pondělí

VIDEO: Produkty, které mě zklamaly



Ahoj, zlatíčka, dnes mám pro Vás další video. Když jsem při návratu natočila první, řekla jsem si, že bych chtěla točit video každý týden. A málem jsem to nedodržela. V neděli odpoledne jsem ho na poslední chvíli natočila a poté se zasekla v programu na střih, nemluvě o tom, že před půlnocí začal blbnout youtube. :) Takže jsem nesmírně ráda, že je video na světě. Doufám, že se Vám bude líbit a že Vám poradím.
Máte s některým produktem zkušenosti? Zajímalo by mě, zdali pozitivní nebo také negativní jako já. Mockrát děkuji za odpověď a příští pondělí se můžete těšit na další video. :)

SHARE THIS POST

36 komentářů:

  1. Výborné video. So špirálou som nebola spokojná ani ja. Mám rada veľké, objemné kefky, ale táto mi riasy iba zlepila.
    colorful thoughts

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi úžasně přirozená a tvé kukadla jsou neskutečně hypnotické xD libí se mi jakým způsobem prezentuješ, moc dobře se posloucháš. |Prostě krása! :)

    OdpovědětVymazat
  3. protože jsem v práci, nemohla jsem si k videu pustit zvuk, ale aspoň jsem si prohlídla které produkty jsou na odstřel - a přidávám se k zelené řasence, mám ji doma a dost lepí a dělá "muší nožičky" místo řas... je fakt, že asi po desátém použití už pracuje lépe, ale pořád se nevyrovná té předtím

    OdpovědětVymazat
  4. micelarku som neskusala - ale ja si po kazdej pletovej vode oplachnem tvar normalnou vodou, podla mna lepia uplne vsetky. riasenku mozno aj vyskusam, kedze mam dlhe a huste riasy. bb krem od nivey bol priserny - mne sa totiz nedal za nic na svete poriadne rozotriet - bola som po naneseni flakata ako keby som mala nejaku koznu chorobu. a tonovak od biodermy ma tiez nejak nenadchol.

    inak vo videach sa fakt zlepsujes, asi ti kliknem na reklamu:D

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s Biodermou, pleťové opalováky obecně od nich jsou příšerné, strašně se po nich leskne pleť a celkově jsou takové nepříjemné :-(

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zkoušela jsi Biodermu na pleť z řady PhotoBronz? Protože ten mi na pleti vyhovuje, z toho co mám doma od všech možných značek, nejvíc. :) A nemám pocit, že by byl mastný. Právě naopak. Akné mi jako jeden z mála nevyvolává.

      Vymazat
  6. Super video alespoň vím co nekupovat:) Jsi strašně příjemná a krásná:)

    OdpovědětVymazat
  7. musim říct, že si se s natáčením zlepšíla :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé krásne video :) Súhlasím s tebou, ten lesk na pery je strašný, mne sa nepáči ani obal a nie to ešte obsah:/

    WerushBerry

    OdpovědětVymazat
  9. Super video, já jen valim oči jak jsi se od toho prvního videa vypracovala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To jsem moc ráda!

      Vymazat
    2. Anonymní13/8/13 13:19

      Taky jsem si toho všimla, na tomto videu už i lépe mluvíš, je takové živější. Super, jen tak dál :)

      Vymazat
  10. Skvělý video! Kromě Mixy nemám s ničím zkušenost, ale já hned po odlíčení jdu do sprchy nebo se hned namažu krémem, takže jsem žádný lepivý efekt ani nestihla pochytit, ale na drogérkovou micelárku je Mixa super a dokonce mi je bližší než Bioderma, která mě v očích šíleně štípe. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám zkušenost s tou řasenkou, četla jsi článek u mě na blogu a psala jsi tam stejné pocity, je to vážně propadák :).. Jinak děkuju, tu Mixu a BB cream jsem si chtěla koupit, ale teď jsem tedy změnila názor. Od BB od Nivei mě odrazovala už prodavačka v obchodě..Toč další a další videa, bavíš mě :)!

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné video. Právě plánuju kupovat a zkoušet nějakou novou řasenku, tak na tamtu si dám pozor.

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné video. S ničím nemám zkušenost, ale alespoň vím, čemu se vyvarovat.

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní12/8/13 13:00

    Veľmi pekné spracovanie. Ako Rimmel Agentke mi prišla táto špirála. Osobne by som za ňu peniaze nevyhodila, lebo ako píšeš, riasy neskutočne zlepuje a s veľkou kefkou sa mi zle pracuje. BB krému som mala vzorku a mne príjde, ako obyčajný zafarbený Nivea krém a súhlasím, že robí fľaky.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezké video,skvěle propracované :) A téma kosmetických propadáků je parádní, aspoň člověk ví, čemu se vyvarovat! Víc takových témat na všech blozích :)

    OdpovědětVymazat
  16. Hezké hezké :) Alespoň je vidět, že to, co dostaneš zadarmo fakt nemusíš vychválit do nebes :) Natoč návod na drdol, prosím, pokud budeš mít trochu času :) Hrozně se mi líbí. Jinak mám zkušenost s Mixou a ten BB krém jsem po vyzkoušení vzorečku zhnuseně vyhodila :D

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní12/8/13 18:42

    Mně teda vůbec nevyhovuje micelárka od Lirene, strašně lepí, tak možná zkusím tu od Mixa, jinak pekne video.

    OdpovědětVymazat
  18. Ja mam rasy dlouhy a husty, ale taky kupodivu sahnu vzdycky po rasenkach s kratkymi stetinami, nejradsi po tech gumovych.
    Jinak chvalim video, projev je lepsi a lepsi! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Máš moc příjemný hlas a vypadáš mile :) Ale nechápu to, že si kupuješ značky (dostáváš), které jsou testováni na zvířatech (nebo jsi veganka čistě co se stravy týče?). I přes to, že v EU je to zakázané, neznamená to, že nepodporuješ tu značku v testování v jiných zemí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že tohle můžeš vyčítat i všem ostatním, neveganům. :)
      A jednoduše věřím tomu, co čtu.

      Vymazat
    2. v žádném případě nikomu nic nevyčítám. Jen mě to.. zaraží? Jasně, ale nevegani k tomuhle nemají žádný vztah. Nevadí jim, že používají kosmetiku, která obsahuje živočišné složky nebo je testovaná.

      Vymazat
  20. Pěkně natočené video :) bavilo mě se dívat od začátku až dokonce a to se mi většinou moc často nestává :) líbily se mi hlavně vsuvky s roztíráním a ukázkou "v akci" opravdu tleskám :)

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní12/8/13 21:43

    Vzdycky mi pripada, ze s nama mluvis jak s debilkama, nevim proc, zvlastne mluvíš a koukáš.. :) Řasenku nemuzes nekomu nedoporucit, kazdy ma jine rasy, tohle bych si nedovolila tvrdit.. BB krem Nivea je hrozny, segra ho mela a nechapu jak neco takoveho mohlo jit na trh :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To je milé. Takhle mluvím normálně a určitě si nemyslím, že byste byli hloupější, právě naopak. :)

      Vymazat
  22. Jé, to je hezký tě poslouchat:)

    OdpovědětVymazat
  23. V létě se mažu La Roche Posay opalovákem s SPF 50 a jsem velice spokojená. Biodermě ohledně tónovacích a BB kremů opravdu neveřím.

    OdpovědětVymazat
  24. ty jsi fakt zlatá, mě baví tě poslouchat a dívat se na tvůj zlatý kukuč :) s tvary řasenek souhlasím, u mě vyhrávají loreál, momentálně lash architect 4D :)

    OdpovědětVymazat
  25. ceady na ten BB jsem taky dělala recenzi a je šílenej! :D NEPOUŽITELNEJ

    OdpovědětVymazat
  26. Moc Vám všem děkuji za komentář! :-)

    OdpovědětVymazat
  27. děláš boží videaa :)
    jsi strašně milá a všechno! taky se na tebe těším v dalším videu ;)
    a teda, ta Bioderma mě překvapila, přece jenom, je to Bioderma :D

    OdpovědětVymazat
  28. Každá značka má své dobré, ale i naopak špatné produkty, stejně tak i Bioderma. Ale zase naopak nejoblíbenější opalovací pleťový krém mám právě od Biodermy. :D

    OdpovědětVymazat
  29. Karolína B.18/8/13 12:11

    ten lepkavý pocit u micelárek úplně nesnáším :/ měla jsem s tím problém u Lirene. jinak Tě chci pochválit za moc pěkná videa, líbí se mi, že si s nimi opravdu vyhraješ :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©