středa

OOTD: Sbohem léto


Někdo odpočítává měsíce a dny do Vánoc, já už začínám odpočítávat dny do dalšího léta. Jak název článku napovídá, tyhle fotky jsou takovým loučením se s létem. Jsou vyfocené před dvěma týdny, kdy bylo ještě hezké počasí. Dnes mám pocit, že léto je tatam a tepleji už nebude. Takže odhalenější mě už asi letos neuvidíte. Právě ležím zachumlaná v dekách v posteli a odpočívám. Předpokládám, že to povalování bude mou oblíbenou činnosti po zbytek podzimu, ale také zimy. 


Připadám si jako bych dostala pěstí mezi oči. To ošklivé počasí mě jednou zničí. Vždy si říkám, že je veliká škoda, že jsem se nenarodila do rodiny, která žije více na jihu. Úsměv by mě zaručeně neopouštěl, depresivní stavy by se mi vyhýbaly velikým obloukem a určitě bych nebyla tak líná a ospalá, jako se cítím většinu roku v Česku. 
Z toho vyplývá jediné, buď uteču do teplých krajin... a nebo si budu muset vyrobit v pokoji kouzelné světlo, které bude k nerozeznání od sluníčka a dodá mi rázem energii.

Na sobě mám šaty z Lindex, baleríny z H&M, stejně tak i brýle, rtěnka je od Korres v odstínu Wine red a super tmavé obočí mám díky řasence na obočí od MAC (pro blondýny)



A na závěr tady mám tento super setík, který jsem dostala k testování od La Roche-Posay.
Tyhle testovací balíčky mám ráda. Nemusíte se trápit, když po několika dnech zjistíte, že Vám daný produkt nevyhovuje a že jste za něj zaplatili plnou cenu. Proto co pak s krémem, po kterém máte vyrážku a za který jste zaplatili pět set korun?
Druhý důvod, proč mám tyhle zmenšené verze produktů ráda je to, že máte šanci si je před koupí pořádně vyzkoušet. Vzorky jsou na mě vždy příliš malé, takže nemám šanci zjistit, zda mi vlastně produkt vyhovuje nebo nikoli.
A třetí důvod, proč si mě tyhle mini verze získaly, je ten, že jsou skvělé na cesty. Například lahvičku od micelární vody můžu opětovně naplnit z plného balení a vzít si ji bez problémů do pidi tašky.

MICELÁRNÍ VODĚ dávám 8/10
BB KRÉM mám už půl roku, takže ten jsem ani nemusela zkoušet. 8/10
HYDREANE LEGERE 7/10
LIPIKAR LAIT 9/10
TERMÁLNÍ VODĚ 6/10... Dokážu si bez ní představit život, ale zároveň když ji mám, tak mi ho zpříjemní. Takže na příští léto doporučuji vyzkoušet. :)
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. STYLE-SQUARED28/8/13 08:50

    a very pretty dress!:)

    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpovědětVymazat
  2. Mě to počasí taky štve, snad ještě bude babí léto!
    Hezké šatičky, vypadáš jak panenka! :)

    http://diary-of-mia.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mu (lookatmu.blogspot.com28/8/13 11:58

    Když koukám na fotky blogerek co bydlí v Californii, Sant Francisku apod...a celoročně tam chodí v šatech, slunce je stále na modré obloze a deštník a zimní boty znají jen z obrazků tak mi je také smutno :(....více jak 3/4 roku jsem pořád ospalá a když je léto tak je to pro mě ráj! Takže tě uplně chápu :( ... na fotkách ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Saty su strasne pekne, ja som rada, ze konecne nie je take "vedro" a keby som nemusela byt v praci, vezmem caj, knihu, deku a oddychujem cely den :)

    OdpovědětVymazat
  5. Helena D.28/8/13 13:18

    Já zas celé léto odpočítávala dny do začátku podzimu :D nemůžu si pomoct, ale léto snáším čím dál tím hůř, nesnáším ta úmorná vedra a proklatě krátký sukně a trička, do kterejch se musim po zimě rvát. Takže mě naopak deprese opouští a s klidem a bez výčitek se budu moct zachumlat do svetrů a taky do peřin a zas celou zimu legálně nic nedělat, jen koukat na filmy a ládovat se :D Ale tobě přeju to kouzelné světlo, ať tě zbytečně nepřepadají špatné nálady! ;)

    A kdybys měla chuť rozveselit se tričkem a zapojit se do mojí narozeninové soutěže, budu jen ráda :))

    OdpovědětVymazat
  6. sarush ef28/8/13 14:04

    Ty šaty jsou super!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší :)


    Já se docela na podzim těším, mám ráda tu atmosféru, ale jasně, že léto je nejlepší :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Karolína B.4/9/13 19:38

    šatičky jsou krásné, podobné jsem na léto sháněla. jen ta délka je taková zvláštní.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©