čtvrtek

Předčasná nadílka


Není nad to udělat si Vánoce o pár měsíců dříve. Dlouho jsem vybírala a měla v plánu pořídit si naprosto jiný objektiv. Ale nakonec jsem si nechala poradit od profesionála, díky kterému jsem zvolila tento. A zatím jsem jen a jen nadšená. Ještě, že jsem si zbrkle nevybrala první objektiv, který mi padl do oka. :) A že jsem toho byla málem schopná.
Poslední rok jsem fotila jen 35mm objektivem. Na světelnost jsem si nemohla stěžovat. Jediné, co mě omezovalo bylo to, že jsem při akcích mohla fotit tak maximálně detaily a nikdy jsem neměla možnost vyfotit Vám celou místnost pro představu. :D Sice mám základní objektiv 18-55mm od Nikonu. Ale co si budeme povídat. Ten stál za prd, fotky byly špatné a taky proto jsem si pořídila onu zmiňovanou pětatřicítku. A nakonec jsem se přece jen vrátila k základnímu setovému objektivu, ale od Tamronu.
Mám takovou radost... Zase jako malá holčička. :D

SHARE THIS POST

10 komentářů:

  1. o tamronu jsme už slyšela ! fotky z něho jsou úžasné !!! ♥ těším se na fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Dominika Š.22/8/13 13:57

    Také uvažuji, že bych si udělala Vánoce o trochu dřív a koupila si buď nový objektiv, nebo iPhone :)
    A jsem zvědavá na fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. sarush ef22/8/13 14:00

    Ou, ten bych brala taky.

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle značku teda vůbec neznám , já jsem věrná canonu ... Ale i tak ti to závidím ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Pokojne sa teš, veď máš z čoho. Skvelý výber :))

    OdpovědětVymazat
  6. Též bych si hned udělala Vánoce dříve, mít na to nějaké finanční prostředky. :D Už se těším na fotky.


    http://m-heaven.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. záávidím. chci taky! :D

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. troška závidím:D a teším sa na fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky bych potřebovala nějaký kvalitnější foťák, než ten můj mobil :D


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Karolína B.27/8/13 20:40

    člověk si musí nadělovat dárečky, také to dělám ráda :P :D nový objektiv bych k foťáku potřebovala jako sůl, mám jen setový a jak říkáš, stojí za pořádné prd.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©