pondělí

VIDEO-tutorial: Kávová maska


Tuhle kávovou masku používám ráda ke zjemnění, rozzáření a celkovému vyčištění pleti. Dokonce mám pocit, že mi díky masce ubyly na nose černé tečky. A navíc Vás zbavuje otoků. A jelikož si ji zamilovala jak moje maminka, tak i ta přítelova, rozhodla jsem se Vám tady uveřejnit návod, jak si tuto jednoduchou (veganskou) masku vytvořit doma. :) Je vhodná pro všechny typy pleti.
P.S.: Omlouvám se za nekvalitní zvuk. Do příště si koupím nový mikrofon. Stávající je jednoduše na odpis. A s titulky jsem se jednoduše nespokojila.
Přeji Vám hezký začátek týdne.
SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. to musím zkusit! :) pěkné video :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla bych tě pochválit, protože od chvíle, kdy jsi ,,začala znovu,, jsem si všimla, že si se moc zlepšila a tak nějak mi příjde, že z blogu jde cítit, že to děláš s větším nadšením. Plus co se týká vizuální stránky, tleskám, hrozně moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to tak přijde :-)

      Vymazat
    2. Jé, to mě nesmírně těší! :-)

      Vymazat
    3. Anonymní10/8/13 12:35

      souhlasím

      Vymazat
  3. Video je super, veľmi potešilo, samozrejme masku vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  4. wau, v tych videach si sa fakt zlepsila, perfektne:) osobne pouzivam nieco podobne...a teda len mletu kavu. v sprche na mokru pokozku ako peeeling. a inak...tuto masku pouzivaj rano, nie vecer, lebo kofein z kavy sa vstrebava aj cez kozu a vecer by si mohla mat problem zaspat

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní5/8/13 12:43

    Ahoj Ceady, kde jsi prosím tě koupila to kokosové mléko? Ještě jsem ho nikde neviděla. Děkuji! Já znám jen kokosový olej, ten kupuji v DM drogerii, v oddělení zdravé výživy. Super video! Papa! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Najdeš ho snad v každém supermarketu. V Kauflandu je například hned naproti mlékům a máslům u sojového mléka a jogurtu. :)

      Vymazat
    2. Anonymní6/8/13 13:19

      v DM je kokosové mléko také, dneska jsem ho kupovala a bylo dokonce v akci ;)

      Vymazat
    3. A já myslela, že v dm je jen kokosový olej. :)

      Vymazat
  6. Super tip, určitě vyzkouším! Někde jsem ještě viděla, jak kávová maska pomáhá na celulitidu, tak na stehna bych ji třeba taky aplikovala :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní5/8/13 14:18

    Pěkné video :-)

    Jen prosím Tě, jak často masku používáš a jaký máš Ty typ pleti a také jak dlouho ji mohu nechat v lednici, aby byla ještě OK. I když, když bych ji dala na krk i dekolt, tak je to asi množství na jedno použití..


    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydrží mi v lednici ten týden, když ji použiju 2-3x. :)
      A přesně jak píšeš, toho množství není tolik.

      Vymazat
  8. Moc pěkné video, máš příjemnej a milej hlas :) Možná tip vyzkouším, i když nejsem moc "maskovej" typ :D

    A ten konec byl nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, líbí se mi, jak je video namluvené :) Mimochodem, jak dlouho to v lednici vydrží?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spotřebuju ji rychle, takže ten týden. :)

      Vymazat
  10. Musíš říct, že je to konečně video, které se mi opravdu líbí. Velká pochvala:)

    OdpovědětVymazat
  11. jee, to video je moc hezký! :)
    jen jsem se nemohla nezačít smát, když jsem tě s tou maskou uviděla :D ale já, když to budu zkoušet, budu vypadat určitě ještě vtipněji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak horší by bylo, kdybych rozplakala, no ne? :)
      Děkuji moc, Vendy.

      Vymazat
  12. Super, musím ji vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  13. To video je strašně skvělý :))

    OdpovědětVymazat
  14. prvně jsem myslela že to je nějaký vtip, ale páni, musím to zkusit :D :)

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. tohle vidím úplně prvně, koupím kokosové mléko a vyzkouším ji. jsem zvědavá a na pleťové masky ujíždím :))

    OdpovědětVymazat
  16. Dobré video, určitě někdy tuhle masku vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní6/8/13 14:19

    Ahoj ahoj, masku jsem právě dodělala... nejde mi vůbec nanést. Jedině když si namočím obličej a nanesu jako peeling.
    Nemá se nechat delší dobu odstát? Nebo jsem špatně dodržela poměry?
    Jinak jako peeling je tedy skvělá. Pleť mám fakt moc pěknou! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se právě lépe nanáší na vysušenou pleť. :) Jednoduše ke směsi přidej trochu mléka. :)

      Vymazat
    2. Anonymní6/8/13 16:51

      to já tam právě dala tak dvakrát víc co ty a je právě taková

      Vymazat
  18. Tak jsem jí právě smyla a musím říct, že i kdyby nic nedělala tak už kvůli té vůni ji budu používat! :-D Díky za tip!
    No a vzhledem k tomu, že ji vypotřebuješ za týden, jak často jí připravuješ? pravidelně nebo jen občas??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eevee připravuji ji pravidelně. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©