sobota

MICELÁRNÍ VODA OD LOREAL PARIS


Bude to nějakou dobu, co se značka Loreal Paris odhodlala a vytvořila svou první micelární vodu. Přečetla jsem o ní už řadu zahraničních recenzí. Takže jakmile byla uvedena tady u nás, nesmírně jsem se těšila, až ji budu moct vyzkoušet a posoudit, zdali je to taková bomba, jak o ni píšou v zahraničí.

CO SLIBUJE?
"Zdokonalující micelární voda řady odličovací péče Sublime Soft jemně a zároveň dokonale odstraňuje zbytky i voděodolného make-upu a nečistot bez potřeby drhnutí. Jedinečné složení, které obsahuje aktivní částice – micely, zaručuje bezchybné odlíčení bez nutnosti oplachování nebo dokonce podráždění. Hypoalergenní složení řady Sublime Soft je vhodné i pro citlivou pleť. Navíc micelární voda o vaši pleť pečuje během celého procesu odličování, takže výsledkem je odlíčená a dokonale osvěžená pleť připravená k regeneraci. Pleť je jemnější, hydratovaná a zklidněná. Takový je trojnásobný účinek Zdokonalující micelární vody Sublime Soft. "


MOJE HODNOCENÍ:
Zpočátku jsem byla skeptická. Přece jen jsem vyzkoušela už mnoho micelárek, ale jen minimum z nich si získalo mou přízeň. A tak jsem si moc od této levné micelární vody neslibovala. A možná právě díky oné nedůvěře mě tahle novinka od Lorealu o to více překvapila... mile překvapila.
Řasenku odlíčila natotata, bez jakéhokoli dření a dlouhého máčení řas. Poprvé jsem měla pocit, že mě malinko štípe v očích, ale mám je až příliš citlivé. Ale asi to bylo jen zdání. Po několika dnech používání jsem žádné štípání necítila. A tak ji ráda doporučím i těm z Vás, které máte citlivější oči. Pleť odlíčuje také na jedničku. Co se lepivého pocitu týče, na chvilku se dostaví, ale rychle odezní a pleť je najednou jemňounká, až mám potřebu si pleť stále osahávat. Takže pokud budu mít zhoršenou pleť a budu vypadat jako jeden veliký beďar, bude za to moct tahle micelární voda. :D 

CENA: 119 korun


Nemůžu jinak... Micelárka mé citlivé pleti naprosto vyhovovala. A tak má ode mě deset bodů z deseti možných. Jakmile na ni trefíte v drogérii, popadněte ji a utíkejte se hned domů odlíčit. :)

Máte už s touto micelární vodou zkušenosti?
SHARE THIS POST

10 komentářů:

  1. Jana Hrubá21/9/13 16:20

    Tu jsem ještě nikdy neviděa, ale vypadá fakt dobře :)

    Jane´s
    colours

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, vypadá fakt skvěle. Už když ji chválila missglamorazzi a essie button, tak mě mrzelo že u nás není protože jinak bych si ji hnedka koupila. Když jsem ji pak viděla tento týden v Rosmannu, říkala jsem si že radši počkám na nějakou českou recenzi .. no a teďka už si ji půjdu určitě koupit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kateřina Koudelová21/9/13 19:10

    Souhlasím, souhlasím a ještě jednou souhlasím. Já osobně jsem nikdy moc micelárním vodám nefandila..nevím proč, ale prostě si mě nezískaly. Občas jsem při přespání u mamči vyzkoušela červenou Biodermu a nikdy jsem nechápala kladné ovace. Já po ní byla hrozně ulepená :( .. V poslední době, mě při odličování začaly štípat oči a byl to snad osud, tuhle micelární vodu měli v Tescu v akci za cca 90,- a tak jsem si řekla, že vyzkouším. UŽ NIKDY NEDÁM Z RUKY... nikdy bych do sebe neřekla, že tohle ''vyslovím'', ale SLÁVA MICELÁRCE :)

    OdpovědětVymazat
  4. werushberry21/9/13 22:38

    Počujem teraz o tejto novinke prvý krát :) Určite sa po nej popozerám v drogérii :) Vyzerá naozaj sľubne :)

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. :) Já mám Biodermu ráda, byla moje jediná oblíbenkyně, ale musím uznat, že se jí tahle hravě vyrovná. :)

    OdpovědětVymazat
  6. A taky, že skvělá je. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dej potom vědět, jak Ti vyhovovala. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Má ta micelárka alespoń 200ml? :))

    OdpovědětVymazat
  9. Karolína B.25/9/13 23:28

    nevypadá vůbec špatně, já teď používám jejich nový odličovač a nemůžu si stěžovat! :)

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj ja som si ju dnes kupila a prave som sa odlicovala, myslala som si ze mi riasenku rozmaze po celej tvari, ale som maximalne spokojna a totalne prekvapena, uz nebudem kupovat odlicovac-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©