úterý

OUTFIT: 06/8/2013



Tuhle záclonu, jak říká můj přítel nebo hadr, jak říká moje maminka, jsem si pořídila téměř před dvěma roky. Na modelce vypadal celkem obstojně a hlavně jeho cena byla vážně pohádková. Alespoň tehdy se mi zdála. A tak jsem si řekla, že tak levnému hadříku nemůžu odolat. Jenže jakmile přišel domů zjistila jsem, že jsou to beztvaré šaty, které využiji tak maximálně v těhotenství. Nakonec jsem si koupila pásek na gumičku. Jenže stále jsem nebyla přesvědčená o tom, že bych s tímto vzorem mohla mezi lidi. Nakonec se ale ukázalo, že jsou tyhle šaty k vodě jako dělané. Jsou vzdušné. Můžu pod nimi mít mokré plavky, aniž bych měla na prsou dva mokré fleky. :D Takže po dvou letech mám radost, že jsem konečně přišla na to, kdy je nosit. :D




Šaty jsou tamsin.cz, pásek z sheinside a brýle z H&M. :)
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. je pravda že sú dosť beztvaré..dossť a chorý vzor..ale sú znesitelné :D A očividne majú aj sem tam dajaké výhody :D Zaujímalo by ma ako vyzerali na modelke

    OdpovědětVymazat
  2. Wooooow! Tak tohle ti vazne moc moc moc slusi! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děsně se mi líbí, i na tobě vypadají hezky ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Podľa mňa na tebe vyzerajú skvelo! :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou ti moc sluší !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. To mě dostalo! :D "Tak maximálně v těhotenství" :D... Hrozně se mi líbí jak originální jsi a že nedáváš na názor ostatních a nosíš to i přestože Ti někdo řekl že je to hadr :). Když se tohle stalo mě několikrát, řekla jsem si že už tu věc nosit nebudu a nebo jsem jí nosila ale se strašnou nechutí a připadala jsem si jako největší outsider :D..

    OdpovědětVymazat
  7. Heh, ja by som ich asi ani k vode nevyuzila, ale velmi sa mi paci ich farba, velmi ti svedci :)

    OdpovědětVymazat
  8. velmi ti svedci ta farba k vlasom aj celkovo ti tie saty sedia..a kedze ja som zatazena na kvety tak je este pre mna skvele :)

    Viva la vida

    OdpovědětVymazat
  9. se ségrou jsme se shodly, že jsou krásné! a taky si vždy něco koupím, teda nějaký hadr a pak přemýšlím jak to nosit a nakonec to skončí na cestu k bazénu :D

    OdpovědětVymazat
  10. náhodou ty šaty jsou krásné a moc ti sluší;) škoda je nosit jen k vodě

    OdpovědětVymazat
  11. Ty šaty vypadají dobře! :) Sekne ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Sluší Ti to moc,pěkné šaty :).Baruš

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné šaty, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mě se náhodou na tobě líbí, ten vzor ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  15. Loving the print of your dress! :)

    xoxo, Indah
    http://dreamybubblebee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Ha, vždyť jsou sexy! Ty by se mi také libily..

    OdpovědětVymazat
  17. krásný outfit!! :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Veľmi dobre poznám tento typ nákupov. Bohužiaľ som ho absolvovala už niekoľko krát :D

    OdpovědětVymazat
  19. ty šaty ti hrozně sluší:) jsi krásná!

    OdpovědětVymazat
  20. šaty hezké ale zkus se někdy narovnat a mile se usmát ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní11/8/13 14:00

    ...co to tam je dobrého na talíři? :)) Eliška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květákový mozeček bez vajíčka (květák na cibulce s pepřem a s kmínem) a pak už jde snad vše rozpoznat (brambory a rajčata) :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©