pondělí

RECEPT: Pečený sýr bez mléka


Je tady pondělí. Což znamená, že se tady mělo původně objevit zase další kecací video. Jenže jak vidíte, video tady nemám. Mrzí mě to, ale vy to určitě překousnete. Jelikož jsem u rodiny na Moravě, kde nemám odvahu točit a ani nemám možnost video sestříhat, budete se muset dnes spokojit s receptem. Doufám, že to nevadí a že Vám tento pokrm přijde k chuti. Dnes si upečeme sýr bez mléka. Recept je vážně snadný a hlavně chutný. :) 
Moje masožravá maminka se po něm mohla utlouct. Což znamená, že je to vážně dobrota. Protože nad veganskými jídly často ofrňuje nos.

CO BUDETE POTŘEBOVAT:
balíček kešu ořechů (250gramů)
3 stroužky domácího česneku (žádného čínského ze supermarketu)
šťáva z půlky citrónu
4 lžíce olivového oleje
lžička soli



Tákže nafotila jsem Vám krok za krokem, ač si myslím, že to ani není třeba. :)
Nejprve si necháme alespoň 24 hodin odležet namočené kešu oříšky. Já je měla ve vodě asi jeden a půl dne, protože jsem nestíhala... Ale co už... Vodu po uplynulé době slijeme. Poté smícháme všechny ingredience v mixéru, dokud není směs hladká. Směs si přendáme do formičky nebo na plech a dáme péct do předehřáté trouby na 180 stupňů, asi na 35 minut.

TIP: Pokud máte rádi sýr propečenější, nedělejte ho tak vysoký já. Doporučuji poloviční výšku. :)


Přeji Vám dobrou chuť! :)
SHARE THIS POST

7 komentářů:

  1. vypadá to náramně chutně :) www.gleysishere.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. mňam. další recept, co určitě vyzkouším. kešu oříšky miluju, takže si mě receptem moc potěšila!

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Nataly Kollega26/8/13 11:08

    ty brďo, to vypadá fantasticky..musím ho vyzkoušet, protože z tofu už jsem po 2 letech veganství lehce znuděná :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. V poslední době mám neovladatelnou chuť na sýry... takže to asi brzy vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  5. Karolína B.31/8/13 12:07

    sýr bez sýra, zajímavý :) to by bylo něco pro mě, ořechy a česnek miluju!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi veganka? :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©