pondělí

CARESSE by Color Riche


Některé, které poctivě sledujete můj instagram, už dobře víte, že jsem tuhle sobotu měla možnost setkat se osobně se strašně milými beauty blogerkami na akci Loreal Paris, která se konala v restauraci Locanda Marino. 
Holky jsem doposud znala pouze jen jako čtenářka jejich blogů. Takže jsem byla z této akce trochu nervozní. Ale díky obavám, jsem byla o to více překvapená, jak jsou všechny holky vážně fajn.
Kromě toho, že jsme měly možnost popovídat si, nám byla představena novinka, která už je snad v celém světě a k nám dorazila teprve až teď, a to řadu Caresse.
Tahle řada obsahuje celkem dvanáct odstínů rtěnek Caresse Rouge a osm odstínů lesků Caresse Shine.
Je určena pro mladší generace, takže kromě živějších barev slibuje i jemnější texturu, žádnou těžkou á la rtěnky pro naše babičky. Také mě na této řadě zaujalo to, že lesky obsahují z 30% vodu a z 60% odlehčené oleje, takže by měly být na rtech jemňounké. Že by konec lepení? Uvidíme. :)


Kromě řady Caresse Loreal představil svou první micelární vodu, které si můžete všimnout v pozadí na fotce. Žádný super lákavý obal nemá, ale třeba o to více překvapí její obsah. Kromě toho Loreal inovoval makeup True Match, který by měl mít nadupanější složení.
Tento článek berte spíše jako ochutnávku. Produkty mám doma k testování, takže jakmile s nimi budu mít více zkušeností, napíšu Vám svůj názor. Ale zatím nechci nic prozrazovat. :)


Přeji Vám krásný den. :)
SHARE THIS POST

6 komentářů:

  1. Alice in WonderlandCZ16/9/13 18:30

    ty rtěnky vypadají úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky, hlavne posledná sa mi páči :) A na rúže sa už teším!

    OdpovědětVymazat
  3. Gabča Š.17/9/13 17:44

    Od Lorealu můžu za sebe doporučit Čistící pleťové mléko Sublime Soft (takové narůžovělé mléko v bílém škaredém obalu). Předtím to bylo Triple Active (někde to furt mají). Je to nejlepší odličovač, co znám. Je takový mastný a s přehledem odlíčí vodě odolné líčení lusknutím prstu. Používám ho několik let a všechny ostatní strčí s přehledem do kapsy.

    OdpovědětVymazat
  4. Karolína B.19/9/13 12:39

    skvělé! na tyhle rtěnky jsem se moc těšila :))

    OdpovědětVymazat
  5. Kristína Kyselová23/9/13 18:12

    Cez leto som si vo Francúzsku kúpila Caresse lesk na pery a som naozaj veľmi spokojná :) Doporučujem

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem z něj také nadšená. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©