pátek

FALL WISHLIST

Omlouvám se, že jsem ještě nevyhlásila soutěž. Vůbec jsem si neuvědomila, jak moc bude obtížné vybrat tři nejlepší práce. Nejraději bych obdarovala všechny z Vás, ale to bohužel nemůžu. Dejte mi prosím čas do neděle. Poradím se ještě doma. :) 



Léto zmizelo ze dne na den. Teploty jsou čím dál nižší a má nálada čím dál více pesimističtější. Je tady podzim. Už za týden mi začíná škola. Už jen představa ranního vstávání, stresujících situací, představa, že přítele uvidím zase jen jeden až dva dny v týdnu mi vyloženě "zlepšuje" náladu.
Ve vzduchu už cítím zimu, a tak jsem se tento týden vrhla do vyklízení krabic se zimním oblečením a do uklízení toho letního. Nejraději bych odjela ještě tento týden do Berlína na menší nákupy, třeba by mi to zvedlo náladu. Ale samotné se mi vážně nechce a přítele určitě nepřesvědčím.

Dnes je tak pošmourno, že bych se nejraději válela v posteli s knihou a horkým čajem. Ale mám "smůlu". Dnes mám možnost se podívat na Prague Fashion Weekend, takže bych byla hloupá, kdybych dala přednost lenošení. Pokud na Vás nezbyly lístky a mrzí Vás, že neuvidíte přehlídku naživo, nezoufejte, můžete se na přehlídky podívat online (TADY). A zítra nebo pozítří Vám tady ukážu pár fotek modelů, které mě z dnešního dne zaujaly. :)
Přeji Vám hezký den.

Dnes si můžete prohlédnout, co bych teď na podzim v šatníku uvítala. :) Také se chystáte na podzimní nákupy nebo už je máte za sebou?

SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. Fairychain20/9/13 12:51

    Teda! Pěkné věci, taky by se mi líbily! :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky scháním kabát :D

    Zvu tě k nám na giveway:) http://sumarg.blogspot.cz/2013/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. FireflyLight20/9/13 14:29

    Přála bych si nějaký zajímavý podzimní kabátek. Bohužel jsem na žádný nenatrefila a musím se spokojit s černým.. Je to slabota, největší "odvaz", co se dá v obchodech najít, je kabát červené barvy, a to jen někde. Z internetu ho mám strach objednávat, sedí mi přes záda máloco.. Docela mě to nakrklo, kdyby se dal sehnat aspoň nějaký zajímavý střih.
    www.thelightandthefirefly.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Eloa Belacqua20/9/13 16:07

    Sháním kabát :/ pěkný do 700 :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem na tu nudnou černou. Ale stále hledám zajímavý střih, který by mi seděl a stále nemůžu najít.

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi ten šedý svetřík a šálka, přesně můj vkus :)


    Tak ty přítele uvidíš alespoň jeden až dva dni v týdnu, ale ten můj odjíždí na intr a uvidíme se taky jen o víkendu, ale snažím se na to moc nemyslet.


    A jinak, já podzim miluju! Takové to chladnější počasí, kdy se zachumláš do kabátu nebo doma do peřiny, dáš si horký čaj a koukáš na seriály :) Všude barevné listí a prostě nádhera :) Doufám, že letos ještě bude babí léto :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Emgolightly21/9/13 22:07

    Ja uz podzimni nakupy napachala :D ted jen shanim velkou kabelku na ntb, sesity, svacu do skoly.

    OdpovědětVymazat
  8. Krasna kosela :) Ale potrebovala by som hlavne kabat :(( Uz ho hladam mesiac a stale nic. Chcela by som parku, ale nejaku zaujimavu..alebo kabat, v ktorom nevyzeram ako vo vreci. Tak snad sa este zadari :D

    Peacocok & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  9. Krasne pestre kabaty maju v Desiguali. Len take trochu drahsie..aspon pre mna :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ty boty jsou skvělý...

    OdpovědětVymazat
  11. Karolína B.25/9/13 22:23

    Ceady, to mi nemůžeš dělat! ty řetízky z Topshopu jsou skvělý, stejně tak košile.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©