pondělí

Jak jsem se stěhovala


Poslední srpnový víkend se nesl v duchu stěhování... Konce starého a začátku nového a uvědomování si, že jsem nejšťastnější holka pod sluncem.
V sobotu jsem přišla na to, že mám toho nejbáječnějšího přítele, který se nebojí práce a zvládne toho více než sedm lidí dohromady. :D Vtipné bylo, když mi spolubydlící předával své rozumy o tom, že se za jeden den nedá vymalovat a nastěhovat. Jako jediná z nás čtyř jsem měla vymalovaný pokoj, nastěhováno, vše potřebné navrtané a pověšené. A dospělí chlapi nezvládli nic. :D Ještě, že mám tak skvělého partnera, který je domácí kutil, malíř, stěhovák, šofér, psycholog, dělník, zedník a kdoví co ještě... :)
A to se nám to stěhování pěkně protáhlo, protože původním nájemníkům ve dvanáct spadl odvoz a přítel jim tak musel celý byt odstěhovat.


Jakmile Vás bude někdo stěhovat, dávejte pozor. Cigarety a pivo jsou skvělé, pokud nechcete nic dělat. Těch sedm lidí se od rána popíjelo.. A už ve dvě odpoledne byli unavení. A tak šli oslavit nový byt do hospody. :D
Zatímco já s Ondrou ještě v jednu ráno dávala pokoj do pořádku. A ve dvě už jsme byli živí a zdraví doma. :) Není nad to zpívat si celou cestu, abychom za jízdy po tak náročném dni neusnuli. :D
P.S.: Největší hitovka, kterou jsme si během cesty zpívali, byla Lojza a Líza.


Všechny fotky jsou z místa nového bydliště. :)
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. Romana Lánská2/9/13 08:45

    Bydlíš s přítelem? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Čekala jsem fotky bytu a ono nic :\

    OdpovědětVymazat
  3. Tak gratulujem, pesnicku Lojza a Liza zboznujem :D

    OdpovědětVymazat
  4. Pavlína Javůrková2/9/13 11:19

    haha :D já jsem s přítelem taky poslední víkend v srpnu stěhovala :-)) ještě teď uklízíme! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nene. :) Sice bydlím se třemi muži, ale s přítelem se vidíme během roku pouze o víkendy.

    OdpovědětVymazat
  6. jee bydlim kousek od tebe:)

    OdpovědětVymazat
  7. Třeba se jednou potkáme na nákupu v Albertu. :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Druhou fotku žeru !

    OdpovědětVymazat
  9. Taky ji ocekavam!! :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Dr. Russ Murray3/9/13 08:31

    Ceady, hope life is well. All the best with the move and congrats with all the blog Followers.

    Dr. Russ, BC, Canada

    OdpovědětVymazat
  11. Mariana Grusova3/9/13 12:02

    Ten nenavidim, chodim radsi do Billy:)

    OdpovědětVymazat
  12. Doufám, že uvidíme i nový pokoj!

    OdpovědětVymazat
  13. těším se na fotky bytu, pokud je tedy budeš chtít zveřejnit:-) !

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  14. Michelle9/9/13 14:01

    Tak hlavně, že se ti v novém domově líbí ;)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Karolína B.10/9/13 12:30

    chystáš post o novém bydlení, pokoji? :)

    OdpovědětVymazat
  16. Určitě pokoj nafotím, ale až na konci měsíce. Volno si užívám doma, takže pokud pojedu do Prahy, tak jen na otočku. A mám ještě co dělat, abych pokoj zútulnila podle svých představ. :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©