neděle

Wishlist

Už delší dobu sním o trochu hmotnějších věcech, tedy telefonu, smootheru a objektivu. Telefon jsem si před půl rokem pořídila, ale co se kvality fotoparátu týče, tak mi jednoduše nestačí... Navíc sestřička oslavila před nedávnem narozeniny, takže bych jí navíc mohla obdarovat svým stávajícím telefonem. :)Tak uvidíme, zdali se konečně odhodlám ke koupi. Jde-li o něco levného tak neváhám, ale když už chci, aby to vydrželo nějaký ten rok, váhám a neustále srovnávám. Ale myslím, že teď už mám konečně rozhodnuto. Mimo to se mi povedlo rozbít si po dlouhatánské době bobble lahev, takže by to chtělo na nový školní rok novou. A na mém seznamu přání nechybí ani kosmetika...i když té tedy není moc. Přece jen toho mám doma už tak dost díky spolupracím, takže zase tak nic zásadního ani nepotřebuji. Ale protože miluji rtěnky není divu, že mě láká řada Long Last Lipstick od Clinique. Zajímalo by mě zdali překonají výdrží intenzivní /čabíky/ (chubby stick). A v zahraničí se objevila nová emulze mého oblíbeného pleťového "krému", tak se těším, až dorazí i k nám do Čech. Vypadá to na průběh září.
Asi si říkáte, jak je možné že chybí oblečení, ale kdybych měla vystavit všechny kousky, které bych chtěla, článek by neměl konce. :D 
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. Krásný Wishlist ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Taky přemýšlím nad koupí telefonu. Ale neustále to odkládám....

    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já si zas přeju ne jen objektiv, ale celý foťák.. Jinak botky vypadají skvěle.

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ani jednu z těch věcí bych neodmítla :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mně by se líbily ty boty :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tady máš na ně odkaz: http://www.ebay.com/itm/Woman-Girl-Striped-Canvas-Platform-Flat-Athletic-Sneakers-Lace-Up-Shoes-Q-18-/200921371207?pt=US_Women_s_Shoes&var&hash=item2ec7d8d247 :)

    OdpovědětVymazat
  7. kdyby měl někdo zájem (třeba ty), prodávám tyto boty za 450,- + poštovné(nebo os.předání) - http://images.asos-media.com/inv/media/4/2/1/7/1937124/white/image1xl.jpg


    nošené max 4x

    OdpovědětVymazat
  8. Já přemýšlím nad koupí Tamron 70 - 300, protože stávající setový 18-55 má malej rozsah prostě. Asi si ho ale na Vánoce koupím - vykašlu se na jiné dárky a budu mít jen jeden =D

    OdpovědětVymazat
  9. Jaký objektiv? :)

    OdpovědětVymazat
  10. tamron 17-55 mm, potřebuji nějaký základní objektiv a ten nikkor je jednoduše na nic.

    OdpovědětVymazat
  11. Zkoušela jsem a rozdíl tam veliký není ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Dominika Š.18/8/13 20:36

    Objektiv by se mi také líbil :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak co jsem studovala a nechávala si radit od někoho, kdo se v tom opravdu vyzná, vychází ten tamron o hodně lépe. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ano máš pravdu, já se v tom nevyznám. Nicméně, na potřeby blogu je Nikkor naprosto dostačující. Pokud se chceš věnovat focení více profesionálně - pak ano, Tamron bude lepší.

    OdpovědětVymazat
  15. Lucie Šumová19/8/13 15:32

    Taky bych ráda nějaký nový lepší objektiv, ale není to tak jednoduché!:D:) Snad vše budeš brzy mít!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©