středa

Dárek, který potěší


Ráda dostávám dárky, zvláště ty kosmetické. (Doufám, že si to přečte někdo z rodiny nebo nejlépe přítel) 
Tento dárek, který mi minulý týden dorazil od Crabtree&Evelyn, mi udělal obzvlášť velikou radost, protože krémy od této značky přímo miluji. Měla jsem jich už několik a stále se jich nemůžu nabažit. Mají dokonalé retro obaly, takže se nemusíte stydět vytáhnout je z kabelky. Právě naopak... Jakmile jej vytáhnu, upoutá na sebe pozornost. Oceňuji, že není třeba nanášet velké množství krému, protože je dostatečně mastný. A navíc mám poté stálou potřebu čichat si k rukám, protože jeden krém vedle druhého má líbivou vůni, která jen tak nevyprchá. Tento krém je pro mě doslova pohádkový a kdybych měla dát někomu nějaký krém dárkem, zvolila bych právě tento. Jediné, co není už tak pohádkové, je jeho cena...která je 430 korun za 100 gramové balení nebo můžete koupit poloviční. A pokud si jej nemůžete dovolit, doporučuji o něm doma stále dokola básnit a máte velikou šanci, že jej dostanete k narozeninám nebo pod stromeček od Ježíška. 


Tahle dárková sada obsahuje krém na ruce a peeling. Pořídíte ji v obchodech Crabtree&Evelyn nebo na internetu za 770 korun.


A když už mluvím o těch dárcích a obdarovávání... Konečně si můžu odškrtnout nějakou položku na  svém wishlistu, který jsem před nedávnem uveřejňovala. Pořídila jsem si Samsung Galaxy Nexus. Takže teď budu přidávat fotky na instagramu jako divá, protože mám konečně telefon, který fotí kvalitnější fotky. :)

SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. Diana Hauptova11/9/13 16:54

    jééé. Já mám včera nově opravený Sam. S II a je jako nový! :-D Rozbila jsem si totiž displej. Tak ať mobil slouží a jinak krém na ruce může hezky vonět. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jé, krém ti závidím :) krémy na ruce jsou nejlepší!
    a telefon vypadá hezky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Monika Indráková11/9/13 17:54

    Ty obaly jsou super! Musí i krásně vonět, ale opravdu jsou to věci mimo moji cenovou skupinu :D Ten telefon vypadá skvěle, nechceš o něm třeba napsat recenzi? Na Vánoce si chci kupovat nový mobil, tak se mi každá rada hodí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju voňavý krémy! Ale tenhle si bohužel nemůžu dovolit.


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se právě porouchal telefon (nejprve jsem poškrábala displej a poté mi spadl android). Měla jsem ho více jak čtrnáct dnů v opravně, takže jsem si pořídila z nouze a trochu více z rozmazlenosti nový telefon. A rozhodla se ten původní prodat, zvlášť proto, že byl škráblý a říkala jsem si, že to se mi asi nepovede vyreklamovat. A teď mi přišel email, že reklamace proběhla úspěšně a telefon přijde i s novým displejem. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tereza Gricová11/9/13 19:14

    Já mám pocit, že jediné co je na těchto krémech dobré je jen ten obal a vůně ale účinky mi rozhodně nesedl...

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle bych si nechala opravdu líbit :-)

    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Romy Page11/9/13 21:59

    ja sa tiež vždy velmi potešim kozmetike a tento citronovy vyzera užasne:)

    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Terry Š.11/9/13 22:24

    moc s emi líbí tenhle typ obalů na krémy :) mám levandulový,ale od jiného výrobce a je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  10. O tejto značke kozmetiky Crabtree&Evelyn som ešte nepočula a máš pravdu retro obal krémiku je neuveriteľne originálny. Mám staršiu sestru, ktorá žije vo Francúzsku a má snáď všetko čo potrebuje a tak nikdy neviem, čím by som ju potešila na Vianoce ale teraz už viem. Sestra je tiež zamilovaná do vône krémov takže šporím už teraz a krém bude pod stromčekom tento rok na Vianoce. Díky za článok.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©