pátek

Odjezd domů



Právě se balím a přemýšlím, na co nezapomenout. Nechystám se nikam do zahraničí do teplých krajů. Tahle dovolená mě čeká až začátkem září. Teď se chystám navštívit rodinu na Moravě. :) 
Vždycky jsem nesvá, když se chystám zpátky "domů!. Ač se vracím do rodného města, je mi cizí. S rodinou se vídám jednou až dvakrát ročně, na Vánoce a v létě. Což je opravdu málo. A abych se necítila tak provinile, že tam tak málo jezdím, volám si s babičkou alespoň jednou týdně. Je neuvěřitelné, jak dlouho dokáže babička mluvit o nemocech, politice a náboženství. Ještě že mám už zařízené neomezené volání díky tarifu, protože telefonování s babičkou trvá vždy minimálně půl hodiny... A to když to položím takhle brzy, musím slíbit, že jakmile budu moct, zavolám znovu.
A protože se léto pomalu chýlí ke konci, uvědomila jsem si, že už by bylo na čase rodinu zase navštívit. Navštívit tatínka, který kolem mě skáče, vaří mi jídlo, poté mi nandá dvakrát takovou porci než si dopřeje sám, poté se trápí, že jsem to určitě nesnědla, protože mi to nechutnalo a nakonec si vyslechnu, jak bych se sebou měla začít něco dělat. :D U babičky si zase poslechnu to co v telefonu... Takže hodinu až dvě bude mluvit o nemocech, bude mi ukazovat jeden lék po druhém a vysvětlovat mi, který je na co. Nakonec se ale stejně ukáže, že velkou část léků tvoří vitamíny.. A že babička, ač má na nemoci věk, je celoživotní hypochondr. Už od mého dětství mi vyprávěla, že brzy umře. Takže není divu, že už ji nikdo s těmi jejími nemocemi nebere vážně. 
Za to moje chůva, které je devadesát pět let, ta byla vždy naprostým opakem  babičky. Ač už si mě při poslední návštěvě nepamatovala, i když měla všude vystavené moje fotografie, byla stále veselá a plná pozitivní energie. Na jednu stranu mě to těšilo, na druhou mi bylo vážně smutno, jakoby to bylo naše poslední setkání. Přesto doufám, že když u ní po roce zavoním na zvonek, otevře mi dveře.
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Na Moravě je zase krásně, žiju tady. :)


    http://m-heaven.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nojo hypochondr , to znám :D A ta chůva má teda silnej kořínek ! A v kufru vidím TT , ten s sebou taky nosím všude ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Uži si to tam ;)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Máš krásně sbalený kufřík, já vždycky v tom mám hrozný chaos :D
    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. to je moc pěkný článek! :)
    tak držím palce, ať ti chůva otevře..

    OdpovědětVymazat
  6. Teda tak to bylo nádherné povídání, nebo jako to říct, kdyby to byla slohovka, určitě bys dostala 1 s *! :D Krásný článek, moc mě bavil! A držím palce, ať se máš u rodiny dobře :) Myslím že s babičkama to máme všichni nějaký podobný. Jedna mi furt říká že když s ní někam jdeme že to neujde a že ju nakonec budeme muset tahat a že si lehne někde v příkopě a už se nepohne a že už je skoro na prach a taky už to říká kdoví jak dlouho :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ceady, přeju hezkou dovču :)
    Trochu mi to chybí vyhledávací okénko, nebo jsem ho přehlédla?
    Chtěla jsem se podívat, jestli si psala recenzi na korektor Fit me! od Maybelline, psala jsi nějakou? Máš s ním zkušenost? Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  8. Držím palce, ať nic nezapomeneš :) A jsi hodná, že tak často voláš s babičkou.. já se sice občas taky ozvu, ale rozhodně to není každý týden.. (palec nahoru) .. hodná vnučka prostě :)


    kashifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. sarush ef23/8/13 14:16

    Užij si to :)

    OdpovědětVymazat
  10. Beily Dahlgreen23/8/13 21:18

    Teda, vidět se tak málo s rodinou, to bych se asi zbláznila :O Jsem na mamce hodně závislá, ale je pravda, že ty jsi zase starší než já, takže to asi už bereš úplně jinak. Babička vypadá fajn, podle toho co popisuješ :D Já si tou svoji taky užiju, ta zase dokáže celé dny mluvit jenom o jídle a nebo pomlouvá sousedy :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Škoda, že mám natřískaný víkend i pondělek a pak odjíždím na dovču, mohly jsme se konečně vidět!

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkný článek, nevím čím to, ale celou dobu co jsem ho četla, jsem se musela usmívat ;)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Karolína B29/8/13 16:46

    přiznám se, že ač Tvůj blog navštěvuji už několikátý rok, tak jsem netušila, že máš část rodiny i na Moravě!

    OdpovědětVymazat
  14. :D To je zvláštní. Mám pocit, že to tady stále omílám, že jsem dvanáct let žila na Moravě. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©