sobota

Pryč se slámou


Když jsem přemýšlela nad druhem kosmetiky, které využívám nejčastěji a kupuji od něj jeden produkt za druhým, uvědomila jsem si, že se jedná o vlasovou kosmetiku. Spotřebu šampónů, masek a kondicionérů mám slušnou a když vidím v drogérii v regále nějaký dosud nevyzkoušený zázračný olej pro suché vlasy, už ho házím do košíku. :)
Jak už jsem se tady několikrát zmiňovala, mám od přírody vlnité a suché vlasy. A to ať už mám období, kdy si je pravidelně žehlím nebo nechávám vlasy jen tak, jak je pán bůh stvořil. :) Jednoduše bez pomoci vypadají jako sláma. A bez vlasové kosmetiky bych z domu vyšla tak maximálně s šátkem přes hlavu. :D
Ráda bych Vám v tomto článku ukázala produkty, které mám ráda a které Vám ráda doporučím, pokud máte stejný typ vlasů jako já. 


1. Šampon na vlasy Elseve Total Repair Extreme od Loreal Paris jsem si oblíbila. Tohle je moje třetí balení. Přesto se držím zásady, že nepoužívám stále jeden a tentýž šampon, ale střídám je. Mám pocit, že po nějaké době si vlasy zvyknou a začnou se zhoršovat, nehledě na to jakou značku šamponu používám. Přesto jakmile vypotřebuji jiný šampon a nemám předem vyhlídnutý nový, vždy sáhnu právě po tomto. :)
Takže máte-li suché vlasy jako slámu, ráda Vám jej doporučím.

2. Většinou se držím toho, že kondicionér kupuji stejné značky a řady, stejně jako v tomto případě. Tento kondicionér mám ráda a rozdíl bez a s je opravdu nepřehlédnutelný. Takže pokud už váháte nad šamponem z této řady, určitě si k němu kupte i kondicionér. :) Vlasy jsou díky němu znatelně jemnější a lépe se s nim po uschnutí pracuje. :)

3. Novinku od Garnier z řady Goodbye Damage mám taky už nějaký ten pátek. Šampon ani kondicionér jsem z této řady zatím nevyzkoušela. Ale asi brzy vyzkouším, protože tahle maska vážně není k zahození. Troufám si říct, že je to jedna z nejlepších, které jsem doposud vyzkoušela. Vlasy jsou po ní krásně jemné, méně se zacuchávají a snadno se rozčešou.  Konzistence je hustší. Na vlasy není třeba velkého množství, takže neubývá tak rychle, jak bych předpokládala. :) Co se vůně týče, je opravdu jemná a ne příliš pronikavá. A hlavně cena balzámu je více než zajímavá. Koupíte ho za šedesát korun.
P.S.: Váhám nad koupí olejíčku z této řady. Budu ráda za Vaše rady, zdali koupit nebo raději ne. :)

4. Tento produkt jsem si pořídila zejména jako ochranu před žehlením nebo fénováním... Mám pocit, že jsou vlasy díky němu v lepším stavu a hlavně není při žehlení třeba tak vysokých teplot. Ale i když si vlasy nefénuji/nežehlím, používám ho také k uhlazení vlasů, protože se mi na hlavě dělá svatozář, kterou jednoduše nesnáším. :) A to pro mě nejhlavnější... Dokonale voní!

5. Tohle sérum, Ultimate oil elixir, naprosto miluji. :) Obsahuje olejovou složku a zlatavé částice, takže nezapomínejte lahvičku pořádně protřepat, protože zlatavé části se usazují na dně. Najdu tedy jednu závadu na "kráse"... A to, že ho mám v cukuletu vypotřebovaný, protože na něm jednoduše nešetřím. Ale za ten výsledek to stojí. Vlasy jsou lesklé, slámovitost je tatam a navíc...přenádherně voní. Ta vůně je nadpozemská. Díky čemuž se ke mně přítel v posteli ještě více tulí. :) Takže pokud váháte, neváhejte. Já jsem z tohoto produktu nadšená.

Přeji Vám hezký den. 
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. Také mám suché vlasy, tím že je žehlím už někde 4 roky... :) Pěkný článek, vážně se mi líbí a určitě něco z toho vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní3/8/13 11:00

    Jé, Ceady, děkuji za tento článek, už jsem se chtěla na netu někoho ptát, co se suchými vlasy. :D Mé vlasy jsou taky vlnité (ale ne tak jak ty tvé) a teď hlavně přes léto strašně suché, když vidím ve městě nějakou slečnu či paní s krásnými lesklými vlasy, tak se mi chce brečet. :D Od L'Oreálu používám právě tu masku "Total Repair" a taky je dobrá, na Gliss Kur olej mám zálusk, a jelikož si vlasy taky neustále žehlím a fénuji, tak si pořídím i Got 2 be. :D Ještě jednou děkuji! :) Pauli

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám taky vlnité a suché vlasy a taky jsem teď část ustřihla, i když nerada. Taky musím použít různé přípravky, aby vlasy vypadaly k světu. Dávám přednost přírodní vlasovce.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky používám tento Elseve, příjde mi, že na šampon z drogérie je výborný :)

    OdpovědětVymazat
  5. mam rovnaky typ vlasov a taktiez neznasam ked sa mi robi "svatoziara". inak odporucam aussie 3 minutes miracle - take the heat

    OdpovědětVymazat
  6. taky mám vlnité a suché jako chemlon,používám přírodní šampony,balzámy a kondicionéry,vyhýbám si siliconům,jedině v masce si občas dopřeju nějkaý ten smívatelný silicon,nebo olejíček od gliss kur, ale střídám to olejování s přírodními oleji,v příštích měsících půjdu do henny,takže se těším až je pořádně vyživým a budou s emi více lesknout :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hned bych si šla všechny produkty koupit :D :)!

    OdpovědětVymazat
  8. Já si s vlasy nic nedělám už cca. půlrok ( jo, občas fénuji, ale krom toho nic) a pořád se mi neskutečně třepí a ničí konečky. Jsem úplně zoufalá! Vyzkoušela jsem olejíčků už tolik, ale ten olejíček nikdy neudělá to co nůžky, že jo. Vlas sice zahladí, ale uvnitř zůstane poničený pořád a bude to horší a horší, takže už se mi ani nechce nic kupovat, protože mi to příjde jako ztráta peněz. Snad brzy dám něčemu fakt šanci a konečně budu nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky sem uvažovala jestli si koupit ten kondicionér od Garnieru. Zaujalo mě hlavně to, že chrání vlasy před 250 stupni, :D ale já si vlasy moc nežehlím tak jsem si koupila olejíček od Elseve a je naprosto báječný :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky mám vlasovou kosmetiku moc ráda, zrovna zkouším nový šampon od Nivei :)

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji moc, podle tohoto návodu nakoupím, po mém odbarvení na blond se nedá vyjít bez nevyžehlených vlasů, aby to nevypadalo jako chemlon či sláma. Toto by mi mohlo pomoct..děkuji!
    M.

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní7/8/13 20:04

    Píšeš, že šampon a kondicionér Garnier Goodbye Dammage jsi nevyzkoušela, ale na fotce máš právě ten kondicionér, to není maska, ta je v tubě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za upozornění, teď abych celý článek přepsala. :)

      Vymazat
  13. Anonymní7/8/13 20:04

    A k olejíčku - za mě teda určitě ne, koupě lituju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla s olejíčkem spokojená. Je pravda, že během 3 týdnů jsem ho spotřebovala, ale s výsledkem jsem byla spokojená.

      Vymazat
  14. ja nedam dopustit na tento olejcek, vydrzi strasne dlho a dodava lesk a zdravy vzhlad: http://www.parfums.sk/matrix/biolage-exquisite-olej-pre-vsetky-typy-vlasov/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©