pátek

Nerozhodná

Potřebovala bych poradit. Jsem strašně nerozhodný člověk, a tak netuším, které si koupit. První nebo druhé? A opovažte se napsat, že ani jedny, takovou odpověď neberu. :D :)
Předem děkuji za pomoc! 
SHARE THIS POST

38 komentářů:

  1. Adriana Fialová30/8/13 13:12

    ani jedny

    OdpovědětVymazat
  2. Simona Gejgušová30/8/13 13:16

    druhé :)

    http://ilovefashion-sima.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. ja viem, že to nemáme písať, ale mne sa nepáčia ani jedny ... v tomto ti neporadím :(

    OdpovědětVymazat
  4. 1 je klasika, 2 je originálna, takže ja by som volila 2

    OdpovědětVymazat
  5. Za mě ani jedny, nicméně jelikož takovou odpověď nebereš, tak spíš ty druhé - pokud je budeš nosit i v zimě, tak mají lepší podrážku.

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se líbí víc ty první, světlá podrážka na druhých mi přijde trochu divná :D

    OdpovědětVymazat
  7. Kateřina Koudelová30/8/13 13:58

    Já bych volila 1 :) ty druhé na mě působí už trochu přehnaně ..nic ve zlém :)

    OdpovědětVymazat
  8. urcite ty druhy! na tom obrazku na noze se mi prekvapive i libi a v zime se na nich vysekas s mensi pravdepodobnosti :D

    OdpovědětVymazat
  9. No, já se bohužel musím přidat k těm natvrdlým a zcela upřímně ti poradit, že žádné.:-D Ale tak když to musí být, tak spíš ty první.:-)

    OdpovědětVymazat
  10. ty se nosily cca před 15 lety ne :) asi ty 1.

    OdpovědětVymazat
  11. GateToNeverland ByVeronica30/8/13 14:28

    Druhé :)

    OdpovědětVymazat
  12. za mě teda ani jedny..ale lepší jsou ty první

    OdpovědětVymazat
  13. Já na takovýhle typ bot nejsem,ale když už,tak bych si vzala ty 2 :)

    OdpovědětVymazat
  14. Kriste, ani jedny. Myslela jsem, že dlouho neuvidím ošklivější boty než creepes a tenisky na jehlovém podpatku a hle, je to tu.

    OdpovědětVymazat
  15. neeee, ani jedny, ale když už tak ty první :-)

    OdpovědětVymazat
  16. První, vypadají méně robustně, podrážka je méně 'pohorková'. :) Nemít 180cm tak se také rozhoduji. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Viktorie Vernerova30/8/13 15:56

    Kde se dají sehnat ty 1.? A určitě si je i pořiď! :))

    OdpovědětVymazat
  18. Odkaz na ty první: http://www.ebay.com/itm/171071514284?var=470269682167
    A kdyby náhodou chtěl někdo odkaz ještě na ty druhé: http://www.ebay.com/itm/171076398317?var=470272641168 :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Kateřina Koudelová30/8/13 16:09

    Ceady, jak vidím, všichni jsme ti to ulehčili že :D

    OdpovědětVymazat
  20. Terry Š.30/8/13 17:57

    ty nalevo jsou lepší :)

    OdpovědětVymazat
  21. Obojí jsou skvělé, ale kdybych měla volit jedny, tak ty první o malinko vedou. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ty druhé jsou mnohem jemnější, záleží na tobě jak budeš chtít působit. Ale souhlasím se Zuzkou, nemít 180cm tak by se mi taky líbily :-D

    OdpovědětVymazat
  23. druhé prosím

    OdpovědětVymazat
  24. mě příjdou ty první více takové "retro", aneb dříve se nosily. takže spíše ty druhé ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Jednoznačně druhé, když už musí být

    OdpovědětVymazat
  26. Mňam to vypadá skvele !
    zlrocksisters.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Mně se nelíbí ani jedny, ale když už tak ty první :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Koukám, že se sice neshoduju s většinou, ale ty první jsou prostě hezčí :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ceady, hlasuji pro 1 :)

    OdpovědětVymazat
  30. Mě se takové boty nelíbí :DD Jsem spíše zastánce sneakers a značky Converse :DD :) Ale možná spíše ty první :D

    OdpovědětVymazat
  31. ty boty jsou tak ošklivý až jsou pěkný :) ale jen ty druhý, ty první jsou jen ošklivý :D takže já bych volila 2 ;)

    OdpovědětVymazat
  32. Karolína B.7/9/13 11:22

    tyhle boty se mi vůbec nelíbí a k Tobě mi vůbec nejsou :( podobně jako creepersky, ale toť jen můj názor :)

    OdpovědětVymazat
  33. kristýna16/9/13 19:05

    hroznéé boty :D jinak raději ty první

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©