čtvrtek

JAK JSEM OBJEVILA MAROCKÉ ZLATO


Ryor představil novou řadu produktů, které spojuje arganový olej, který je také označován za marocké zlato. Tato nová řada obsahuje celkem čtyři produkty. Dnes bych Vám ráda ukázala dva z nich, které jsem měla možnost vyzkoušet. Vybrala jsem si denní krém a revitalizační sérum.


Pokud slyšíte o arganovém oleji poprvé, mohlo by Vás zajímat...
1. Arganový olej se lisuje z jader stromu argánie trnité, který roste pouze v Maroku. Proto ono označení Marocké zlato.
2. Arganový olej obsahuje esenciální mastné kyseliny, které bojují proti vráskám. Dále pak tokoferoly, které chrání pokožku před nežádoucími vnějšími vlivy, karotenoidy, které chrání proti UV záření, vitamíny A,D,E a F, které obnovují tvorbu kolagenu, fytosteroly, které slouží k regeneraci pokožky a skvalen.
3. Konkrétně tyto produkty od Ryoru obsahují olej, který není tepelně, ani chemicky ošetřován.
4. Arganový olej tak díky mnoha látkám, které obsahuje pomáhá redukovat vrásky, stimilovat tvorbu kolagenu, hydratovat pleť do hloubky, redukovat jizvy po akné, stahovat póry a navíc pomáhá i proti striím. Takže je vhodný jak pro stárnoucí sušší pleť, tak i pro tu problematickou.


Ale teď k samotnému testování...
DENNÍ KRÉM S KYSELINOU HYALURONOVOU 

Mám citlivější pleť. Což znamená, že mi ne všechny krémy vyhovují, mnohdy mi pleť zčervená nebo se mi na pleti objeví vyrážka podobná akné, ač mám sušší pleť.  Za ty roky jsem se naučila, že je nesmysl takové krémy vyhazovat, takže když je nevěnuji kamarádce, využiji takový produkt namísto krému na nohy. :) Ale u toho krému se žádné nežádoucí účinky nedostavily. Právě naopak. Dokonce mám pocit, že si poradil i s červenáním, které mě trápí. (Musím to zaťukat!)
Musím přiznat, že by mě tento krém zrovna svou parfemací neuchvátil. Není to vůně, do které bych se přímo zamilovala, ale přímo nepříjemná také není. Možná jsem až příliš rozmazlená od všech těch drahých značek, které lákají právě neodolatelnými parfemacemi. Kdybych měla bodovat vůni, dám jí sedm bodů z deseti.
Ale vůně není všechno...
Už při prvním vyzkoušení si mě tento produkt získal. Do pleti se hezky vsákne. Pleť je celý den jemňounká, přesto není mastná, čehož jsem se zpočátku hodně bála. I po několika hodinách mám pocit, že je pleť hydratovaná a pocit šupinatění čela je tatam.
Krém má kromě hydratace také redukovat vrásky. Tohle Vám zatím nemohu potvrdit. Jedním z důvodů je ten, že vrásky mám zatím minimální a druhým je to, že jsem se na redukci vrásek při používání jednoduše nesoustředila. (Měla bych se stydět.) Ale už teď můžu slíbit, že Vám dříve nebo později prozradím, jak zatočil s vráskami mé maminky, protože už si ho také pořídila. Takže až jej bude používat delší dobu, napíšu Vám, jak moc je krém právě v redukci vrásek účinný.
Koupíte ho za 200 korun.


HODNOCENÍ: osm bodů z deseti možných


REVITALIZAČNÍ KRÉM S KYSELINOU HYALURONOVOU
Ještě více nežli z krému jsem nadšená z tohoto séra.  Za málo peněz získáte kvalitní produkt, který si poradí s rozšířenými póry. A že jsem je měla hodně viditelné. Na póry jsem za několik let vyzkoušela řadu produktů od těch levnějších, až po ty drahé.  Mohu potvrdit, že tohle sérum se umístilo hned za mým oblíbeným Clinique produktem z řady Pore Refining Solutions, který je mnohem mnohem dražší. A to už je co říct.
Sérum jsem používala současně s denním krémem, vždy jako první. Pokud máte mastnější pleť, myslím, že se spokojíte pouze se sérem. Pokud máte pleť naopak sušší stejně tak jako já, používejte oba produkty zároveň. Věřím, že si tohle sérum oblíbí mnoho z Vás. Je nemastné, pleť je po nanesení hladká jako dětská prdelka a póry jsou čím dál menší a menší. Takže tomuto produktu dávám velký palec nahoru! :)
Koupíte ho za 210 korun.

HODNOCENÍ: deset bodů z deseti možných

Více se o celé řadě dočtete na oficiálních stránkách Ryoru.
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. Svět podle Kyrkys18/9/13 16:10

    Tak nejvíce mě zaujalo sérum :-)) Určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  2. Romy Page18/9/13 17:24

    Ryor? to mi nič nehovori to vyzera že je nejaka draha značka podľa nazvu:)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to skvěle, určitě po tom kouknu

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  4. Serum i krem vypadaji vyborne. Kdy bude vyhlaseni te souteze?

    OdpovědětVymazat
  5. to sérum mě zajímá, mrknu po něm, snad ho seženu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jaké je složení? U Ryoru jsem ne vždycky byla spokojená:/..

    OdpovědětVymazat
  7. RYOR je moc dobrá značka můžu jen doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vyfotím Ti ho a přidám fotku k článku. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kdybys bloudila, tady máš odkaz na prodejny, kde se Ryor prodává http://www.ryor.cz/cz/prodejny/ :).

    OdpovědětVymazat
  10. Roumí iXiX19/9/13 15:07

    aha to som nevedela vyzera zaujimavo ďakujem, a pomohlo ti na akne? pretože aj mňa sem tam dosť potrápi:)

    OdpovědětVymazat
  11. Nikola Mills19/9/13 18:30

    mě to docela zaujalo, už jsem o tomhle četla u rendy.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ryor mám ráda, určitě se po této řadě mrknu a vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  13. nemusíš, se mrknu v obchode!:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©