pondělí

VIDEO: Jak čistím štětce na makeup

SHARE THIS POST

7 komentářů:

  1. Znovu tu musím napsat jsi strašně příjemná. :) Já čistím své štětce pomocí vlasového rozprašovače od Gliss Kur a přidám do toho trochu desinfekce, tohle dělám mezi hlavním mytím. Hlavní mytí vypadá přesně jako u tebe. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlína Javůrková19/8/13 14:00

    Já používám brush cleaner od MAC. Je účinný :-)

    OdpovědětVymazat
  3. používám cleaner od Sephory :) a někdy ten dětský šampón :)
    www.sajmonda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. El Jahodová20/8/13 14:00

    Pro rychlé čištění používám dětské ubrousky, na které vždy kápnu i trochu micelárky Blanchette z Kauflandu, neboť mi nevyhovuje na obličej. Důkladné praní provádím 2 x týdně v slabém mydlinkovém roztoku z dětského šampónu. Jednou do měsíce štětcům dopřeju nějaký kondicioner, to je spolehlivě vrátí vždy do formy.

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna dneska jsem si třídila kosmetickou taštičku, takže se mi tvoje tipy velice hodí, děkuju :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Karolína B.26/8/13 18:24

    no vidíš, odličovák ani ubrousky mě nikdy nenapadly. používám vyloženě "šampon" na štětce, který obsahuje alkohol, takže bakterie ničí.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©