středa

OUTFIT: 14/8/2013


Včera jsme byli s přítelem v Mostě koupit mamce nová řídítka na motorku a mně baterku, abych zase mohla řádit na silnicích. :) Na fotkách s jídlem se můžete podívat na to, jak se neupejpám a jak si dopřávám. :D Alespoň budete vědět, čím se asi tak živím. :) Kukuřicí natrhanou na poli, angreštem, hroznovým vínem a rajčaty, ke kterým nechyběl chleba. :D A to má babička stále strach, abych nebyla náhodou podvyživená. Ty naše babičky, stále nás vidí jako malé a stále mají pocit, že je třeba do nás stále něco cpát, abychom povyrostli. :D :)

Na sobě mám kraťasy, které jsem si vyrobila loňský rok z kalhot, které měly asi tak dvacet let života. Maminka je nosila ještě před tím než mě čekala, takže poté už jen ležely ve skříni a čekaly na mě. :) A rok nakonec ležely jako kraťasy, na které jsem smutně koukala, protože jsem je nemohla zapnout. A konečně s tím nemám žádný problém. Jupí. To mi připomenulo díl Sexu ve městě, kdy si Miranda zapnula po dlouhé době jeany, které jí byly malé a rázem se cítila neodolatelná a sexy. :) No nebudu říkat, že se cítím sexy, ale radost mi to udělalo a velikou. :)



Co mám na sobě? kraťasy vyrobené z 20 let starých jeanů, silonky Takko, křivák z Sheinside, kabel(k)a z Kabelkový Slon, creepersky z Ebay, brýle z H&M


Přeji Vám krásnou středu! :)

 
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Sluší ti to moc a máš hezké vlásky.
    http://petrusha1992.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Zdá se mi to, nebo jsi zhubla? :) Moc ti to sluší. Meggie, ladiesfrombrno.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Máš neskutočne krásne vlasy :) Také vlnité ich máš prirodzene alebo ich nejako špeciálne upravuješ? :)

    http://eldormovitz.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové je mám přirozené vysušené za jízdy v autě. :) A na vlasy používám různá séra, aby nebyly tak vysušené. :)

      Vymazat
  4. tenhle styl ti stejně sluší úplně nejvíc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se v něm cítím nejlépe. :)

      Vymazat
  5. Anonymní14/8/13 10:50

    to je vážně tvoje barva vlasů?není možný abys je měla tak oranžový!!!:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že je to možné. Geny dělají divy. :)

      Vymazat
  6. Miluju tu tašku a kraťasy jsou senzační! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný outift, nejvíc se mi líbí ta bundička :)

    OdpovědětVymazat
  8. pekný outfit :)
    http://styl-in-my-live.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní14/8/13 19:11

    Nebylo ti vedro?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec ne, právě naopak. Proto jsem měla bundu i silonky. :)
      U nás na severu se teď ochladilo a rázem to vypadalo, že je tady podzim. Tak snad bude ještě hezky.

      Vymazat
  10. Bože ty seš neskutečně hezká, žádná tuctovka :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento styl ti naozaj pristane, ta cierna skvele kontrastuje s farbou vlasov. ;!

    OdpovědětVymazat
  12. sluší ti to :) moc se mi líbí křivák a šortky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Geny dělají divy. :) Vlasy si nijak nebarvím.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©