neděle

JAK JSEM VYBRALA TŘI KREATIVCE

Vyhlášení soutěže jsem stále odkládala, za to se Vám moc omlouvám. Bylo pro mě nesmírně těžké vybrat tři z Vás, zvláště když máte všechny talentu na rozdávání. Všechny vaše výtvory do jednoho by si zasloužily ocenit, ale bohužel nemám neomezené zásoby DDML, a tak jsem musela vybrat tři z Vás, které mě svými pracemi zaujaly nejvíce.
Moc Vám všem děkuji, že jste se zúčastnily! 

První fotografie, která mi učarovala je od mismartblog@gmail.com. :)



Mám ráda jednoduché rýmovačky. Básniček jsem dostala opravdu nespočet, více nežli obrázků a fotek, ale tahle mi byla nejmilejší. BÁSNIČKA je od evamickova@seznam.cz


Žlutá jako slunce zlaté,
jako káče boubelaté.
Žlutá jako slunečnice,
jako z Číny pohlednice.
Žlutá jako pampeliška,
jako v lese houba liška. 
Žlutá jako banán zralý,
jak řepkové pole v dáli.
Jak DDML, tralalá!
To bych ráda vyhrála.


A poslední výherkyní je Olga mastikova@tyhan.cz se svou podzimní fotografií, která mi připomenula babiččin obraz. :)


Holkám moc gratuluji. Během zítřka se jim ozvu, abych je požádala o adresy. Vy, které jste nevyhrály se prosím netrapte a nevytvářejte voodoo panenky. :) Příští týden totiž uveřejním další soutěž, takže budete mít další šanci něco vyhrát. Hlavní je si věřit, pak to máte v kapse. (Podívejte si na dokument Tajemství.)

Přeji Vám hezký den. :)
SHARE THIS POST

6 komentářů:

  1. Ta poslední fotka je nádherná! :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Eva Míčková Váňová22/9/13 13:20

    Ceady, ani nevíš, jakou jsi mi udělala radost! Obrovskou! Já jsem si totiž tentokrát fakt věřila, sice jen tak skromně, ale věřila. Takže souhlasím s tím, co píšeš na konci!
    Vymyslela jsi perfektní soutěž, takhle je to tisíckrát lepší, než když vítěze vybere random. A konečně budu moct vyzkoušet tu žlutou lahvičku.
    Obě fotky jsou moc povedené.

    Díky díky díky! Eva

    Ms. Blogger Eva

    OdpovědětVymazat
  3. :-) Já mám radost za Tebe. Zítra Ti napíšu email, jo? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Eva Míčková Váňová22/9/13 22:13

    Budu se moc těšit:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Karolína B.26/9/13 09:53

    všechny výtvory se povedly, mě učarovala hned ta první fotka :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©