středa

OOTD: 21/8/2013


Mám neuvěřitelnou radost. Na poslední chvíli se nám povedlo najít se spolubydlícími bydlení. Byt není tak prostorný a světlý, jako jsme měli doposud, ale žádná tragédie to taky není. Hlavní je, že máme kde bydlet. Navíc to nebude ani tak daleko od stávajícího bytu, takže cesta do školy se mi prodlouží asi jen o půl kilometru. :) Takže teď mě čeká balení, skládání nábytku, malování nového bytu a uklízení toho starého. :) Už aby to stěhování bylo za mnou. :D

Asi si říkáte, proč jsem změnila stávající typ komentářů za ten původní. Vedlo mě k tomu to, že mi vadily urážky, které jsem denně dostávala. Ale zároveň mi bylo líto zablokovat komentování všem anonymním čtenářům. Takhle mám možnost lehce zablokovat komentáře jen od jedné osoby podle její ip adresy, aniž bych tak zrušila možnost anonymních komentářů. :)

tílko a brýle H&M, sukně Lindex, kabelka Reserved
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. Miška Mihulková21/8/13 08:32

    Hodně štěstí s bydlením. Já se teď stěhovala v červenci a to dokonce o 60km dál, takže moc dobře vím jaké to je. Každopádně si nový byteček užívej a zařiď si jej podle představ. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dominika Š.21/8/13 08:32

    Tak to je super :) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  3. Přeju, ať stěhování zvládneš :-) Jinak moc se mi líbí kabelka:-)

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Jseš taková sexy vampýrka :)) Uplně Tě vidím v twillight ;))

    OdpovědětVymazat
  5. jee, takze uz nebudes bydlet nad kinem? zrovna vcera jsem koukala, ze na rohu pplk. sochora a dukelskych hrdinu budou otevirat novou veganskou restauraci a vzpomnela jsem si na tebe :)

    OdpovědětVymazat
  6. juu, to máš super vymyšleno, s těmi komentáři :)

    OdpovědětVymazat
  7. Elle Pomsar21/8/13 09:17

    Ten ruz je skvely, strasne ti pristane! :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je super, že jste něco našli a nemusíš dojíždět :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mě tento typ komentářů trošku vadí, ale když to je kvůli urážkám, tak to chápu :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Sice už nad kinem bydlet nebudu, ale stále to mám kousek. Takže moc děkuji za tip na restauraci! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. haha. No já Ti nevím. :D Ale zase díky za tip, alespoň vím za co jít na halloweenskou party.

    OdpovědětVymazat
  12. Daysy Addams21/8/13 18:48

    To by mě zajímalo, jak se tak dá změnit typ komentářů, o tom jsem ještě neslyšela. x) Jinak ti to moc sluší a závidím sluníčko, u nás je snad od pondělka uplně chladno. >.<

    OdpovědětVymazat
  13. Tak snad se ti bude v novém bytě líbit ;)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©