středa

NEW IN/ NOVINKY



V pondělí jsem byla na nákupech v Palladiu, když tu jsem narazila na další MAC prodejnu, která vypadala totožně jako ta v obchodním centru na Novém Smíchově, kterou otevřeli před nedávnem. Tahle prodejna je tedy nejnovější. Zpětně jsem totiž pátrala, zdali jsem ji za tu dobu, co nakupuji v Palladiu, nepřehlédla. A ukázalo se, že tuhle prodejnu otevřeli teprve tento pátek.
Nevím, jak to vidíte vy, ale já mám takový pocit, že už je v Praze MACu doslova přemnoženo. Na jednu stranu oceňuji, že mám MAC zase blíž, ale co zbytek Česka? :D Uvidíme, zdali příště nenapadne vedení otevřít prodejnu v jiném městě, třeba v Brně. Přece jen už by bylo na čase. A konečně by si nemusela polovina Češek zoufat. :)

A jelikož jsem tentokrát neměla odvahu na to, žádat personál o to, zdali bych si mohla vyfotit něco uvnitř... Za což tedy mohlo to, že se slečny věnovaly zákaznicím a rušit je kvůli tomu, že chci fotit se mi vůbec nechtělo, vytvořila jsem Vám alespoň dva obrázky. Foto zdálky a pak náhled na aktuální limitované kolekce. Kolekce na mě byly tentokrát až příliš třpytivé, takže jsem tentokrát nic neukořistila. Prohlédnout si je můžete na oficiálních stránkách tady a tady)
Tropical Taboo kolekce (vlevo) by měla být inspirována vášní samby a exotickou Latinské Ameriky.
(Cena rtěnky: 600 korun, minerální oční stíny: 590 korun, lesk na rty: 550 korun, tužka na rty: 430 korun, tvářenka: 640 korun, řasenka: 550 korun, tužka na oči 450 korun)




A domů jsem si namísto produkty z limitek odnesla nutné zásoby makeupu a korektoru. :) Tak uvidíme, jak budu s produkty spokojená. Brzy Vám je zrecenzuji. A možná bych mohla rovnou k produktům natočit i video, ať si je můžete prohlédnout i v akci. :)




Přeji Vám hezkou středu. :)
SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. Tak na video sa teším :) BTW mne by v meste stačila obyčajná Dm, nieto este Mac :(

    OdpovědětVymazat
  2. myslis ze by ti ako blogerke nedovolili fotit dnu?

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na toto bych neměla, ani kdyby byla ta prodejna přímo u mého nosu. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s tím, že by měli otevřít prodejnu v Brně! Do Prahy to mám přes dvě hodiny a opravdu se mi nechce MAC objednávat přes internet. Raději bych vše vyzkoušela a nechala si poradit. Vždyckyu tvých nákupů jenom slintám! :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych ocenila M.A.C. v Plzni, jenomže to nikoho samozřejmě nenapadne :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych taky brala! :D

      Vymazat
    2. Anonymní8/8/13 14:24

      Přesně! :D

      Vymazat
  6. ty nejlepší obchodu půlku republiky daleko... to je v háji :/

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. vůbec bych se nezlobila, kdyby trochu rozšířili sít prodejen. no.. ale radši ne, takhle je to pro mojí peněženku lepší :( :D

    OdpovědětVymazat
  8. To je prostě klasika,všechno musí být v Praze a na zbytek republiky se s prominutím sere:D :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky souhlasím s tím že by měli otevřít půrodejnu v Brně je to bomba.
    http://xoxolucyfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©