sobota

KUCHTÍME: Veganský sandwich


Pojďte si se mnou dát super "prasáckou" večeři... nebo ještě lépe oběd, který je kalorickou bombou a je hlavně super chutný. :)
Tento sandwich je skládá ze dvou vrstev. První je tvořena restovanou zeleninou, druhá naloženými houbami.

Co budete potřebovat:
houby
papriku
pórek
cuketu
chleba
sojovou omáčku
pepř, sůl, sušený česnek, kmín


Houby si asi půl hodinky předem pokapejte sojovou omáčkou, osolte, opepřete a okmínujte.
Mezitím si nakrájejte zeleninu na proužky - pórek, papriku a cuketu. A dejte ji restovat na pánev.
Poté osmahněte ještě houby z obou stran, dokud vám nezezlátnou.
Jakmile budete smažit houby, dejte si chleba do topinkovače, ať máte všechny části sendviče teplé.
A hurá do podávání. Nejprve dejte na opečený chleba zeleninu, poté houby. Nakonec přiklopte druhým opečeným chlebem a spojte párátkem.
A aby to bylo super "émericky prasácké", podávejte sendvič s domácími hranolky pečenými v troubě.

SHARE THIS POST

10 komentářů:

  1. Já bych si to dala klidně i bez těch hranolek :D Ale vypadá to úžasně! :)

    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá to strašne dobre!!! a chutiť to muselo vynikajúco :) Mňam

    OdpovědětVymazat
  3. Nikol Káchová15/9/13 10:50

    Jééé, ten bych si dala :)))

    http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mám hlad! :D


    www.uncharted-me.blogspot.cz


    -mini giveaway u mě na blogu

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, musím říct, že tyhle tipy na jídla strašně oceňuju. Nejsem veganka, ani vegetariánka, ale maso mi moc nechutná (sním ho občas se sebezapřením). Tím pádem se docela snižuje počet jídel, které si můžu udělat :) Líbí se mi, že vždycky přijdeš s nějakou inspirací, takže si můžu jídelníček trochu obměnit. Tohle určitě vyzkouším a budu se těšit na další dobroty :)

    OdpovědětVymazat
  6. Angela Donava15/9/13 15:37

    Hi! Mmm!!! Look so tasty!!!!!!!!!!!!!!

    Good Sunday!!!

    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpovědětVymazat
  7. Angela Donava15/9/13 15:37

    Hi! Mmm!!! Look so tasty!!!!!!!!!!!!!!

    Good Sunday!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Romy Page15/9/13 18:42

    takže ten si musim aj ja spraviť mňamy:)

    OdpovědětVymazat
  9. to vypadá moc dobře a domácí hranolky v troubě chválím :) Taky jsem je jeden čas dělávala, ale protože v obchodech chutné brambory téměř neseženu, tak hranolky raději kupuju. A pečené v troubě nemají prostě chybu, teď nechápu, jak jsem kdysi mohla používat fritovací hrnec :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©