pondělí

Faaker See


Dlouho jsme s přítelem přemýšleli, kam jet na dovolenou. A jelikož jsme letos nenavštívili tolik moto-srazů, jak jsme si přáli, rozhodli jsme se jet s přáteli na sraz Harley Davidson, který se konal u Faakerského jezera.
Tahle dovolená v Rakousku nebyla zrovna komfortní, ale světě div se, byla jsem snad jediná, která si na spaní ve stanu nestěžovala a to jsem jako jediná neměla karimatku, protože jsem na ni při své roztržitosti zapomněla


První noc jsem se nechala od přátel přesvědčit, abych si vzala prášek na spaní, abych se vyspala dorůžova a nerušil mě okolní hluk, který byl opravdu pořádný. Což nebyl zrovna dobrý nápad. Po prášku jsem usnula natotata. Ponětí o tom, co se dělo kolem mě jsem neměla, takže jsem si spala opravdu jako zabitá. Jenže ráno, jsem byla stále jako kdybych si něčeho "šlehla", takže spaní pokračovalo až do večerních hodin. Alespoň vím, že prášky na spaní nechci vidět už nikdy více.
Druhý den už mi ani nevadila hudba z pódií, ani opilí účastníci, kteří v jednu ráno startovali motorky u našeho stanu, ani chrápající přátelé. :D 


Počasí nám opravdu přálo. Ranní hodiny jsme trávili u vody, dopoledne na motorkách a v podvečer, kdy už nebyla taková vedra se obcházely motorky. Pro některé z Vás to nebude dovolená snů, ale já jsem si to užila jak se patří! :)
Pokud mají vaši partneři rádi motorky a tráví spoustu hodin v dílně jako ten můj, tak určitě příští rok na Faaker s přítelem vyražte. Nebudete litovat. Teď se jen děsím, aby se přítel neinspiroval touhle pekelnou motorkou a nepokoušel se vytvořit z té své něco podobného.


P.S.: Při stavění stanu se vždy ukáže, jak moc se s partnerem tolerujete... Já jsem tak zjistila, že budu podle přítele asi naprosto dementní, protože na mě celou dobu křičel a poučoval mě jako bych byla malé dítě... A nakonec se ukázalo, že jsem samozřejmě měla pravdu já a ne on... :D

SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. Hezké fokty :) Ale to ti nedal přítel svojí karamitku? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Boží ... na motosrazy jsem jezdivala také a strašně ti závidím. současný přítel nema motorky rád a tak jsem tu svou prodala. pro lásku cokoliv ;-) znáš třeba moto kluby Full of energy nebo Pitbull MC?

    OdpovědětVymazat
  3. :D Ne, nedal. A ještě mi v noci kradl polštářek a ráno se obhajoval tím, že spím stejně na břiše, zatímco on na boku, takže potřebuje pořádný polštář. Sprosťák jeden.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám vždycky pravdu! :D achjo, kdy už to konečně ti kluci pochopí..
    a karimatku ti půjčit měl!

    OdpovědětVymazat
  5. Daysy Addams9/9/13 21:21

    Páni, tam je ale nádherně. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky! a ať se přítel teda pěkně stydí, že neobětoval svoji karimatku :D!

    OdpovědětVymazat
  7. Idealna dovolenka pre mna s manzelom. Len ked on tak nerad chodi medzi ludi :D Ale motorky mame radi obaja :) Krasa, hlavne je, ze ste si to uzili. Miesto je vedlajsie :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hned bych se vrátila. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Diana Hauptova10/9/13 12:52

    Líbí se mi to moc, design máš vždy suprovej!

    OdpovědětVymazat
  10. Chtělo by to konečně vymyslet nějaký, který nebudu mít potřebu za měsíc zase vyměnit. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to, že ses měla fajn, ale to není nic pro mě :) Já radši moře apod. :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz


    mini giveaway na mém blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Karolína B.15/9/13 21:44

    já bych se rozhodně nevyspala a akorát bych byla nevrlá :D každopádně moc pěkný výlet, nevím proč, ale musím se vždycky divit té tvé zálibě v motorkách, působíš na mě jako taková křehká slečna :) nádherně to jezero!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©