čtvrtek

ŽLUTÉ MÁSLO - Dramatically Different Moisturizing Lotion+


Jedním z prvních produktů, který jsem od Clinique vyzkoušela, byl Dramatically different moisture lotion, v rámci třech kroků. Záhy se stal mým zlatíčkem. Byl to můj stálý společník.  Emulzi jsem měla ráda pro její řídkou konzistenci, pro její lehkost, rychlé vsáknutí. Jedinou výtkou bylo to, že ještě po třech krocích bylo třeba použít pleťový krém. Ale na druhou stranu, když jsem měla mastnější pleť, vystačila jsem si pouze s ní.
Proto když jsem se doslechla, že se v zahraničí objevila inovace tohoto mléka, těšila jsem se, až dorazí i k nám do Čech.
A tak jsem začala pátrat, co Clinique k tomuto kroku vedlo. Při pročítání článků jsem zjistila, že původní emulze, na kterou jsem byla zvyklá, byla vytvořena již v roce 1968. A od té doby se její složení nezměnilo. Co tedy vedlo Clinique po více jak čtyřiceti letech ke změnám ve složení? K jaké inovaci vlastně došlo?

Clinique uvádí, že se svět za tu dobu změnil, a tak bylo třeba vyvinout něco, co by pleť lépe ochránilo. Nová emulze tak slibuje posílení kožní bariéry a zvýšení účinnosti hydratace, až na dvojnásobek.
Kožní bariéru by měla posílit směs slunečnicových semínek, výtažku ječmene a výtažku okurky.
Novinkou v hydrataci je kyselina hyaluronováglycerin a urea.


MOJE POSTŘEHY?
1. Před použitím... Zpočátku jsem byla velmi skeptická. Přece jen, proč měnit něco, na co už jsou zákaznice po tolik let zvyklé. Navíc když jsem pročítala recenze zahraničních zákaznic na Clinique, názory na novinku se různily. Některé ji hanily a jiné zase vyzdvihovaly až do nebes. A tak jsem se jen modlila, ať nepatřím k té první skupině. 
2. Při prvním použití... "Žluté máslo" vypadá na první pohled stejně tak jako to původní, má stále řídkou konzistenci. Na pleti se zdá být těžší.
3. Po dvou týdnech, kdy jsem jej používala dvakrát denně... Znatelný rozdíl pociťuji v hydrataci. Při používání emulze Clinique doporučoval používat ještě po třech krocích hydratační krém. Ale co jsem vyzkoušela tuhle novinku, dalšího krému nebylo třeba. Navíc jsem na pleť nemusela nanášet takové množství, na jaké jsem byla zvyklá. Takže jsem měla pocit, že z mála jsem vytěžila více. A po šupinkách není ani stopy... Takže jej ráda doporučím všem sušenkám.


Novinka bude v ČR  k dostání od září.
CENA: 50 ml za 600 kč, 125 ml za 1200 kč


Máte zkušenosti se třemi kroky od Clinique? Pokud ano, jak Vám původní emulze vyhovovala?
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. Hanča Zajda29/8/13 10:03

    Dostala jsem v rakouském Douglasu vzorečky, tak jdu zkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Romana Lánská29/8/13 11:03

    Lahvička je to lákavá, ale bylo by mi líto dát takovou pálku za jeden produkt :).

    OdpovědětVymazat
  3. mám na něj zálusk :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Brzy o tento produkt uspořádám soutěž. Takže je tu šance, že bys ho mohla mít i zadarmo. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsi dostala na zrecenzování nebo jsi si pořídila sama ?
    Měla bych asi strach si tak drahý krém koupit. Jednou sem dostala k nákupu jejich Superdefence moisturizer a vůbec mi hydratací nestačil :/

    A jenom tak na okraj by mě víc potěšila giveaway o takové ty kalíškové vzorečky, kdyby jich bylo třeba víc pro víc lidí. Na vyzkoušení by mi to přišlo perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  6. S Clinique spolupracuji, takže jsem krém mohla testovat předem, ještě než bude k dostání v ČR. :) Proto jsem do článku uváděla, že je sponzorovaný. :)
    A jak píšeš, nejlepší je nejprve u drahých produktů vyzkoušet vzorek a až poté se rozhodnout, zdali má smysl jej koupit nebo ne. :)
    Jinak pro kalíškové vzorečky si můžeš dojít do Clinique a na co ukážeš, to ti odlijí. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Aha tak to sem asi přehlédla promin :D
    I když si nic nekoupím ? Tak to zeda zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Za to se neomlouvej. :)
    A ano, nemusíš si nic koupit. Naběhni do obchodu, požádej o vzorečky a bez problémů ti je dají. :) Nemají s tím v Clinique problém.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©