pátek

Návrat domů


Tak už jsem zase doma. Některé si říkáte, kde jsem byla. Minulý týden jsem strávila na Moravě u rodiny. Psala jsem, že jsem z návštěv vždy nesvá, zvlášť když tuhle část rodiny vidím jen dvakrát za rok. A musím říct, že jsem si si to tentokrát užila, jak se patří. U tatínka jsem si připadala jako nějaké rozmazlená princezna, protože kolem mě stále skákal, připravoval mi od rána do večera jídlo a já jsem si sama nesměla ukuchtit vůbec nic. :D A to jsem doma zvyklá vařit denně pro celou rodinu.
U babičky jsem poslouchala, že bych měla něco začít jíst, že se rozpadnu, ať neblnu... Sestra mě zase poučovala, že česká kuchyně je neuvěřitelně zdravá a že z omáček získám spoustu vitamínů a že mi ta má "dieta" ublíží. Přijde mi vtipné, označovat to za dietu, protože jsem se za celou dobu nijak neomezovala. :D Jediný, kdo s jídlem neměl problém, byl právě tatínek. Je to dokonalý kuchař a veganská strava u něj byla naprostá slast. :D :) Vždy si u něj uvědomím, že taťka potvrzuje, že muži jsou mnohem lepšími kuchaři než ženy. :)


A po odpočinku přijde tvrdá dřina. :D Dnes mě čeká balení. A zítra přijde to hlavní, malování a stěhování se do nového bytu. Tak doufám, že vše zvládnu a nic při stěhování nezničím. :)
Kdybyste náhodou věděly o nějakém dobrém odhlučňujícím materiálu za přívětivou cenu, budu Vám nesmírně vděčná. Zase máme dveře mezi pokoji, takže bude třeba vymyslet, co mezi ně dát, abychom neslyšeli každý krok...nebo jak říká babička, každé uprdnutí. :D :) Takže máte-li osobní zkušenost s odhlučněním, sem s ní. :)



P.S.: A abych Vám udělala radost, a abyste z těch mých spoluprací taky něco měly, budu mít pro Vás giveaway v podobě nového DDML, o kterém jsem psala v minulém článku. Doufám, že Vám tím udělám radost. :)
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Máš tak krásné vlasy, jen se opovaž si je zase žehlit :D moc ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  2. Nežehlila jsem si je asi tři měsíce a najednou mi to nechybí. :) Asi jsem se smířila s tím, jak vypadám. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, aku dietu drzis?

    OdpovědětVymazat
  4. na první fotce ti to hrozně sluší, máš vážně nádherné vlasy. závidím tatínka! :D

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji, Kačko. :)
    Tatínka si taky závidím. Škoda jen, že se spolu vídáme tak málo.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší, přála bych si, aby mi takové vlnky alespoň den na vlasech vydržely.:)

    www.diary-of-mia.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Je hezké, jak všechny chceme něco, co nemáme. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásne vlasy, vždy som chcela byť ryšavá :D

    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  9. jojo, urco je nezehli, takhle jsou moc krasny a hlavne vypadaj zdrave a prirozene! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji. Dnes už jsou věrohodné barvy na vlasy, které z tebe udělají dokonalou zrzku a nikdo nebude pochybovat, že by byly barvené.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherná koupelna!

    OdpovědětVymazat
  12. Na té první fotce vypadáš jak víla ;-) moderní, ale víla... ať se Vám krásně bydlí!
    www.theclarkysworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Vždycky jsem ti záviděla neobvyklou barvu vlasů. Já jsem zhruba měsíc vegetariánka a tatínek to nese velmi dobře, na rozdíl od jiných členů rodiny :)

    OdpovědětVymazat
  14. Terry Š.30/8/13 17:57

    ach ta barva :) ceady jako vždy krásná :),taky jsme se vrátila od babičky kam jezdím jednou za rok,takže taky se vždycky cítím divně tam jet,když příbuzný moc nevýdám,ale nakonec je to v pohodě,ale vždycky mám obavy jestli si budu mít co říct :)

    OdpovědětVymazat
  15. Přesně to je můj případ. :) A možná je dobře, že mám obavy. O to větší šance je, že budu odjíždět se skvělým pocitem jako tentokrát. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ále, závidět nemusíš. :) Já zase vždy chtěla hnědé vlasy. Ale co už. Příroda mi nadělila tohle. :)
    Je tedy pravdou, že mi taťka vyprávěl o kamarádovi, který byl vegan a nakonec skončil v nemocnici na kapačkách, ale to byla jediná negativní poznámka k mému veganství. Nakonec mě mile překvapilo, že má taťka o zdravé stravě tolik nastudováno a sám je proti konzumaci mléčných výrobků, protože odvápňují kosti.

    OdpovědětVymazat
  17. Víla? Jé, jsi na mě příliš hodná! A děkuji.

    OdpovědětVymazat
  18. Ta první fotka je boží ! :)

    OdpovědětVymazat
  19. tvůj blog navšetěvuju už déle, ale až teď jsem si všimla (resp. četla), že jsi veganka :) vždycky jsi mi byla sympatická, ovšem teď jsi v mých očích ještě stoupla :) tak doufám, že to není jen nějaká krátkodobá záležitost (něco jako detox) a že je veganství pro tebe už styl života :) já jsem už 8 let "jen" vegetariánka a v budoucnu, až se úplně osamostatním (od rodičů), ráda bych přešla na veganství :) ...to tě asi nezajímá, neva, prostě za mě palec nahoru :D

    OdpovědětVymazat
  20. Taky doufám, že to není jen krátkodobá záležitost. Cpu se od rána do večera, takže něco jako detox to určitě není. :D :)
    A to víš, že mě to zajímá. Naprosto chápu, že odstěhování od rodičů bude veganství více přát. :) Nebudeš muset stále poslouchat, že si tím ubližuješ. :) Já mám tedy maminku, které to je naprosto jedno. Což mě na jednu stranu mrzí. Ale tatínek mě vážně mile překvapil, až jsem koukala. :)
    Tak držím palce, ať máš jednou podporu. :)

    OdpovědětVymazat
  21. děkuju :) můžu se ještě zeptat, co tě vedlo k veganství? nebo jaký jsi měla důvod? protože to je docela radikální změna, vzhledem k tomu, žes přešla z "všežravce" na vegana :)

    OdpovědětVymazat
  22. 2 roky jsem byla vegetarián, poté jsem se vrátila ke všežravosti, ale to tak, že jsem jedla kuřecí jednou za dva týdny. Postupně jsem se zase vrátila k nejedení masa a nakonec jsem přešla k veganství.
    A jak řekl i můj tatínek, mléčné výrobky jsou jen pro mláďata a člověku pouze škodí a způsobují tak odvápňování kostí. Další z důvodů proč nejíst maso, vajíčka ani mléko jsou velkochovy.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©