sobota

OUTFIT: 17/8/2013



Dnes mám tady starší zapomenutý outfit. Ptali jste se mě, jak vypadají ony šaty, které jsem měla nedávno na akci v Hairborn. Tak jsem pátrala v historii a přece jen jsem fotky objevila. :)
Pokud se pamatujete, začátkem měsíce jsem se dozvěděla, že mám necelý měsíc na to, abych s přáteli našla nový podnájem. Zatím to vypadá docela bledě. Ceny jsou vysoké, byty ošklivé a malé... Navíc to vypadá, že bez realitky asi byt jen tak nenajdeme. Dnes mě čeká další prohlídla, tak doufám, že tentokrát už to vyjde. Měsíc se krátí a nám pomalu ale jistě hoří u zadku. :D Ta představa každodenního dojíždění do Prahy je děsivá. Takže teď se modlit, aby nám štěstí přálo. :)



Šatičky jsou ze Zary, baleríny a brýle z H&M, na rtech Chubby Stick v odstínu helftiest hibiscus
Přeji Vám hezký víkend!
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. bakterie_17/8/13 08:31

    Vždycky se to přece dá řešit kolejí...

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jsou krásné a moc Ti sluší. Přeju, ať brzo něco najdete... já také dojíždím do školy do Prahy a je to hrozně únavné, takže chápu...

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šaty vypadají hodně dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dominika Š.17/8/13 11:24

    krásné šaty! A vypadá to, že máš stejné balerínky :) Moc se mi líbí, ale strašně tlačí! :(

    OdpovědětVymazat
  5. Snad se vám povede něco najít! Moc krásné šaty :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nicolette V.17/8/13 14:07

    Dúfam, že sa vám podarí nejaký fajn byt nájsť! :) inak outfit je super

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší a ty šaty... WOW!! A hodně štěstí při hledání!!

    jINAK... NA BLOGU NÁM PROBÍHÁ SOUTĚŽ O LESKY NA RTY, OČTÍ STÍNY APOD.. stačí napsat oblíbený film a všechno může být tvoje :) mĚJ SE KRÁSNĚ A BUDEME RÁDY ZA KAŽDÝ KOMENTÁŘ NEBO za případné zůčastnění do giveaway:)

    http://www.teenagestylee.blogspot.cz/2013/08/ahojj-mame-tady-giweaway-o-skvele-ceny.html

    OdpovědětVymazat
  8. Mna caka podobna vec. Este neviem, ci ma prijali, ale pravdepodobne budem musiet dochadzat do Viedne kazdy den. A prechadzame tym istym - realitka pyta 2000 euro len proviziu a byty su drahe, hnusne a male. :( Tak si drzme navzajom palce.

    Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíc se mi líbí ty boty :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Naprosto tě chápu, taky se nacházím ve stejné situaci, hoří nám za zadkem a žádný hezký privát, který by byl rozumně vzdálen od centra a nebyl by drahý, není k nalezení :( Držme si navzájem palce!

    OdpovědětVymazat
  11. Přeju vám ať brzo něco najdete ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. tak to hodně štěstí při hledání :)

    OdpovědětVymazat
  13. disqus_PasKAqZFXZ19/8/13 14:51

    saty velmi pekne, velmi ti pristanu, ja by som siahla po topankach s aspon malym opatkom, ale viem, ze niet nad pohodlnost:)

    http://fashionismypassion-nickey.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©