíbila kombinaci všech tří, viz foto níže.


Co se samolepek na nehty týče, nikdy jsem jim nepřišla na chuť. Sice je zajímavý nápad to, že si nemusíte hodinu hrát s laky, abyste vytvořily nějaký bláznivý vzhled nehtů... Ale vždy mi dělala problém šířka samolepek. Asi jsem mutant. A taky jsem tak pečlivá, protože se mi dělají sem tam bublinky, které nakonec nevypadají hezky.
Balení obsahuje celkem osmnáct samolepek různých velikostí, abyste si mohly vybrat dle svého tvaru nehtů.  Například Essence obsahuje o 4 samolepky méně. Takže se mi i lépe vybíralo. A kdybyste snad měly poprvé s lepením problém, nemusíte se bát, protože 8 samolepek navíc je habaděj na to, abyste se s nimi naučily. Následně se aplikují samolepky na suché (nemastné) ruce. Samolepku jednoduše kulatým okrajem přiložíte na konec nehtu a jemně (a pomalu) přitisknete směrem ven. A pak už jen přečnívající konec zapilujete pilníčkem. Je to rychlé a snadné. Ale je třeba být opatrná, aby ten výsledek za to stál.
Přece jen jsou na mě tyhle samolepky křiklavé, takže bych si je nekoupila, ač si dokážu představit takovou blonďatou party girl, jak jí to s nimi sluší.
Ale netvrdím, že nemám ráda hravé nehty. Jen trochu střídmější, jako na fotce níže.


Vyzkoušely jste některý z těchto produktů? :) 
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. Nad laky přemýšlím již od chvíle, kdy o nich v nějakém videu mluvila Péťa Lovelyhair. Ten zlatý vypadá skvěle.
    Jinak lesky mě moc nezaujaly.. mám radši rtěnky nebo balzámy (či balzámo- rtěnky :D).

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to opravdu skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  3. mě se moc líbí ty laky, mrknu se po nich v drogerii :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty samolepky jsou krásné !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych chtěla vyzkoušet nějaké ty samolepky, jinak ty odstíny laků mi nějak moc nesedly. Ta poslední fotka, jak sis to pěkně upravila se mi líbí nejvíc. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Laky od nich mám moc ráda :) ale ten jejich shimmer (u této řady) mi přijde jako pro staré babky, než pro mladé slečny :) a odstíny, které seženeš všude jinde. Mě se nálepky líbí, jen tedy nevím, jestli bych je využila. Asi je ze mě konzerva :D. Lesky od nich se mi nelíbí vůbec, ani barvou, ani přílišnou třpytivostí, konzistencí, lepivostí :D no stačilo.

    OdpovědětVymazat
  7. Je vidět, jak se každému líbí něco jiného, protože zrovna ten žlutý lak podle mě díky tomu shimmeru nemá chybu. :)

    OdpovědětVymazat
  8. www.uncharted-me.blogspot.cz15/8/13 18:16

    Pěkné laky, nejvíc se mi líbí ten zlatý :)


    P.S. Co je to za nové komentáře? Vůbec mi to nesedí.

    OdpovědětVymazat
  9. no asi bych si nevybrla moc no,mám rád aklasiku,ty nalepovací taky neschvaluju

    OdpovědětVymazat
  10. Za chvilku se zorientuješ. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Karolína B.18/8/13 23:59

    tohle si na rtech nedokážu představit snad ani ve snu. laky se ale povedly, to se musí nechat.

    OdpovědětVymazat
  12. Pája Školníková3/9/13 20:20

    Nádhera, přesně můj styl :))

    OdpovědětVymazat
  13. Hmm tyhle laky jsou fakticky nejlepší.. mám odstín 602 perle de jade a uplně nádherná barva a dlouho drží.. supéér... A ty nálepky vypadají úžasně. to určo někdy skusíím.... :D ;D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©